Utløpt

Ønsker du å være ansvarlig for Sector Alarms kundereiser?

Arbeidsgiver
Sector Alarm
Stillingstittel
Head of Customer Interactions
Frist
24.04.2019
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med Sector Alarm AS

Er du levende opptatt av kunder og tjenesten som skal leveres? Vi ser etter deg som er markedsorientert, kommunikativ og opptatt av førsteklasses kundekontakt. Som Head of Customer Interactions vil du jobbe tett på våre kunders hverdag, og ved hjelp av innsikt og analyser vil du være ansvarlig for at kundeopplevelsen overgår forventningene. På den ene siden hjelper du alle ledd i organisasjonen til å gi kunden riktig håndtering, mens du på den andre siden styrer inn avdelinger og prosjekter mot ønsket mål.

I rollen vil du være ansvarlig for å optimalisere og forvalte kommunikasjonen mot våre kunder. Ditt overordnede fokus vil være å videreutvikle kundeopplevelsen, og du vil være eier av flere Customer Journeys.
Du vil være en del av kommersiell avdeling som består av 7 personer, du vil videre rapportere til kommersiell direktør.


Ansvarsområder:

  • Gjennomføre analyser av Sector Alarms kundeporteføljer for både privat- og bedriftskunder.
  • Utarbeide og følge opp kundeundersøkelser.
  • Gjennomføre prosjekter og leveranser i samarbeid med andre fagteam.
  • Tilrettelegge for, støtte og styre gjeldende arbeidsmetodikk for Sector Alarms kundesenter.
  • Eier av Customer Quality Forum , et større initiativ på tvers av de fagområder som innehar kundedialog.
  • Tekstforfatte relevante nyhetsbrev/markedsmateriell, støtte marked innen digitalt og grafisk materiell rettet mot kunder.
  • Eier av relevante kundedokumenter.
  • Personalansvar for én medarbeider.

Hvem er du?

Vi vet at du er brennende opptatt av kundens opplevelse, at du er analytisk, kreativ og løsningsorientert, du gir alt for at kundene skal få en optimal service - hver gang! Du må trives med varierte oppgaver og utfordringer, videre ha gode samarbeidsevner og prosjektlederegenskaper. Vårt kundesenter er lokalisert på den spanske solkysten, så ca. 20 reisedøgn må påregnes i løpet av et år.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Høyere utdannelse innen markedsføring, høyskolenivå.
  • Solid erfaring med bruk av Microsoft CRM eller lignende kundesystemer.
  • Dokumenterbare resultater fra arbeid med kunde-churn.
  • Bred erfaring fra utvikling av markedsføringsstrategier og kundelojalitetsprogrammer.
  • Erfaring fra prosjektarbeid/prosjektledelse.
  • Gode kommunikasjonsferdigheter i norsk og engelsk, muntlig og skriftlig.

Dette kan du forvente fra oss:

  • Spennende utfordringer innenfor et viktig satsningsområde.
  • Du får jobbe med de beste i Norge innen kommersiell håndtering av kundereisen.
  • Du vil inngå i et team hvor dine oppgaver og tradisjonell markedsføring er anerkjent.
  • Et åpent, inkluderende og morsomt arbeidsmiljø.
  • Utvikling og kurs gjennom Sector Way Academy.
  • Gode karrieremuligheter med fokus på utvikling.
  • Internasjonalt miljø med tett samarbeid over nasjonale grenser.

Ettersom Sector Alarm er et sikkerhetsselskap krever vi tilfredsstillende vandel, og den vi ansetter må levere en uttømmende vandelsattest før ansettelse. - Vi vil bistå deg i denne prosessen.

For mer informasjon er du velkommen til å kontakte oss:

Kommersiell direktør, Stian Veganger: 417 89 068

Talent & Recruitment Manager, Kathinka Ryen-Christiansen: 994 88 143


Er du nysgjerrig på hvordan det er å jobbe hos oss? Besøk vår instagramprofil, sectoralarmhverdag!

Om arbeidsgiveren

Sector Alarm er et norsk konsern i sterk vekst, som i 2017 hadde en omsetning på 2,1 milliarder. Selskapet ble etablert i 1995, og er i dag en av de ledende aktørene i Europa.


Sector Alarm leverer trygghet til sine kunder gjennom alarmløsninger til boliger og bedrifter. Selskapet har mer enn 525 000 kunder, og over 2000 medarbeidere i Norge, Sverige, Irland, Finland, Spania og Frankrike.


Sector Alarm har gjennom fokus på riktige mennesker og gode konsepter, en sterk posisjon i sine markeder. I et selskap med en offensiv vekststrategi, tilbyr vi riktige mennesker spennende karrieremuligheter.

Nettverk
LinkedIn
Sektor
Privat
Lederkategori
Leder
Sted
Vitaminveien 1A, 0485 Oslo
Bransje
Politi og sikkerhet,
Markedsanalyse,
Annet
Stillingsfunksjon
Kvalitetssikring,
Ledelse,
Markedsfører

Nøkkelord

Ledelse, markedsføring, kundeanalyse, prosjektarbeid, prosjektledelse

Video

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Kathinka Ryen-Christiansen
Stillingstittel
Talent & Recruitment Manager
Telefon
99 48 81 43
Kontaktperson
Stian Veganger
Stillingstittel
Kommersiell direktør
Telefon
41 78 90 68
Følg firma
829 følger dette firmaet

Vitaminveien 1A, 0485 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 143485213
Sist endret 25. apr. 2019 01:12

Rapporter annonse