Utløpt

Søker du etter en ny fast stilling og har erfaring med lønn?

Arbeidsgiver
ABC Personell AS
Stillingstittel
Lønnsmedarbeider
Frist
Vi intervjuer fortløpende
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med ABC Personell Vikar Og Rekrutteringsbyrå AS

Vår oppdragsgiver innenfor bransjen kultur, utstilling og museumsdrift søker etter en ny medarbeider til Økonomi- og administrasjonsavdelingen som skal arbeide med blant annet lønn og lønnsrelatert arbeid.

Økonomi- og administrasjonsavdelingen har 13 fast ansatte. Oppdragsgiver har mange ulike fagområder, aktiviteter med store sesongvariasjoner og høy prosjektaktivitet. Erfaring med lønn og gode datakunnskaper er en forutsetning for stillingen da den som ansettes vil arbeide med løpende lønnsarbeid vil og være en av to superbrukere i tidsregistreringssystemet de benytter.

Arbeidsoppgaver:

  • Løpende vedlikehold, effektivisering og utvikling av tidsregistreringssystem
  • Delta i ordinær lønnsproduksjon
  • Pensjonsspesifikke arbeidsoppgaver
  • Rapportering til offentlige myndigheter
  • Registrering av sykefravær
  • Registrering, kontroll og utbetaling av reiseregninger
  • Rådgivning av ansatte ang. lønnsrelaterte spørsmål
  • Øvrige oppgaver som naturlig ligger innen lønns- og personaladministrasjon

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning utover videregående i økonomi og /eller lønn
  • Minimum 5 års erfaring med lønnsarbeid
  • Gode IT-kunnskaper og gjerne erfaring med bruk av systemene: WinTid, Huldt & Lillevik, Visma Business og /eller Visma.net Expense
  • Gode Excel kunnskaper
  • God fremstillingsevne på norsk, både muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper:

  • Systematisk, nøyaktig og strukturert
  • Serviceinnstilt og innehar gode samarbeidsevner
  • Ansvarsbevisst og løsningsorientert
  • Takler til tider hektiske perioder
  • Det legges stor vekt på egnethet for stillingen

Vi kan tilby:

  • Fast 100% stilling
  • Et hyggelig arbeidsmiljø beliggende i vakre omgivelser
  • Gode utviklingsmuligheter og varierte arbeidsoppgaver
  • God oppfølging og tett samarbeid med ansatte i ulike avdelinger
  • Sentral beliggenhet med god offentlig kommunikasjon
  • Gode parkeringsmuligheter

Vi kaller inn aktuelle kandidater fortløpende. 
Søk stillingen ved å trykke på knappen «Søk stillingen». For eventuelle spørsmål om stillingen kan du kontakte rekrutteringskonsulent Anne Sigurdsøn på 22 98 93 95 eller på anne@abcpersonell.no

Om arbeidsgiveren

ABC Personell Vikar- og rekrutteringsbyrå har siden starten i 1997 høstet gode erfaringer og hatt en jevn fremgang. Vi består av dyktige konsulenter og medarbeidere som arbeider hardt for å ivareta våre samarbeidspartnere. ABC Personell sin kjernevirksomhet er personalutvelgelse til faste stillinger og formidling av vikarer til ulike oppdrag. Vi har som mål å være en enestående arbeidsgiver og rekrutterer for våre partnere. ABC Personell er tidligere kåret til en av landets Gasellebedrifter av Dagens Næringsliv og Dun & Bradstreet. I vårt daglige arbeid med oppdrag, stillinger, selskaper og mennesker, får vi en unik forståelse og kunnskap, samt et stort nettverk innen arbeidsmarkedet. Vi har lært hvor viktig det er å kunne gjøre de rette valgene for egen karriere og vi vet at du kan dra nytte av vår kompetanse i din jobbsøkerprosess.

Nettverk
Facebook, LinkedIn, X
Sektor
Privat
Sted
Youngstorget 4, 0181 Oslo
Bransje
Økonomi og regnskap,
Museer, gallerier og kulturminne
Stillingsfunksjon
Økonomi og regnskap / Lønn,
Rådgivning,
Kontor og administrasjon / Kontorarbeid

Nøkkelord

Lønn, Visma, Lønningsmedarbeider, Kontor og administrasjon

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Anne Sigurdsøn
Stillingstittel
Rekrutteringskonsulent
Telefon
22 98 93 95
Følg firma
671 følger dette firmaet

Youngstorget 4, 0181 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 143005157
Sist endret 25. apr. 2019 08:32

Rapporter annonse