Sales & Channel Manager, OneCall
Telia Norge, NO
- Frist 13.3.2019
- Ansettelsesform Fast
Sales & Channel Manager
Sales & Channel Manager, OneCallVelkommen til OneCall! Vi er en del av Telia Norge-familien, og har siden oppstarten vært utfordrere i en bransje der alt er mulig. OneCall er Norges tredje største merkevare i mobilmarkedet, og tilbyr enkle og nyttige mobiltjenester til kunder som er opptatt av verdi for pengene. Vi er lidenskapelig opptatt av kundene våre og nettopp derfor er det en ære å inneha tittelen Norges mest fornøyde mobilkunder , kåret både av Norsk Kundebarometer og EPSI Norge i 2018.
Vår Marketing & Sales team skal blir større, og akkurat nå ser vi etter en ny Sales & Channel Manager som brenner for salg og utvikling. Vårt team er offensive som sammen driver salg, merkevare, kommunikasjon og reklame mot både nye og eksisterende kunder. Vi er entusiastiske og dedikerte med et brennende engasjement for å løfte OneCall ytterligere. Vi ser frem til å treffe deg som vil bli med på reisen!
Din neste utfordring?
OneCall sitt salg foregår i dag primært i digitale kanaler og gjennom tiltak for å drive trafikk til disse, men også gjennom kundesenter og andre kanaler. Du vil ha ansvaret for salg og salgsstrategi som balanserer virkemiddelbruken og støtter opp under den til enhver tid gjeldende strategi for merkevaren.
Vår nye Sales & Channel Manager skal sette salg enda tydeligere på OneCalls agenda ved utvikling av eksisterende kanaler, men også teste nye kanaler og virkemidler for å gi OneCalls merkevare bredde i markedet og utnytte sitt kommersielle potensial. For å få dette til å skje vil du samarbeide aktivt med relevante avdelinger og sørge for at vi har verktøyene som skal til for at vi når målene våre. Du vil også rapportere, drive og koordinere innenfor salg og kanaler slik at vi kan ta faktabaserte avgjørelser og styre butikken på best mulig måte.
Hvem er du?
Vi ser etter en leken og kreativ problemløser! For oss er det viktig at du er nysgjerrig og tør å tenke utradisjonelt ved å utfordre det eksisterende for å styrke og utvikle vår merkevare.
Som Sales & Channel Manager vil du forholde deg til kolleger på alle nivåer i organisasjonen, som forutsetter at du kommuniserer godt og engasjerer de du trenger for å oppnå felles mål. Du deler vår tro om at samarbeid på tvers av både organisasjoner og avdelinger fører med seg store muligheter og er veien til kommersiell suksess!
Du vil ha en bred rolle med mange ansvarsområder. For deg vil det bety at du bør trives i et arbeidsmiljø med høyt tempo som går den ekstra mila for å få ting til å skje.
Dine erfaringer:
Det er et stort pluss om du har erfaring med salg og salgsanalyse og gjerne andre kommersielle roller innen drift. Rollen retter seg mot både nye og eksisterende kunder og oppfølging av de kanalene vi bruker for å nå disse.
OneCall driver primært med salg via digitale kanaler, samt optimalisering av disse, hvilket betyr at du må kjenne til mekanikkene og hvordan samhandle med digitale kanaler. Du vil også jobbe med oppfølging av kundesenter, egne salgsteam, partnerskap og andre mer fysiske kanaler i en relevant salgsmiks.
Du er opptatt av kvalitet i leveransene, og som utfører planer med engasjement og utholdenhet. Du er strukturert og tydelig, som både setter agenda og sikrestiller at prosjekter gjennomføres. I sum vil en personlighet som kan kombinere teft for salg med analytisk tilnærming være et stort pluss!
Interessert?
Høres dette ut som noe for deg, søk på stillingen! Har du spørsmål om stillingen, ta kontakt med Head of Marketing & Sales Albert Arli på mail: albert.arli@onecall.no. Søknader behandles fortløpende, så ikke nøl med å ta kontakt.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 0484 Oslo
- Bransje: Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Forretningsutvikling og strategi, Salgsledelse
- FINN-kode 139903522
- Sist endret