Utløpt

Er du opptatt av smart kundedialog?

Arbeidsgiver
RiksTV
Stillingstittel
CRM Rådgiver
Frist
14.06.2019
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med RiksTV / Strim


TV-industrien er i stor endring, og hos RiksTV satser vi stort på våre kunder. Derfor søker vi etter en faglig sterk Customer Relationship Management (CRM)-rådgiver til å videreutvikle vår kundebetjening, og for å styrke vår evne til å levere enda bedre opplevelser til kundene våre!

CRM er et viktig satsningsområde for RiksTV og du er en person som kan ta vår satsning et steg videre, med fokus på strategi, konsepter og gjennomføring. Du forstår verdien av god analyse og evner å se de store sammenhengene.

Du vil bli en del av vårt markedsteam med spisskompetanse innen markedsføring og CRM. Du vil jobbe tett innom et sterkt fagmiljø på CRM med både strategiske og operative oppgaver. Vi ser etter deg som har god fagkunnskap, stort engasjement og som er opptatt av å dele din kunnskap med resten av teamet. Vi ser etter en person som er sterkt motivert til å styrke og utvikle alle våre kunderelasjoner.

 

Stillingen vil innebære:

  • Strategisk planlegging, utvikling og gjennomføring av dialogmarkedsføring og 1:1 aktiviteter mot kunder i ulike kanaler.

  • Automatisere og digitalisere kundedialogen.

  • Videreutvikling av relasjonsaktiviteter som følger kunden gjennom alle faser i kundeforholdet med hensikt om å øke CLV.

  • Evaluere og følge opp respons og kampanje-/programeffekter.

  • Delta i utvikling av markedskampanjer og aktiviteter i samarbeid med resten av markedsavdelingen og andre avdelinger.


Vi ønsker at du har følgende kvalifikasjoner og erfaring:

  • Økonomi eller markedsføringsutdanning på høyskole/universitetsnivå

  • Gode kommunikasjonsferdigheter muntlig og skriftlig

  • Minimum 3 års erfaring med strategisk og operativt CRM arbeid og bruk av CRM systemer.

  • Kompetanse og erfaring fra utvikling og drift av CRM-plattform


Vi håper du har disse egenskapene:

  • God forretningsforståelse.

  • Strategisk - liker å utvikle nye forretningsområder

  • Forståelse av kunden og bruk av data for å være relevante

  • Selvstendig, strukturert og ansvarsbevisst

  • Analytisk tilnærming til problemstillinger og god helhetsforståelse

  • Samarbeider og jobber godt i team


Vi tilbyr:

  • En spennende og krevende rolle med store påvirkningsmuligheter og rom for egenutvikling

  • En arbeidsplass med høy kompetanse, uformell omgangstone, mange engasjerte og trivelige medarbeidere. 

  • Meget gode forsikringsordninger og øvrige ansattvilkår

  • Konkurransedyktige betingelser 


Høres dette spennende ut? Send oss CVen din og en kort tekst, så hører du fra oss!


Hvis du vil vite mer om stillingen eller hvordan det er å jobbe hos oss i RiksTV er du velkommen til å ta kontakt! 

Om arbeidsgiveren

Utviklingsmuligheter

Vi har stor tro på våre medarbeidere, og vi har et miljø som bygger på tillit og åpenhet. Hos oss ønsker vi at du skal vokse og utvikle deg, slik at vi sammen kan utfordre markedet. Som del av RiksTV vil du bli del av et selskap med flat struktur organisert i team hvor vi deler og lærer av hverandres kompetanse. I et TV-marked i dramatisk endring har vi ikke noe valg: vi må være kundefokuserte, tilpasningsdyktige og smidige fra topp til tå. Derfor jobber vi smidig i hele selskapet, fra ledergruppen, via økonomi og alle som jobber med markedsføring til alle utviklingsteamene. Sånn sikrer vi gevinster gjennom kontinuerlig måling, evaluering og optimalisering. Dette gir en arbeidshverdag med stor variasjon og nye utfordringer, hvor du vil jobbe tverfaglig i det teamet du synes er mest spennende.

 

Ledelse i RiksTV

For å kunne utvikle oss som selskap og som individer, er gode ledere avgjørende. Vårt syn på godt lederskap innebærer erkjennelsen over at ingen leder kan være god på alt, og de fleste team hos oss har derfor todelt ledelse. Det vil si at lederne skal legge til rette for, og prioritere våre medarbeideres utvikling og velferd høyt. Vi legger opp til stor grad av involvering hos oss og du vil få mye ansvar.

 

Kultur og miljø

Vi er drivende opptatt av å ha en god kultur og et godt miljø. Vi setter medarbeidertrivsel høyt, og er ekstremt opptatt av å legge til rette for at folk trives på jobb, føler medbestemmelse og eierskap til det vi driver med. Vi involverer hele sjappa i alle store beslutningsprosesser, og vi tror på stor intern åpenhet om alle viktige prosesser. Vi har et ungt, inkluderende og humørfylt miljø, som gjør at vi har det gøy på jobb. Vi er opptatte av å være aktive og å oppleve ting sammen, og reiser sammen på årlige turer til steder som Svalbard, Hemsedal og Lofoten. Vi håndplukker våre medarbeidere, og vi tilbyr et arbeidsmiljø fylt av kollegaer, både konsulenter og ansatte, med høyt driv og engasjement for både teknologi og levende bilder.


Vi har fleksibel arbeidstid, og er mer opptatt av effekten av det vi gjør, enn når på dagen vi gjør det. Er du opptatt av at stedet du jobber er moderne, tror vi du vil like våre romslige lokaler med åpent landskap, varierte møterom og fellessoner som legger til rette for kreativt arbeid. Vi har en fantastisk takterrasse med bordtennisbord, samt shuffleboard og en kantine med egen kokk.

Nettverk
Facebook, LinkedIn
Sektor
Privat
Sted
Økern Torgvei 13, 0580 Oslo
Bransje
Markedsføring og annonsering,
Medie- og innholdsproduksjon,
PR, informasjon og kommunikasjon
Stillingsfunksjon
Markedsfører,
PR og informasjon

Nøkkelord

TV, Kommunikasjon, CRM, Kundedialog, Kunderelasjon

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Einar Geirsson
Følg firma
139 følger dette firmaet

Økern Torgvei 13, 0580 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 148019915
Sist endret 15. jun. 2019 00:07

Rapporter annonse