Utløpt

Vil du være med å gjøre det enklere å kjøre grønt?

Arbeidsgiver
Grønn Kontakt AS
Stillingstittel
Kundeansvarlig
Frist
28.02.2019
Ansettelsesform
Fast

Grønn Kontakt bygger og drifter ladeinfrastruktur for elbiler over hele landet og eies av 10 kraftselskaper, med Statkraft og Agder Energi som våre to største eiere. Selskapet er i vekst og i tillegg til å bygge ut hurtigladenettet vårt, satser vi tungt på lading hjemme, på jobb, i sameiet, i P-hus og andre steder hvor bilen står parkert. Grønn Kontakt sin vekst betyr flere kunder, og vi søker derfor etter en sentral ressurs til kundeserviceteamet vårt.


Kundeserviceteamet har ansvaret for at kundene våre får den bistanden de trenger, både teknisk ved hjelp til å lade, veiledning om bil og ladere, fakturahenvendelser, samt øvrige henvendelser vedrørende kundeforhold. Vi har et mål om å være best på lading og vi jobber for å gjøre det enkelt å kjøre grønt. Kundeserviceteamet vårt er avgjørende i denne sammenhengen og for at kundene skal oppleve oss som en profesjonell & pålitelig partner som gir god kundeserviceopplevelse.


Stillingen som kundeansvarlig er svært operativ, og du vil daglig være i kontakt med våre kunder og besvare innkommende kundehenvendelser. I tillegg vil du få ansvar for å videreutvikle eksisterende prosesser og dokumentasjon knyttet til kundehenvendelser, samt ansvar for rapportering og for å iverksette og gjennomføre tiltak. Til tider er hverdagen hektisk, og du må være forberedt på at det oppstår uforutsette hendelser som du må håndtere og finne løsninger på i samarbeid med resten av organisasjonen.

 

Sentrale arbeidsoppgaver vil være

  • Kundeveiledning og besvare inngående kundehenvendelser på telefon, e-post og sosialemedier
  • Oppfølging av kundecaser
  • Administrasjon av nye og eksisterende kundeforhold
  • Utvikling og oppfølging av prosesser og dokumentasjon knyttet til håndtering av kundeservicehenvendelser
  • Ansvar for måling & rapportering, samt for å igangsette tiltak
  • Tett samarbeid med drift, markedsføring og andre deler av Grønn Kontakt


Vi ser etter deg som elsker å jobbe tett på våre kunder og vet hvordan man yter god kundeservice. Du har gjerne erfaring fra tilsvarende stilling og du er kontinuerlig på jakt etter å videreutvikle kundeservice, og forbedre prosesser.

Du kommuniserer svært godt, både muntlig og skriftlig, og du liker å samarbeide med andre. Du er opplagt serviceinnstilt, selvgående og strukturert, og du trigges av å ha mange baller i luften samtidig.

 
Kompetanseprofil:

Minimum 3-årig relevant høyskoleutdanning. Elementer vi ser etter er blant annet

  • Erfaring fra kundeservice
  • Trives med kundekontakt og vet hva god kundeservice er
  • Teknisk forståelse
  • Brenner for utvikling, forbedring og effektivisering
  • Imøtekommende og løsningsorientert
  • Svært gode kommunikasjonsegenskaper, både muntlig og skriftlig
  • Strukturert, selvstendig med stor arbeidskapasitet 

 

 Vi tilbyr

  • Konkurransedyktige betingelser 
  • Varierte og givende arbeidsoppgaver 
  • Hyggelig og sosialt arbeidsmiljø
  • Kontorplass på Kjøita 

Vi har et ungt og dynamisk miljø, og er et spennende selskap i vekst i en fremtidsrettet bransje

Søknad og CV sendes til jobb@gronnkontakt.no 
Søknadsfrist: 28.2.2019 


Om arbeidsgiveren

Grønn Kontakt bygger og drifter ladeinfrastruktur for elbiler over hele landet og eies av 10 kraftselskaper, med Statkraft og Agder Energi som våre to største eiere.

Nettverk
Facebook, LinkedIn
Sektor
Privat
Sted
Kjøita 18, 4634 Kristiansand S
Bransje
Kraft og energi,
Transport og logistikk
Stillingsfunksjon
Kundeservice

Nøkkelord

Kundeservice, Kundebehandling, Rådgivning, Prosessoptimalisering

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Hanne Watts
Stillingstittel
Markedssjef
Mobil
Vis telefonnummer

Kjøita 18, 4634 Kristiansand S

Annonseinformasjon

FINN-kode 140379109
Sist endret 29. mar. 2019 10:04

Rapporter annonse