Utløpt

Prosjekt Administrator

Arbeidsgiver
Rambøll Norge AS
Stillingstittel
Prosjekt Administrator
Frist
21.04.2019
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med Rambøll

Prosjekt Administrator

Vi inviterer deg til å ta i bruk din/ditt erfaring i prosjekt i en stilling hvor du bidrar til å forenkle hverdagen til prosjektleder. For denne rollen trenger du bakgrunn i økonomi og erfaring i å jobbe i en prosjekt-hverdag og bruk av større ERP-system. Er du vår nye Prosjekt Administrator? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.

 

Inviting bright minds

Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.

 

Bli en del av vår Business Finance avdeling

Som vår nye Prosjekt Administrator blir du en del av business finance teamet på 35 medarbeidere som er lokalisert på forskjellige kontorer i Norge. I Trondheim blir du en av et team på 4. Du får egen avdelings – og prosjektportefølje, der du får ansvaret med å følge opp prosjekt - og oppdragsledere. Vi har et godt arbeidsmiljø hvor vi hjelper og støtter hverandre i en hverdag med høyt tempo. Rollen som Prosjekt Administrator er under utvikling, så vi ønsker søkere både med kort og lang erfaring fra prosjektarbeid.

 

Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være:

  • Etablere og bygge opp prosjektene i vårt ERP system
  • Koordinere og kvalitetssikre data i henhold til kontrakt
  • Regelmessig følge opp prosjektene i forhold til timeføring, budsjett, fakturering og innbetaling fra kunde
  • Prosjektsikring, sjekke fremdrift i forhold til kontrakt
  • Bistå og tilrettelegge i forhold til rapportering av prosjektene

 

Vi støtter den faglige utviklingen din

Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være:

  • Bachelor eller master innenfor økonomifag
  • Gjerne erfaring fra rådgivning eller byggebransjen
  • Erfaring fra ERP systemet maconomy, men ingen betingelse
  • Gode språkkunnskaper i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
  • Gode kommunikasjons - og samarbeidsevner

     

I denne rollen vil det være en fordel om du også: Liker å ta intiativ og jobbe selvstendig. Du er analytisk og nøyaktig, og liker å yte service og ser ditt bidrag som til prosjektene som givende.

 

Velkommen til vår Supportorganisasjon

Rambølls supportorganisasjon spiller en viktig rolle i selskapets strategiske utvikling. Divisjonen omfatter økonomi, HR, IT, juridisk, kommunikasjon og facility management. Vi utvikler og implementerer strategier, prosesser og løsninger som er viktige for medarbeiderne og kundene våre, og for selskapets utvikling.

 

Rambøll i Norge

Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.

 

Slik søker du

Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 21.04.2019.

 

Har du spørsmål?
Kontakt Anne Grete Roen, Teamleder Business Finance, mobil 40 49 47 30

Om arbeidsgiveren

Rambøll er en global samfunnsrådgiver med eksperter innen bygg, arkitektur & plan, transport, vann, miljø & helse, energi, olje & gass og management consulting. I Norge er vi 1450 medarbeidere fordelt på 17 kontorer og internasjonalt har vi totalt 13 000 medarbeidere lokalisert i 35 land. Sammen med våre kunder søker Rambøll mot nye løsninger som balanserer menneskelige og kommersielle behov. Slik inspirer vi hverandre til å se forbi det åpenbare – hver dag!

Nettverk
LinkedIn, X
Sektor
Privat
Sted
7493 Trondheim
Bransje
Konsulent og rådgivning,
Økonomi og regnskap
Stillingsfunksjon
Økonomi og regnskap,
Kontor og administrasjon,
Prosjektledelse

Nøkkelord

Koordinator, prosjekt, administrasjon, prosjektadministrasjon

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Anne Grete Roen
Telefon
40 49 47 30
Følg firma
1510 følger dette firmaet

7493 Trondheim

Annonseinformasjon

FINN-kode 142371998
Sist endret 25. mar. 2019 13:19

Rapporter annonse