Vi søker Supportmedarbeider til Atea Trondheim
- Arbeidsgiver
- Atea
- Stillingstittel
- 1. linje support/helpdesk/brukerstøtte
- Frist
- 08.05.2019
- Ansettelsesform
- Vikariat
Vi får mer å gjøre, og vi leter nå etter en ny kollega til vår supportavdeling i Trondheim. Vi søker en supportmedarbeider som vil være med å utfordre og styrke avdelingen vår slik at vi er enda bedre rustet til de utfordrende og spennende oppgaver vi har.
Informasjon om stillingen
Vi lever i en fantastisk spennende tid. Teknologi omgir oss og gjør oss i stand til å gjøre ting vi ikke kunne drømme om for få år siden. Ved å sette mennesket i sentrum for utviklingen av tjenester og teknologi, kan vi skape produkter og tjenester som gjør at vi kan skape en enda bedre verden for oss og kommende generasjoner. Det er derfor vi i Atea med jobber med teknologi. Teknologi. Av og for mennesker. For meg og deg.
Atea er spesialister i IT-infrastruktur. Alle våre 1650 ansatte i Norge jobber for en bedre fremtid bygget med IT. Vi utvikler smarte byer, utdannings- og velferdsteknologi, havbruk og kraft. Atea er markedsleder der vi har kontorer og er den tredje største leverandøren av sitt slag i Europa.
Teknologi. Av og for mennesker. Bli med Atea inn i fremtiden.
Utviklingen skjer så fort og muligheten til å gjøre en forskjell er større enn noen gang. Med teknologi kan man påvirke fremtiden for mennesker i overskuelig fremtid. Teknologi forplikter; vi kan skape mer, gjøre mer, oppnå mer, vite mer på måter som for kort tid siden ikke var mulig. Samtidig har teknologi null verdi om den ikke gjør noe for folk, vi er forpliktet til å sikte på å gjøre livet til flest mulig enda bedre med riktig teknologi.
Arbeidsoppgaver
Bli med på laget for å ruste Norge med skreddersydd teknologi. Din rolle er å være en kvalitetsbevisst og ryddig problemløser som hjelper kunden via fjernstyring, telefon og email. Du vil møte varierte problemstillinger og kunden i andre enden er avhengig av deg for å få flyt i sin arbeidshverdag. Dine oppgaver vil blant annet innebære:
- Prioritere og feilsøke problemstillinger fra kunder i ulike driftsområder
- Jobbe med Active Directory, Exchange, O365, Citrix og diverse RDM-verktøy
- Tickethåndtering i CRM verktøy som inkluderer korrekt registrering og avtalehåndtering
- Utføre generell support via telefon, chat og mail mot enkelte driftskunder for Atea
- I stillingen vil du også rullere på skift som vil variere ifra 07:00- 20:00, hvor også 24/7-vakter er å bli kjent med i fremtiden
Vi søker deg som
- Nylig har studert IKT-driftsfag eller IKT-servicefag med fullført fagbrev
- Har erfaring med eller kjennskap til Exchange, Vmware, Citrix eller Active Directory
- Har kunnskap innen Office 365
Det vil legges stor vekt på dine personlige egenskaper i denne stillingen. I dialog med kunder er du imøtekommende og serviceorientert, og motiveres av å tilby førsteklasses support til dine kunder. Punktlighet er en selvfølge i din arbeidshverdag og du beskrives som en lagspiller.
Og om du har erfaring eller kunnskap om kundeservice eller kundebehandling er dette noe som teller positivt da du vil være Ateas fjes utad.
Søknadsinformasjon
- Oppstart: 1. juni eller snarest
- Sted: Sluppenvegen 12E, 7037 Trondheim
- Omfang: 100%, bemanning
- Søknadsfrist: 8. mai 2019
Med utgangspunkt i den korte søknadsfristen, vil vi foreta en løpende vurdering av kandidater, noe som vil innebære at vi selekterer og inviterer søkere til intervju fortløpende. Dette kan også bety at vi tar ned annonsen og stopper vurderingsprosessen når riktige kandidater er funnet. Vår anbefaling er derfor at du sender inn en søknad så raskt som mulig.
Vi tar ikke imot søknader via mail, men har du spesifikke spørsmål rundt stillingen besvares disse på trondheim@academicwork.no under kontortiden.
I Atea tror vi at flinke folk kjenner flinke folk. Du kjenner kanskje noen som er perfekt for denne stillingen? Tips oss gjerne!
Om arbeidsgiveren
ATEA er spesialister i IT-infrastruktur og ønsker å bruke sin kompetanse til å forme et enda bedre Norge. I nært samarbeid med sine kunder og partnere utvikler de løsninger som neste generasjon kan være stolte av. ATEA ønsker blant annet å bidra til mer effektiv læring i skolen. De vil styrke politiet og helseomsorgen i deres arbeid og på den måten være med og trygge vår felles velferd. Sammen med sine kunder i hele landet bygger ATEA Norge med IT. De hjelper sine kunder med hele kjeden, fra design, utvikling og produktforsyning til funksjon og vedlikehold. Gjennom å skape en IT-infrastruktur i verdensklasse er ATEA med og legger grunnlaget til et smartere og mer innovativt Norge.
ATEA finnes i syv land i Norden og Baltikum, har ca. 6 800 medarbeidere, er markedsleder i Norden og Baltikum og er den tredje største IT-infrastrukturleverandøren i Europa. I Norge består selskapet av ca. 1 650 medarbeidere på et tyvetalls steder fra Hammerfest i nord til Kristiansand i sør.
- Sektor
- Privat
- Sted
- SLUPPENVEGEN 12 E, 7037 Trondheim
- Bransje
- IT,
- Annet,
- Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon
- IT drift og vedlikehold / IT-support,
- Brukerstøtte/support,
- Kundeservice
Nøkkelord
support, IKT, Active, Directory, Exchange
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Lene Skarpås
- Stillingstittel
- Consultant Manager
- Telefon
- 23 00 90 70
SLUPPENVEGEN 12 E, 7037 Trondheim