Innkjøper
Randstad AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Vikariat
Vi søker en dyktig innkjøper til snarlig oppstart!
Ditt ansvar vil være innkjøp til lager og retur til leverandører. Du vil være ansvarlig for måloppnåelse av innkjøp på egen portefølje og lagerverdi, samt kontinuerlig utvikling og forbedring.
Du rapporterer til logistikkdirektør, men vil jobbe tett sammen med varemottak, økonomiavdelingen og produktsjefer.
For å lykkes i denne stillingen er det viktig at du har gode kommunikasjonsferdigheter og trives med samarbeid på tvers av avdelinger og ut mot kunder. Du har god forretningsforståelse, er kvalitetsbevisst og beslutningsdyktig. Rette vedkommende er også analytisk og evner å jobbe strategisk og målrettet.
Arbeidsoppgaver
- Innkjøp av egen portefølje
- Oppdatering av leveringsinformasjon og oppfølging av leverandører ved forsinkelser
- Analysere lagerbeholdning og returnere overlager og sakteroterende artikler til leverandører
- Avvikshåndtering. Herunder ansvar for gjennomføring av egne tiltak på bakgrunn av innmeldte saker i kvalitetssystemet
- Fakturabehandling.
- Deltakelse på kvartalsmøter med leverandører. Utarbeide underlag og forberede møter sammen med produktsjefer
- Rapportering av KPIer
- Bruke og følge kvalitetssystemet til kunden
- Jobbe etter kundens verdier; Pålitelig, engasjert og nytenkende
- Bidra til å dokumentere og endre rutiner innenfor eget ansvarsområde
Kvalifikasjoner
- Relevant erfaring som innkjøper
- Utdannelse innenfor logistikk er en fordel, men lang og relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Erfaring med M3 og Eye-Share er en fordel, men ikke et krav.
Varighet til midten av juni med mulighet for forlengelse.
Alle søknader vil bli behandlet fortløpende.
- Sektor: Privat
- Sted: Haakon VIIs Gate 5, 0161 Oslo
- Bransje: Elektronikk, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Innkjøp/forhandling
Nøkkelord
Innkjøp, Innkjøper, Avroper, Ski
- FINN-kode 141709901
- Sist endret