Supportkonsulent
Element Logic As
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Lyst til å jobbe som supportkonsulent for Nordens ledende aktør innen automatiserte lagerløsninger?
I rollen som Supportkonsulent vil du trenes til å bli en spesialist i Element Logic sitt egenutviklede lagerstyringssystem "ElementWCS" og robotsystemet AutoStore og hjelpe nordiske kunder og med fremtidens lager og logistikk løsninger. Du vil jobbe tett sammen med 8 andre i supportavdelingen i Norge og Sverige og kommer inn i et meget godt og kompetanserikt arbeidsmiljø. Du vil fungere som vårt ansikt utad og bli en viktig bidragsyter i kundestøtten. Vår målsetning er at du utvikler deg videre og på sikt vil bli en systemkonsulent.
Hva vil du jobbe med?
- Support og kundestøtte
- Oppfølging og saksbehandling for våre systemer ElementWCS og robotsystemet AutoStore
- 1-2 linje support på kundenes installasjoner
- Oppfølging av saker internt og eksternt, spesielt egen utviklingsavdeling
- Feilsøking, testing og problemløsning
Kvalifikasjoner:
- Teknisk kompetanse og basis SQL kunnskaper
- Gode logiske ferdigheter og prosessforståelse
- Erfaring med kundestøtte og feilsøking
- Kjennskap til lager og logistikkløsninger
- Komfortabel med kundekontakt
- Analytisk, strukturert og vant til å jobbe prosessorientert
- Takler en hektisk arbeidsdag godt
- Gode kommunikasjonsevner i norsk, svensk, engelsk, gjerne tysk, skriftlig og muntlig
Vi tilbyr:
- Fast stilling hos markedsleder i en fremtidsrettet bransje
- Komplekse og utfordrende arbeidsoppgaver
- Bred rolle med stor variasjon - ingen dag er lik
- Rask kompetanseutvikling og kursing
- Gode muligheter for økt ansvar i et selskap i stor vekst
- Hyggelig og godt sosialt miljø
- Mulighet til å skape og påvirke din egen hverdag
- Lik bonusordning for alle i selskapet og mulighet for årlig kjøp av aksjer
- Jevnlige turer og arrangementer
- Nyoppussede lokaler sentralt på Kløfta
Du vil inngå i en roterende beredskapsordning der beredskapen er 1 uke fra 6 til 22 hver 7. uke. Beredskapen gjøres hjemmefra med 30 minutters responstid og tilpasninger for arbeid i kjernetiden gjøres i beredskapsperioden.
Det er ønskelig med rask oppstart for rette vedkommende.
Rekrutteringsprosessen gjennomfører vi i samarbeid med Glasspaper. Har du spørsmål kan disse rettes til rekrutteringsrådgiver Inge Holmen på telefon 969 02 109 eller e-post til ih@glasspaper.no.
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Dyrskuevein 26, 2040 Kløfta
- Bransje: IT
- Stillingsfunksjon: IT-support
- FINN-kode 141700174
- Sist endret