Kunderådgiver, Gjensidige Bank (midlertidig)
- Arbeidsgiver
- Gjensidige
- Stillingstittel
- Kunderådgiver, Gjensidige Bank (midlertidig)
- Frist
- 20.02.2019
- Ansettelsesform
- Vikariat
Gjensidige Bank ASA er en hurtigvoksende, kundevennlig nettbank som primært retter seg mot privat- og organisasjonskunder ved å tilby sikrede og usikrede lån, sparing og dagligbanktjenester gjennom nett-, mobil- og brettbank.
Banken ble etablert i 2007 og har kontorer i Oslo og Førde.
Vi søker utadvendt, serviceinnstilt og salgsorientert medarbeider til midlertidig stilling ved vårt kundesenter. Kundesenteret betjener alle Gjensidige Bank sine kunder, og består av et ungt og prestasjonsrettet team.
Gjensidige Bank's kundesenter er lokalisert i Førde.
Hovedansvarsområde:
. Rådgivning og salg av bankens produkter til kunder i privatmarkedet via telefon, e-post og chat.
Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:
. Salgs- og serviceorientert
. Utadvendt, fremoverlent og kontaktskapende. . Strukturert, selvgående og målrettet . Høy integritet og gode samarbeidsevner . Stor arbeidskapasitet og arbeidsgledeDu er en sosial bidragsyter som tar et felles ansvar sammen med alle i banken for å yte maksimalt for kunden, din kollega og våre eiere. Du er initiativrik og tillitsvekkende, og trives i et miljø med høyt tempo.
Vi tilbyr et ungt, trivelig og sosialt arbeidsmiljø med konkurransedyktig lønn og gode pensjons- og forsikringsordninger.
Spørsmål om stillingen kan rettes til Iris Bolseth tlf +47 958 39 032 eller Tore Midtbø Finsveen tlf +47 915 78 314.
Om arbeidsgiveren
Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 4000 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum. I Norge tilbyr vi også bank, pensjon, sparing og eiendomsmegling. Hos oss kan du være med på å sikre flere liv, mere helse og større verdier enn hos noen andre forsikringsselskaper i landet.
- Sektor
- Privat
- Sted
- Floveien 2, 6800 Førde
- Bransje
- Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon
- Salg,
- Kundeservice,
- Rådgivning
Nøkkelord
bank, salg, kundeservice, rådgivning
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Iris Bolseth
- Telefon
- 95 83 90 32
- Kontaktperson
- Tore Midtbø Finsveen
- Telefon
- 91 57 83 14
Floveien 2, 6800 Førde