Utløpt

Centric IT vokser og trenger en dyktig Account Manager med på laget

Arbeidsgiver
Centric IT Professionals
Stillingstittel
Account Manager IT
Frist
Snarest
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med CENTRIC IT - We Believe in People

Centric er et av Europas mest offensive IT selskaper, med over 5000 ansatte. I Norge har vi en spennende reise foran oss. Vi har en ambisiøs målsetning om sterk vekst og er derfor på jakt etter en salgshelt som kan være med å løfte Centric IT til nye høyder i Buskerud & Vestfold. Er du uredd, fremoverlent og ønsker å jobbe med salg av IT konsulenter og tjenester? Da anbefaler vi at du fortsetter å lese videre.

Om din nye arbeidshverdag som Account Manager:

Som Account Manager hos oss vil du ha en arbeidsdag med stor variasjon og ingen dager vil være like. Du vil jobbe aktivt i Buskerud og Vestfold for å sikre vekst hos eksisterende kunder, samt skape nye spennende prosjekter og kunderelasjoner. Produktet er IT staffingsløsninger: Forvalte gode IT-hoder til riktige kunder og prosjekter. I dette ligger blant annet salg og relasjonsbygging, gjennomføre jobbintervjuer og kompetansekartlegging med konsulenter og kandidater. Like viktig som relasjonsbygging mot kunder er det å knytte til seg de dyktige IT-hodene. For å lykkes vil strategisk planlegging og bearbeiding av markedet være en sentral del av hverdagen. Du vil ha tett dialog og oppfølging med kunder og konsulenter som representerer Centric. Sammen med en engasjert gjeng vil du være med på markedsrelaterte aktiviteter og sammen jobber vi målrettet for at Centric skal bli den foretrukne konsulentpartneren i Buskerud og Vestfold.

Vi ser etter deg som:

  • Har høyere utdanning innen salg og markedsføring
  • Har noen års erfaring med salg og markedsrelatert arbeid
  • Er naturlig god på relasjonsbygging og du elsker å være der det skjer , samt snakke med mennesker
  • Gjerne er over gjennomsnittet interessert av det nyeste innen IT og teknologi
  • Er metodisk og systematisk i din tilnærming til arbeidet: du planlegger fremover og gjør klare prioriteringer
  • Har en teft for business og et skarpt øye for forretningsmuligheter
  • Har førerkort kl. B og egen bil (stillingen krever noe reisevirksomhet)
  • Identifiserer deg med Centrics verdier: Being Real, Challenges & People

9 gode grunner for å  bli en del av Centric:

  • Vi er en gjeng dyktige, motiverte og humørfylte kollegaer - At Centric, We Always Put People First
  • Det er kort vei fra ide til handling, vi jobber sammen for å lykkes
  • Centric er sertifisert selskap i Great Place To Work og har stort fokus på godt arbeidsmiljø og høy trivselsgrad
  • Hos oss er det fokus på kompetanseheving og -utvikling. Samtlige ansatte får muligheten til å etter-/ tilleggsutdanne seg årlig, ved hjelp av en ordning hvor Centric bidrar økonomisk
  • Vi har gode karrieremuligheter i et internasjonalt konsern med fokus på mennesker, innovasjon og entreprenørskap
  • Du vil få jobbe med anerkjente selskaper og ta del spennende samarbeid
  • God og strukturert opplæring gjennom vårt gjennomarbeidet onboarding-program
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Tiltredelse etter avtale
Nettverk
Facebook, LinkedIn
Sektor
Privat
Sted
3019 Drammen
Bransje
IT,
HR, organisasjonsutvikling og rekruttering,
Annet
Stillingsfunksjon
Salg,
Salg / Teknisk salg,
HR, personal og rekruttering

Nøkkelord

Account Manager, Konsulentformidling, HR, Teknisk, Salg

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Omar Iqbal
Stillingstittel
Business Manager IT
Telefon
95 55 85 59
Nettverk
LinkedIn
Kontaktperson
Pär Wåhlin
Stillingstittel
Country Manager IT
Telefon
47 25 26 09
Nettverk
LinkedIn
Følg firma
803 følger dette firmaet

3019 Drammen

Annonseinformasjon

FINN-kode 140725065
Sist endret 21. mar. 2019 00:43

Rapporter annonse