Utløpt

Er du Schibsted sin nye Onsite Support medarbeider?

Arbeidsgiver
Schibsted
Stillingstittel
IT-Support
Frist
Snarest
Ansettelsesform
Engasjement
Bli kjent med Academic Work Norway AS

Schibsted søker nå en ny medarbeider til sitt Service Desk team. Trigges du av problemløsning, support og teknologi? Da kan dette være en spennende mulighet for deg!

Informasjon om stillingen

Schibsted Enterprise Technology leverer regionale tjenester til Schibsteds ulike selskaper, med kontorer rundt omkring i verden, inklusive kontorene i Stockholm, Oslo, London og Barcelona. Vår filosofi er å utnytte teknologi og mennesker til å skape brukervennlige tjenester. Vi skal gi Schibsteds ansatte digitale løsninger som er smidige og sikre, gjennom standardiserte og automatiserte forretningsprosesser.

Du vil bli en del av det Norske Service Desk teamet i Oslo som er et nyetablert team basert på velfungerende prosesser og god systemstøtte med fokus på automatisering og selvbetjening. Vi arbeider kontinuerlig med forbedring av arbeidsprosesser og tekniske løsninger. Derfor anser vi god service, brennende interesse for teknologi og kontinuerlig identifisere forbedringsområder som viktige egenskaper for rollen. Vi arbeider etter prinsipper og metodikk fra ITIL rammeverket og bruker ServiceNow, Asset management, Self Service portal med mer. Slack, Jira og Confluence er andre arbeidsverktøy du vil få anledning til å lære og anvende i stillingen.

SCHIBSTED TILBYR DEG

  • Evne til å bli med i et nytt team for å forbedre leveransen til våre ulike forretningsområder
  • Fantastiske kolleger både lokalt og globalt
  • Utfordringer og muligheter
  • Personlig utviklingsplan

Arbeidsoppgaver

  • Førstelinje support/helpdesk/brukerstøtte
  • Svare på spørsmål, samt feilsøke og løse problemer knyttet til Schibsted Enterprise Technology sine tjenester
  • Gjennomføre arbeidet i henhold til prinsipper og metodikk fra ITIL rammeverket

Vi søker deg som

  • Har relevant høyere utdanning eller fagbrev innen IT. Relevant erfaring kan imidlertid kompensere for dette
  • Nytdannet eller med noen års erfaring
  • Kommuniserer flytende på norsk/svensk og engelsk, muntlig og skriftlig

Det vil legges stor vekt på dine personlige egenskaper til denne stillingen. For å lykkes i rollen bør du være lærevillig, serviceinnstilt, strukturert og lidenskapelig interessert i ny teknologi. Du kan gjerne være nytudannet eller i starten av din karriere.

Om arbeidsgiveren

Schibsted Enterprise Technology er et globalt IT-selskap i Schibsted Media Group, som leverer tjenester, verktøy og infrastruktur til hele konsernet og alle +8000 ansatte over hele verden. Teamene innen Enterprise Technology har ansvaret for Schibsteds interne IT og infrastruktur, og danner grunnlaget for Schibsteds markedsledende merkevarer, blant annet noen av de største avisene og markedsplassene i Sverige, Norge, Frankrike og flere andre markeder.

Sektor
Privat
Antall stillinger
2
Sted
AKERSGATA 55, 0180 Oslo
Bransje
Drift og vedlikeholdstjenester,
Forlag og trykkeri,
IT
Stillingsfunksjon
IT drift og vedlikehold / IT-support,
IT drift og vedlikehold / Drift/Operations

Nøkkelord

helpdesk, brukerstøtte, IT, Support, 1.linje

Følg firma
5891 følger dette firmaet

AKERSGATA 55, 0180 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 144512583
Sist endret 7. mai 2019 10:02

Rapporter annonse