Utløpt

Kundekonsulent, deltid

Arbeidsgiver
Telia Company Business, NO
Stillingstittel
Kundekonsulent, deltid
Frist
10.03.2019
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med Telia - Better connected living

Kundekonsulent, 30% - 50%

Motiveres du av å hjelpe andre ved å løse problemer og gi gode råd? Da er sjansen stor for at det er nettopp deg og din innsats vi behøver på laget vårt nå som vi skal ansette flere kolleger. Vi søker deg som ønsker å gjøre livet enda bedre for alle våre fantastiske Telia-kunder! 

Din neste utfordring:

Vårt mål er å ha de mest fornøyde kundene i bransjen, og vi leter etter deg som ønsker å dele denne ambisjonen med oss. Det er dessuten viktig at du selv også bidrar med ideer og initiativ som tar kundeopplevelsene til nye høyder 

Du kommer til å: 

  • Besvare henvendelser fra kundene, gjennom en rekke ulike kanaler – telefon, chat og e-post 
  • Ha ansvar for å følge forespørsler og feilmeldinger fra start til mål 

Vi er sikre på at du kommer til å trives hos oss! 

Vi som jobber her er en sammensveiset gjeng, og vi gleder oss alltid til å bli kjent med nye kolleger. Hos oss får du først og fremst trivelige og flinke folk rundt deg og tett kontakt med kundene våre. Vi tilbyr god opplæring og støtte fra både medarbeidere og nærmeste leder, trivelige lokaler og muligheten til å påvirke hvordan vi jobber og leverer service i verdensklasse. 

 

Er du den vi ser etter?

Det viktigste for oss er ikke hva du har gjort før, men hvem du er og hva du har lyst til å oppnå. Personlige egenskaper veier derfor tungt, og vi er spesielt ute etter deg som: 

  • Har kundenes beste i fokus, hele tiden – Du er god til å sette deg inn i andres situasjon, tenke løsninger og opptatt av å levere de aller beste kundeopplevelsene. For deg betyr det at du alltid tenker service, og det preger både hva du foreslår av løsninger og råd, og ikke minst hvordan du gjør det – alt fra muntlig kommunikasjon til hvordan du ordlegger deg skriftlig 

  • Motiveres av å jobbe etter mål, og som er engasjert i å oppnå resultater – Både overordnede mål for avdelingen, men også mål brutt ned i delmål for din egen innsats og prestasjon. 

  • Er ryddig og ansvarsfull - ?Det kommer til syne i at du holder orden i det du jobber med, du er punktlig og presis, og du er i stand til bevare fokuset i hektiske perioder 

 

Arbeidstid/Stillingsbrøk:15-20 timer i snitt. Behovet vil i perioder variere, men det er ønskelig at du ved behov kan jobbe på dagtid på mandager og tirsdager. Arbeidstiden følger ellers oppsatt vaktplan og turnus som også innebærer annenhver helg. Mandag – fredag primært kl. 16-20, lørdag kl. 09-17 og søndager/helligdager kl. 10-15. Du må være tilgjengelig etter avtale på helligdager og i ferieavviklingsperioder hos Telia. Det settes opp egen turnus for jul/påske og fellesferien om sommeren. 

 

Arbeidssted: Trondheim 

Kontakt: Kjersti Veddeng, tlfnr. 97093317 / kjerstisars.veddeng@telia.no 

 

Vi er opptatt av å nå målene våre sammen, og vi søker deg som er en god lagspiller som også bidrar til at vi skal fortsette å ha et arbeidsmiljø vi er stolte av å tilhøre. Er det deg vi søker? 

 

Velkommen til oss i Telia Norge! Vår virksomhet består av merkevarene Telia, OneCall, MyCall, Phonero og GET/TDC. Virksomheten omfatter mange medarbeidere som er sammen om et oppdrag – å ta virksomheten til neste nivå og bli en spydspiss i neste generasjon telecom. I dette oppdraget ligger et stort løfte, et viktig ansvar og et hav av muligheter. Løftet om å bli noe mer. Noe som beriker menneskers liv og som åpner muligheter for å kommunisere på deres premisser.  

Welcome to Telia - Home to your next big opportunity!

Om arbeidsgiveren

We’re Telia Company, the New Generation Telco. Our approximately 20,000 talented colleagues serve millions of customers every day in one of the world’s most connected regions. With a strong connectivity base, we’re the hub in the digital ecosystem, empowering people, companies and societies to stay in touch with everything that matters 24/7/365 - on their terms. Headquartered in Stockholm, the heart of innovation and technology, we’re set to change the industry and bring the world even closer for our customers. Read more at www.teliacompany.com. Diversity enriches our business and our culture. It creates dynamics in our customer meetings, our ways of working and innovation in our teams. We believe diversity makes work more fun. You are most welcome to join us!

Sektor
Privat
Sted
Trondheim, 7010 Trondheim
Bransje
IT,
Telekommunikasjon
Stillingsfunksjon
Kundeservice

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Merijn de Wit
Telefon
92 86 06 82
Følg firma
1241 følger dette firmaet

Trondheim, 7010 Trondheim

Annonseinformasjon

FINN-kode 140687883
Sist endret 11. mar. 2019 23:32

Rapporter annonse