Utløpt

Løsningsselger Velferdsteknologi

Arbeidsgiver
Telenor Norge AS
Stillingstittel
Løsningsselger Velferdsteknologi
Frist
24.03.2019
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med Telenor Norge AS

Vil du gjøre en forskjell?

Telenor Norge ønsker å spille en nøkkelrolle i å fornye det digitale Norge med en dedikert satsning mot helse- og omsorgssektoren. Nå går starten på en svært viktig modernisering i denne sektoren, med digitalisering som pådriver for bedre og mer tilgjengelige helsetjenester for brukerne.

Vår tjenesteportefølje spenner over løsninger som digitaliserer og effektiviserer arbeidsflyt for helsepersonell, velferdsteknologi som legger til rette for at eldre og pleietrengende kan bo lengre hjemme, samt medisinsk avstandsoppfølging som gjør det enklere for pasienter med kroniske sykdommer å mestre egen helse. Telenor har siden 2012 bygget opp et bredt tilbud innen velferdsteknologi og er leverandør til over 130 kommuner i Norge. Se noen av våre prosjekter her: https://www.telenor.no/bedrift/digitalisering/helse/.

Telenors e-helsesatsing er organisert i divisjon bedriftsmarked. Enheten utvikler og tilbyr viktige tjenester som forenkler og forbedrer hverdagen for både pasienter og helsepersonell. Våre kunder er i dag i sykehus og kommunale helse- og omsorgsvirksomheter. E-helsesatsingens salgsutløp i divisjon bedrift er Salg Storkunde, Offentlig Sektor og stillingen er organisert her.

Vil du være med å drive den digitale omstillingen i helsesektoren?

Vi ser etter deg som genuint bryr deg om kundene, og som har som ditt viktigste mål å hjelpe dem til å få en enklere hverdag gjennom å digitalisere og modernisere. Vi er på jakt etter deg som brenner for å gjøre en stor forskjell i folks hverdag. Er du klar for dette viktige samfunnsoppdraget?

Som løsningsselger vil du være en sentral salgsressurs i Telenors satsing på velferdsteknologi. Du vil jobbe tett med vårt e-helseteam (produkteier) og ta Telenors portefølje av velferdsteknologitjenester ut i markedet. Ditt marked vil primært være kommunenes helse- og omsorgsvirksomheter i Sør-Øst Norge. Du vil samarbeide tett med Key Account Manager med å planlegge og gjennomføre salgsstrategi for dine kunder.

Som Løsningsselger Velferdsteknologi får du blant annet følgende arbeidsoppgaver: 

  • Lage og formidle historier og budskap knyttet til prioriterte produkter, løsninger og salgsmateriell.
  • Drive salgsprosessen fra A til Å alene eller i samarbeid med KAM og med støtte fra vårt e-helse team.  
  • Utarbeide gode tilbudsbesvarelser og verdiforslag innenfor eget område.  
  • Proaktivt jobbe med pipeline management og identifisering av salgsmuligheter, både oppsalg og nysalg.
  • Ta lead på egen kompetanseplan gjennom egen utvikling.
  • Bygge opp kunnskap innen velferdsteknologiområdet; trender, markedsendringer og teknologi, samt bidra til et felles kompetanseløft.   

Kvalifikasjoner:

  • Du er først og fremst en lagspiller med godt humør og samarbeider godt for å nå felles mål.
  • Du er initiativrik, selvstendig og har god gjennomføringsevne.
  • Løsningene vi jobber med er ofte kritisk for folks helse, derfor ønsker vi at du er metodisk og setter nøyaktighet og kvalitet høyt i ditt arbeid.
  • Du har god forretnings- og bransjeforståelse, og du må kunne opparbeide deg forståelse for hvordan Telenors digitale tjenester kan ha forretningsmessig verdi for kunden.
  • Du kommuniserer godt, skriftlig som muntlig, med beslutningstakere på ulike nivåer.
  • Du behersker norsk skriftlig og muntlig.
  • Du har kompetanse på forhandlingsteknikk- /ledelse og presentasjonsteknikk.
  • Du har høyere relevant utdanning. Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning.
  • Det er en fordel om du har kunnskap innen helse og omsorg/velferdsteknologi, og er generelt interessert i innovasjon og nytenkning.

Vi tilbyr:

  • Du vil få en unik mulighet til å være sentral i utviklingen av et forretningsområde med stort vekstpotensial.
  • Du vil være en del av et dyktig team med ambisjoner om å skape gode resultater og gjøre en forskjell - for våre kunder og for Telenor.
  • Du får mulighet til å være med å utvikle offentlig sektor og skape innovative helsetjenester for fremtiden.
  • Du vil være en del av et miljø som driver sentrale digitaliseringssatsinger i Telenor Norge.
  • Du får en mulighet til å jobbe med tjenester som gir tydelige samfunnsgevinster og har stor betydning for enkeltmennesker.
  • Du vil få stor påvirkningskraft på egen arbeidsplass og arbeidsoppgaver.
  • Vi har konkurransedyktige betingelser, en moderne arbeidsplass, et pulserende miljø, kompetente kollegaer.

Annen informasjon:

  • Arbeidssted er Fornebu
  • Søknadsfrist: 24. mars
  • Kontakt: Geir Hvidsten, Leder Offentlig Sektor, Salg Storkunde +47 40400011

Telenor Norge AS er landets største digitale tjenesteleverandør innenfor telekommunikasjon- og datatjenester. I Telenor tror vi på de mulighetene teknologien gir til å forbedre og forenkle menneskers hverdag. Vi har over 150 års fartstid med å levere samfunnskritiske tjenester av høy kvalitet til kundene våre. Underveis har vi evnet å utforske nye ideer som er tilpasset dagens og fremtidens kunder og tatt en ledende posisjon i den digitale utviklingen.
 
Vi har 3400 medarbeidere fordelt på 23 kontorer i hele Norge, og vi er en del av Telenor Group, som har virksomhet i åtte land. Våre tjenester og produkter bidrar til økt produktivitet og gir tilgang til alt av digitalt innhold. Vår sikkerhets- og beredskapsorganisasjon jobber døgnkontinuerlig med å trygge våre kunder, og vi tar et særlig samfunnsansvar for å skape trygghet for barn og unge på nett.
 
Hovedkontoret vårt ligger på Fornebu i Bærum. Les mer om Telenor Norge på www.telenor.no.

Sektor
Privat
Sted
Fornebu, 1360 Fornebu
Bransje
Helse og omsorg,
IT,
Telekommunikasjon
Stillingsfunksjon
Salg

Nøkkelord

Helse, Salg, Selger, Velferdsteknologi

Følg firma
1583 følger dette firmaet

Fornebu, 1360 Fornebu

Annonseinformasjon

FINN-kode 142267996
Sist endret 26. mar. 2019 00:13

Rapporter annonse