Utløpt

Vi har flere ledige stillinger innen shipping og logistikk!

Arbeidsgiver
GAC Norway AS
Stillingstittel
Skipsagent / Logistikk koordinator / toll koordinator
Frist
28.04.2019
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med GAC Norway AS

Om stillingen

GAC Norway AS er et selskap i vekst. Med ca. 80 ansatte, forventer vi å a handtere ca. 3 500 skipsanløp i 2019. Grunnet nye kontrakter og økende arbeidsmengde søker vi flere stillinger på vårt hovedkontor i Bergen.

Ledige stillinger

  • Skipsagent
  • Logistikk koordinator
  • Tollkoordinator
  • Speditør

For de som har kompetanse og/eller interesse på flere områder kan stillingen tilpasses din kompetanse.

Daglige arbeidsoppgaver

Avhengig av din kompetanse og interesseområder vil din stilling kombinere flere av disse oppgaver og mer:

  • Inn/utklarering av skip i langs norskekysten
  • Tollklarering
  • Jobbregistering og oppfølging
  • Spedisjon og frakt
  • Kommunikasjon med alle involverte parter under skipsanløp
  • Koordinere tjenester til skip (godsleveranser, mannskapsbytte etc.)
  • Leverandørkontakt og kundekontakt
  • Samarbeid og kontakt med kollegaer i Norge og utenfor
  • Diverse administrativt arbeid som klargjøring av fakturagrunnlag og fakturering

Andre detaljer

Som et selskap i vekst med fokus på kvalitet og å møte kundebehovet ønsker vi ansatte med et bredt spekter kompetanse og bakgrunn som ønsker å bidra med nye ideer og forbedringer.

Ønskede kvalifikasjoner

  • Erfaring eller utdanning innenfor shipping, logistikk, maritime eller andre relevant
  • Må beherske engelsk - skriftlig og muntlig
  • Må forstå og kunne gjør seg forstått på norsk eller andre skandinavisk språk
  • Datakyndig - god kjennskap til Word, Excel og Outlook er minimumskrav
  • Høyere IT kompetanse vil være en fordel

Ønskede personlige egenskaper

  • Du tar initiativ og ansvar
  • Du er strukturert og organisert
  • Du har gode samarbeidsegenskaper
  • Du har an effektiv kommunikasjonsstil  

Vi tilbyr

  • Konkurransedyktige betingelser
  • Utviklingsmuligheter
  • Et flerkulturelt arbeidsmiljø
  • Motiverte og fornøyde kollegaer
  • Internt ISO sertifisert universitet

Søknader blir vurdert fortløpende. Det er derfor anbefalt å søke så snart som mulig ved å klikke på ‘Søk her’ knappen.

Om arbeidsgiveren

GAC Norway AS is situated at Bergen with branch offices and networks in all key O&G locations in Norway - from Hammerfest in the north to Oslo in the south. Gulf Agency Company (GAC) is a world leading service supplier of shipping, logistics and marine solutions for the maritime industry. GAC was formed in the Middle East in 1956 by Swedish business interests and today employs over 9,000 staff who work in over 300 offices across all continents.

GAC is a worldwide service provider dedicated to building long-term relationships with customers, staff and suppliers. We are committed to delivering integrated services to the Shipping, Logistics, Cruise, Marine and related markets at the highest level of quality and safety.

Sektor
Privat
Antall stillinger
4
Sted
SKOLTEGRUNNSKAIEN 1, 5003 Bergen
Bransje
Maritim og offshore,
Transport og logistikk
Stillingsfunksjon
Koordinering,
Logistikk og lager / SCM og logistikk

Nøkkelord

maritime, logistics, spedisjon, shipping, logistikk

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Alysha Pedersen
Stillingstittel
HR & Business Strategy Manager
Følg firma
633 følger dette firmaet

SKOLTEGRUNNSKAIEN 1, 5003 Bergen

Annonseinformasjon

FINN-kode 144371101
Sist endret 29. apr. 2019 00:15

Rapporter annonse