Utløpt

System and Project Specialist

Arbeidsgiver
IKEA Customer Support Center
Stillingstittel
System and Project Specialist
Frist
25.03.2019
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med IKEA

I over 75 år har IKEA gitt folk over hele verden råd og mulighet til å skape vakre og funksjonelle hjem. Suksessoppskriften vår er menneskene bak møblene. Hver dag våger vi å tenke annerledes, og jobber sammen for å finne nye måter å gjøre ting bedre på. Når du jobber i IKEA kan du være akkurat som du er. Det viktigste for oss er at du deler verdiene våre og inspireres av visjonen vår om å skape en bedre hverdag for de mange menneskene.


Har du en hjelpende hånd?
Før, under og etter at valget er tatt og møblene kjøpt trenger våre kunder hjelp og støtte. Vi løser problemer og hjelper til der folk er, på varehuset, på nettsiden eller hjemme på gulvet sammen med flatpakkene. Sammen med dine kolleger vil du skape tusenvis av gode handleopplevelser hver eneste dag.

IKEA Norway Customer Support Centre (CSC) er ansvarlig for alle kundekontakter utenfor IKEA varehuset, og i tillegg yte support til IKEA varehus og IKEAS samarbeidspartnere. Kundesenteret er en viktig bidragsyter til IKEAs multikanal strategi. For at vi kan gjøre det vi er best på, må vi ha gode og velfungerende IT systemer og prosesser. I forbindelse med dette, søker vi etter vår nye CSC System & Project Specialist.

Som CSC System and Project Specialist vil du ha ansvar for:

  • Støtte, vedlikehold og implementering av IT systemer og prosesser på
    CSC
  • Være eksperten på CSC sitt systemlandskap, forstå forretningsbehovet og
    jobbe tett med systemleverandører og IKEA organisasjonen
  • Prosjektkoordinering for nye prosjekter innen Business Service team
  • Støtte utrulling av globale IT løsninger og prosjekter for CSC
  • Endringsledelse i prosjekt og systemendringer

Hvorfor skal vi velge deg?
For å bli en av oss må du være deg selv. Også må du like å ta i et tak og jobbe sammen med andre. I tillegg ser vi etter deg som har:

  • Utdanning innen IT (relevant arbeidserfaring kan også kvalifisere). Det
    er en fordel med kompetanse innen: Agile prosjektmetodikk / prosjektledelse /
    kundesenter systemer og verktøy
  • Nysgjerrighet, sterk analytisk kompetanse og evne til å identifisere og
    prioritere tekniske løsninger som støtter forretningsbehovet
  • Evne til å bygge tillit og kommunisere tydelig i rollen, norsk og
    engelsk (skriftlig og muntlig)
  • En løsningsorientert profil som får ting til å skje på en enkel måte

Synes du denne stillingen virker interessant?
Vi vil gjøre en løpende vurdering av søknadene, så da oppfordrer vi deg til å søke snarest.

Hvorfor skal du velge oss?
Verden er i endring, det er vi også. Nå jobber vi med å bli enda mer tilgjengelig, slik at alle får en like god og inspirerende opplevelse uansett når, hvor eller hvordan de velger å handle hos oss. Dette trenger vi hjelp til, og har du lyst til å være med lover vi en ansvarlig og inkluderende arbeidsplass - med en verden av muligheter. I arbeidet med å realisere folks drømmehjem, jobber vi hele tiden målbevisst med at vårt miljøavtrykk skal være så positivt som mulig. I IKEA har vi ressurser til å gjøre en forskjell, og vi håper du vil bidra.

 

Om arbeidsgiveren

IKEA finnes i 52 land og har over 200.000 ansatte. I Norge har vi varehus i Bergen, Kristiansand, Trondheim, Stavanger, Ringsaker, Oslo og Asker. Årlig har vi rundt 12 millioner besøk fra kunder som handler i varehusene våre eller på IKEA.no. Rundt varehuset vårt på Slependen i Asker finner du også IKEAs kundesenter og hovedkontor.

Sektor
Privat
Sted
BILLINGSTADSLETTA 18, 1396 Billingstad
Bransje
IT
Stillingsfunksjon
IT utvikling / Utvikler (generell)

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Gerard Breivik
Stillingstittel
Business Service Manager
Følg firma
4432 følger dette firmaet

BILLINGSTADSLETTA 18, 1396 Billingstad

Annonseinformasjon

FINN-kode 142243607
Sist endret 27. mar. 2019 00:15

Rapporter annonse