Utløpt

En av Norges beste arbeidsplasser søker en ny kollega til vår revisjonsavdeling

Arbeidsgiver
BDO Norge
Stillingstittel
Erfaren revisor
Frist
14.06.2019
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med BDO AS

BDO i Innlandet har 80 medarbeidere ved kontorene i Lillehammer, Hamar, Brumunddal og Gjøvik. Vi er med dette en av de største aktørene i bransjen både regionalt og nasjonalt. Vi bryr oss om kundene våre, og ønsker å være tett på det lokale næringslivet og kjenne kundens utfordringer. Det gjør vi ved å gi verdifulle råd og tilbakemeldinger som effektiviserer og forbedrer hverdagen. Og vi gjør det ved å ha dyktige og motiverte medarbeidere. 

Som revisor i BDO kan du forvente deg en allsidig hverdag, der du vil jobbe med en rekke bransjer og virksomheter. Vi legger vekt på å sikre og skape verdier for våre kunder. Da trenger vi deg som er engasjert og motivert, med vilje og evne til å se hva som ligger bak tallene. Du vil, med rette bakgrunnen, få operativt ansvar for egen kundeportefølje innenfor alle oppgaver knyttet til revisjon eller ta del i større revisjonsteam.

 

Dine ansvarsområder vil bl.a. omfatte:
  • Revisjonsansvar for et bredt spekter av kunder, av ulike størrelse og i forskjellige bransjer.
  • Bygge og vedlikeholde egen kundeportefølje.

 

Vi ønsker oss en kollega som har:
  • Bachelor eller master i økonomi
  • Minimum 3 års erfaring fra revisjon
  • Systemerfaring
  • Bransjekunnskap/lokalkunnskap
  • Svært god muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk og engelsk

 

Dine personlige egenskaper er gjerne:
  • Strukturert og systematisk
  • Initiativrik og løsningsorientert
  • Høy integritet
  • Mot til å utforske og utfordre
  • Evne og vilje til å dele kunnskap

 

I tillegg er det viktig at du har endringsvilje. Faget vårt og rammebetingelsene vi opererer i endrer seg hver eneste dag. Det gjør at vi hele tiden må forbedre oss, ta initiativ til og være åpne for nytenkning, nye løsninger og nye måter å jobbe på.

 

Hos oss får du et flott sted å jobbe og:
  • Personlig læring gjennom utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
  • Gode betingelser og utviklingsmuligheter
  • Et profesjonelt team i ryggen som lærer og støtter
  • Kompetanseutvikling gjennom et omfattende kurs- og veiledningsprogram
  • Over 1600 trivelige, dyktige og engasjerte kolleger med fagkunnskap som spenner bredt
  • Et uformelt og godt sosialt arbeidsmiljø med kollegaer som bryr seg om hverandre

 

Om arbeidsgiveren

BDO er et konsulentselskap som skaper trygghet, tillit og verdiskaping for virksomheter gjennom revisjon, regnskap, rådgiving og advokattjenester. Med 1600 ansatte og 70 kontorer over hele landet er vi tett på det lokale næringslivet.

Hver dag går våre 1600 ansatte på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en partner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag. Det krever mennesker som evner og har vilje til å se viktighet i detaljer, og hvordan detaljene bidrar til helheten. Vi anser det som vår samfunnsoppgave å bidra til trygghet og verdiskapning i næringslivet. Det gjør vi faglig hver dag gjennom våre tjenester, gjennom kompetanseoverføring, og vi støtter prosjekter og veldedige organisasjoner som bygger kunnskap og sprer motivasjon for et aktivt og inkluderende liv.

Nettverk
Facebook, LinkedIn
Sektor
Privat
Sted
Tordenskjoldsgate 13-15, 2821 Gjøvik
Bransje
Konsulent og rådgivning,
Økonomi og regnskap
Stillingsfunksjon
Revisjon og kontroll,
Økonomi og regnskap,
Konsulent

Nøkkelord

Revisjon, Økonomi, Revisor, Regnskap, Rådgiver

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Olav Velure
Stillingstittel
Partner
Telefon
95 80 12 52
Følg firma
946 følger dette firmaet

Tordenskjoldsgate 13-15, 2821 Gjøvik

Annonseinformasjon

FINN-kode 147666276
Sist endret 26. jun. 2019 07:59

Rapporter annonse