Personlig Assistent søkes til engasjement
- Arbeidsgiver
- ABC Personell AS
- Stillingstittel
- Personlig assistent / sekretær
- Frist
- Snarest
- Ansettelsesform
- Vikariat
På vegne av anerkjent oppdragsgiver søker vi nå etter en strukturert og driftig PA med «bein i nesa». Personen vi søker er vant til å jobbe tett på lederprofil og trives i en hektisk, men varierende støttefunksjon. Stillingen innebærer at man løser alt fra mindre, til større oppgaver, god til å koordinere og har kontroll over sin leders hverdag fra start til slutt.
Vi ser for oss kandidater med relevant arbeidserfaring fra en støttefunksjon. Dette er en stilling der det settes høye krav til at man er nøyaktig, selvgående, strukturert og trives med til tider hektiske dager. Selskapet jobber internasjonalt, så man må kunne snakke og skrive engelsk flytende.
Oppstart: I midten av februar 2019
Arbeidstid: 08-16
Noen arbeidsoppgaver
- Koordinere alt rundt møter internt og eksternt – dato, agenda, sted, invitasjon, mat og drikke
- Videreformidle beskjeder fra mail, post og telefon. Oversikt over mail, post og andre henvendelser
- Videreformidle beskjeder
- Flyreiser, møter/avtaler. Reisekoordinering. Booke hotell, fly, møtested, restauranter og transport.
- Ansvar og oversikt rundt reiseregninger, fly/ hotellbonuser
- Kommunisere med resepsjonen
- Arkivering av dokumenter og avtaler
- Man vil også ha ansvar for å koordineringen rundt sin leders private gjøremål, herunder reiser og sosiale sammenkomster
Egenskaper/Krav
- Erfaring som PA/EA/Støttefunksjon
- Strukturert og selvstendig, men samtidig en lagspiller
- Høy ansvarsfølelse og samvittighetsfull
- Nøyaktig og strukturert
- Samarbeidsvillig, dynamisk og serviceinnstilt
- Flytende i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
- Meget god på rettskrivning og korrektur
- God erfaring fra Office programmene
Det tilbys
- Engasjement med mulighet for fast på sikt
- En spennende stilling i et internasjonalt selskap
- Konkurransedyktige betingelser
- Godt arbeidsmiljø
- Flotte lokaler
- Kort vei til offentlig kommunikasjon
Vi ser frem til å høre i fra deg! Dersom du har spørsmål til stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Ole Marius på tlf 22 98 93 98.
Søknader blir behandlet fortløpende.
Om arbeidsgiveren
ABC Personell Vikar- og rekrutteringsbyrå har siden starten i 1997 høstet gode erfaringer og hatt en jevn fremgang. Vi består av dyktige konsulenter og medarbeidere som arbeider hardt for å ivareta våre samarbeidspartnere. ABC Personell sin kjernevirksomhet er personalutvelgelse til faste stillinger og formidling av vikarer til ulike oppdrag. Vi har som mål å være en enestående arbeidsgiver og rekrutterer for våre partnere. ABC Personell er tidligere kåret til en av landets Gasellebedrifter av Dagens Næringsliv og Dun & Bradstreet. I vårt daglige arbeid med oppdrag, stillinger, selskaper og mennesker, får vi en unik forståelse og kunnskap, samt et stort nettverk innen arbeidsmarkedet. Vi har lært hvor viktig det er å kunne gjøre de rette valgene for egen karriere og vi vet at du kan dra nytte av vår kompetanse i din jobbsøkerprosess.
Nøkkelord
Personlig assistent, Executive Assistance, Sekretær, Reisebestillinger, Administrativ støtte
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Ole Marius Jørstad
- Stillingstittel
- Partner/Senior Rekrutteringskonsulent
- Telefon
- 22 98 93 98
- Nettverk
Youngstorget 4, 0181 Oslo