Utløpt

Prisjakt søker SEM Specialist

Arbeidsgiver
Prisjakt Norge
Stillingstittel
Prisjakt søker SEM Specialist
Frist
snarest
Ansettelsesform
Fast

Prisjakt er en del av mediekonsernet Schibsted, og er Norges største prissammenligningstjeneste. Med et snitt på 2 millioner brukere i måneden i Norge, så har vi gått fra å være et ambisiøst startup til å bli et solid og etablert selskap med enda større ambisjoner.

Vi søker nå en SEM-spesialist til vårt markedsteam i Oslo for å hjelpe oss med å nå våre fremtidige mål. Ideelt sett har du noe erfaring innen digital markedsføring og ønsker å ta det neste trinnet i din karriere. Du vil jobbe med kontoer for flere land, noe som kan være en stor utfordring, men også gi deg mange muligheter til å utvikle din kompetanse videre. Du vil vokse i denne rollen ved å bruke din analytisk tankegang og problemløsningskompetanse for å finne muligheter. Du er nysgjerrig, rask og trives med å teste og optimalisere kampanjer.

Denne rollen er for en Google Ads-spesialist, som vil arbeide med flere kontoer for å dekke de titusenvissprodukter vi har på våre nettsider. Vi ser derfor etter en analytisk person som kan jobbe med store datasett og er i stand til å finne muligheter innenfor dem.

I Norge sitter 11 dyktige medarbeidere i Prisjakt, fordelt på salg og markedsføring. I tillegg til dem, vil du jobbe med resten av markedsføringsteamet i Sverige.

Arbeidsoppgaver

  • Arbeide daglig mot å realisere våre mål gjennom Google ads og Bing
  • Utvikle kreative ideer for å forbedre våre kontoer og teste nye funksjoner
  • Samarbeide med kolleger for å finne de beste mulighetene for våre markedsbudsjett

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdannelse innenfor markedsføring (relevant erfaring kan kompensere for utdannelse)
  • Du har 2 -3 års erfaring med digital markedsføring, enten in-house eller i et byrå, ideellt i B2C markedet.
  • Du har ledet kampanjer i stor skala på både AdWords og Bing-plattform
  • Kompetanse om kampanjeadministrasjon plattformer som Search Ads 360, Marin eller Kenshoo
  • Erfaring med Google Analytics, Tableau eller andre analytiske plattformer

  • Erfaring med produktbaserte kampanjer

  • Du snakker flytende engelsk og minst ett av følgende språk: svensk, norsk, finsk, fransk eller italiensk

  • Meget god kunnskap i Excel.

Vi tilbyr:

  • Mulighet til å komme med på et etablert gründereventyr innenfor Schibsted-konsernet, med de karrieremuligheter det gir.
  • Engasjerte medarbeidere i oppstartsselskaper tilknyttet Schibsted Vekst miljøet, som sitter samlet hos Tøyen Startup Village på Tøyen.
  • Å bli med i et voksende selskap som setter kultur og mennesker topp prioritet.
  • En merkevare som er elsket av forbrukerne
  • Dyktig og engasjert kollegaer i Europa
  • Mulighet til å trene 2 timer i uken i arbeidstiden
  • 3 timer i uken til egenlæring via “Learnapalooza” (og det trenger ikke engang være arbeidsrelatert).

Er du nysgjerrig på å vite mer om Prisjakt? Les vår morsomme, men super seriøse bok om Prisjakt’s kultur her: Prisjakt Culture

Om arbeidsgiveren

Prisjakt er en av Norges største pris- og produktsammenligningstjenester, eid av Schibsted Media Group, med fokus på at forbrukeren skal finne riktig produkt til rett pris. Med et snitt på 2 millioner brukere i måneden i Norge, hjelper vi nordmenn til å handle smartere.


Akkurat nå lister Prisjakt 4 140 000 priser på 526 000 produkter med 4 130 000 tilhørende egenskaper fra 2503 butikker.

Nettverk
Facebook, LinkedIn, X
Sektor
Privat
Sted
Tøyen Torg, Hagegata, Oslo, Norge, 0653 Oslo
Bransje
Internettbaserte tjenester
Stillingsfunksjon
Markedsfører

Nøkkelord

sem, ppc, digital markedsføring, marketing, analytics

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Thibaud Oost
Følg firma
27 følger dette firmaet

Tøyen Torg, Hagegata, Oslo, Norge, 0653 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 143003789
Sist endret 2. mai 2019 23:51

Rapporter annonse