Sommerjobb som IT Helpdesk til Clear Channel
- Arbeidsgiver
- Academic Work
- Stillingstittel
- IT Helpdesk
- Frist
- 01.06.2019
- Ansettelsesform
- Vikariat
Vi søker nå etter en IT studenter til en sommerjobb som IT Helpdesk til Clear Channels kontor i Oslo. Clear Channel står ovenfor et migreringsprosjekt der medarbeideres brukere skal flyttas og separeres til en ny plattform. Oppdraget starter den 3 juni og varer i en mnd.
Informasjon om stillingen
I rollen som IT Helpdesk hos Clear Channel kommer du til å ta del av et større Active Directory migreringsprosjekt. Du kommer til å arbeide sammen med selskapets Scandinavian IT Services Manager og en annen IT tekniker. Dere vil sammen planlegge og gjennomføre prosjektet og oppdraget starter den 1. juni og varer til og med 30. juni når prosjekter er tiltenkt slutt.
Vi tilbyr:
• En givende sommerjobb innenfor IT der du får sjansen til å lære deg og forstå installasjonsprosesser og brukerkonto.• Muligheten til å få innsikt i et stort globalt foretak der du kommer få møte ulike mennesker fra hela organisasjonen.
Som konsulent gjennom Academic Work tilbyr vi store muligheter for deg å utvikle deg profesjonelt, bygge ditt nettverk og skape verdifulle kontakter for framtiden.
Arbeidsoppgaver
I rollen som IT Helpdesk kommer du til å være ansvarlig for å møte medarbeidere som leverer inn sine datamaskiner for å deretter sikrestille at migreringen av personens brukerkonto skjer på riktig måte. Du vil få støtte av en seniortekniker ved kompliserte spørsmål knyttet til prosjektet.
Vi søker deg som
• Er student ved en universitets- eller høyskolnivå, gjerne innenfor IT/teknologi
• Har stor interesse for IT og som ønsker å få mer praktisk erfaring.
• Har mulighet å arbeide hele juni.
• Behersker norsk og engelsk på et høyt nivå
Som person er du:
• Serviceinnstilt
• Løsningsorientert
• Ansvarsfull
• Strukturert
Øvrig infomrasjon:
• Start: 3 juni
• Omfang: Heltid, en måned
• Plassering: Oslo
• Rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og Clear Channels ønsker at alle spørsmål tas direkte med Academic Work. Dersom du har spørsmål kan du ta kontakt på teknologi@academicwork.no.
Vi går gjennom søkere fortløpende, og kan derfor ta ned annonsen tidligere enn søknadsfristen dersom vi har fått inn aktuelle søkere. Vi anbefaler deg derfor å søke i dag!
Informasjon om bedriften
Clear Channel er et av verdens største reklameselskap innenfor sitt fagområde med en bred portefølje bestående av 450 000 klassiske og digitale tjenester i 31 land. De finns i dag i Asia, Europa, Latin Amerika og Nord Amerika og når daglig milliontall av mennesker.
Om arbeidsgiveren
Academic Work er Home of the Young Professionals. Vi henvender oss til deg som er akademiker med noen års arbeidserfaring, er nyutdannet, eller som fortsatt studerer ved høgskole/universitetet. Hos oss kan du jobbe som utleid konsulent på spesifikke oppdrag hos våre kunder, eller bli fast ansatt via vår rekrutteringsvirksomhet.
- Sektor
- Privat
- Sted
- 0191 Oslo
- Bransje
- Markedsføring og annonsering,
- Markedsanalyse,
- IT
- Stillingsfunksjon
- IT drift og vedlikehold / IT-support,
- IT drift og vedlikehold / Drift/Operations,
- Brukerstøtte/support
Nøkkelord
Sommerjobb, Helpdesk, IT, Brukerstøtte, Student
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Linn-Martine Sjåstad
- Stillingstittel
- Consultant Manager
0191 Oslo