Utløpt

Tripletex søker web- og konverteringsansvarlig

Arbeidsgiver
Markedsavdeling
Stillingstittel
Web- og konverteringsansvarlig
Frist
21.04.2019
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med TRIPLETEX AS

Tripletex er på jakt etter en dyktig web- og konverteringsansvarlig med stor interesse for å omsette sidebesøk til leads og salg. Vi i Tripletex jobber daglig med å øke trafikken inn på nettsiden vår ved hjelp av innhold av høy kvalitet, SEO, Google Ads, annen digital annonsering samt retargeting. Da er det helt essensielt at sidene de besøkende lander på er informative, enkle å forstå - og ikke minst optimalisert for konvertering. In-app salg er et minst like viktig satsingsområde, og i denne stillingen vil du også være sentral i videreutviklingen av dette.

I stillingen må du ha erfaring med og en stor interesse for å utvikle og vedlikeholde gode websider og salgssider. Du må også ha en svært god forståelse for hvordan den digitale kjøpsreisen foregår, og hvilke elementer som trigger kjøpsadferd. Kanskje er du en UX-designer eller webdesigner med forretningsteft? Eller kanskje du har salgserfaring og en stor interesse for gode brukeropplevelser og webdesign?

Uansett hvem du er kan vi tilby en stilling med stor frihet og påvirkningskraft, muligheten til å teste ny teknologi, fantastiske kollegaer samt en arbeidsgiver i full vekst.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Hovedansvar for forbedringer og videreutvikling av Tripletex hjemmeside og kjøpsflater utenfor og inne i løsning

  • Hovedansvar for publiseringer på Tripletex hjemmeside (Wordpress)

  • Ansvar for å optimalisere og forbedre den digitale kjøpsreisen på hjemmesiden og inne i systemet

  • Webanalyse

  • A/B-testing

     

Kvalifikasjoner:

  • Høy kompetanse og operativ erfaring med webpubliseringsverktøy og webdesign

  • God forståelse for brukeropplevelse (UX), og adferd knyttet til digitale kjøp, samt en god evne til å holde seg oppdatert innenfor disse temaene

  • Erfaring med og interesse for webanalyse

  • Gjerne teknisk erfaring med webutvikling, men dette er ikke et krav

  • Relevant høyere utdanning

     

Personlige egenskaper:

  • Drives av vekst og måloppnåelse

  • Initiativrik og handlekraftig

  • Løsningsorientert og effektiv

  • Analytisk anlagt

  • Har en god evne til å sette seg inn i og lære ting raskt

  • Svært gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig, både i norsk og engelsk

  • Kreativ

  • En god venn, samarbeidspartner og kollega

     

Vi kan tilby:

  • En utfordrende og spennende stilling i et ungt, innovativt og veldig sosialt miljø

  • Ansvar fra dag én og frihet til å gjennomføre arbeidsoppgavene slik du ønsker

  • Varierte prosjekter og påvirkningskraft

  • Konkurransedyktige betingelser

  • Freshe lokaler, deilig lunsj og god kaffe (vi har egen barista!) sentralt på Skøyen

  • Stort rom for faglig utvikling og muligheten til å jobbe med spennende teknologi

  • En meningsfull og morsom jobbhverdag

 

Om oss

Du vil bli ansatt i vår markedsavdeling som i dag består av tre personer som jobber tett sammen i det daglige. En viktig del av kulturen i avdelingen er at alle tar i et tak og hjelper hverandre der det trengs. Vi jobber sammen mot våre mål og er opptatt av å gjøre hverandre gode. Vi gleder oss til å ta imot en fjerde ansatt med åpne armer!

 

Om arbeidsgiveren

Tripletex er et norsk selskap med over 30 000 kunder og 100 000 brukere. Vi startet opp i 2002, og vi har siden den gang tilbudt et komplett, skybasert økonomisystem med regnskap, faktura, timeregistrering, reiseregning, lønn og prosjekt, samt en egen bransjeløsning for VVS- og elektrobransjen.

I dag huser vi over 90 ansatte med utviklingsavdeling, dyktige selgere, faglig sterke og serviceinnstilte supportmedarbeidere, en kreativ markedsavdeling, og en god administrasjon. Vi jobber alle mot et felles mål om å utvikle et fremtidsrettet økonomisystem som forenkler hverdagen til alle våre kunder. Vil du være med på å levere det beste ERP-produktet på markedet, og jobbe med fantastiske kollegaer som brenner for det de driver med. I Tripletex investeres det i de ansatte og alle får mulighet til å utvikle seg.

Sektor
Privat
Sted
Karenslyst allè 56, 0277 Oslo
Bransje
Økonomi og regnskap,
IT
Stillingsfunksjon
Markedsfører,
IT utvikling / Front-end,
Design / Web

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Julie Wium Lie
Telefon
93 86 13 65
Følg firma
319 følger dette firmaet

Karenslyst allè 56, 0277 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 142869854
Sist endret 27. mar. 2019 10:03

Rapporter annonse