Kunderådgiver
Sector Alarm
- Frist 18.2.2019
- Ansettelsesform Fast
Vil du bidra til at vi fortsetter å være i toppklasse i kundeservice & samtidig jobbe fra Spania?
Gode kundeopplevelser er viktig for oss! Nylig gjennomførte Kantar TNS Norges største kundeserviceundersøkelse. I åpen klasse, har Sector Alarms kundeservice blitt nominert til årets topp 3 med best kundeservice. Dette er vi stolte av! Ønsker du å bidra til at vi fortsetter å ligge i øverste klasse i kundeservice og samtidig jobbe fra Spania? Sector Alarm leverer alarmløsninger til over 175 000 husstander og bedrifter i Norge. Fra vårt kundesenter i Fuengirola, sør for Malaga, skapes de gode kundeopplevelsene. Vårt kundesenter har eksistert i Fuengirola i over 10 år, og er solid og godt etablert. Vi består av et internasjonalt arbeidsmiljø med 230 ansatte totalt, hvorav 80 er norske kunderådgivere som drifter våre kunder i Norge. Dialogen med våre kunder skjer via telefon, epost og chat. Vår hverdag Vi jobber kun med eksisterende kunder og hovedoppgaven vil være å forsterke vår fornøyde kundemasse. Vi bistår kundene våre med teknisk brukerveiledning og support, booking av montering og service av alarmløsningene samt enklere faktura- og abonnementsspørsmål og andre ulike henvendelser. Rollen har varierte og utfordrende arbeidsoppgaver med gode muligheter for videre utvikling og karriere. Vi har erfarne og dyktige avdelings- og teamledere som jobber tett med oss og bistår i hverdagen. Vi jobber mandag til fredag, fra 08.00-17.00. I vår egen Sector Alarm kantine, kan vi spise både frokost og lunsj gratis, og dette kan nytes inne eller ute på vår egen takterrasse. På fritiden kan vi nyte det Spania har å tilby, enten kulturliv og strender eller ta spansk-kurs, hvor deler av kurset blir støttet av Sector Alarm. Vi kan tilby På kundesenteret har vi et hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø. Du vil som nyansatt kunderådgiver få meget god opplæring og videre oppfølging med din egen fadder i dine første 6 uker, for vi ønsker at du skal lykkes i din rolle. Du vil gjennom jobben få verdifull arbeidserfaring samt personlig utvikling og karrieremuligheter i et norskeid konsern med gode framtidsutsikter. Når det kommer til det praktiske rundt innhenting av nødvendige papirer, vil vi bistå deg og hjelpe deg på veien. Vi anbefaler at du reiser ned til Spania 1-2 uker før avtalt oppstart, mens du ser etter et sted å bo og orientere deg i byen vår. I løpet av denne tiden tilbyr vi deg å bo gratis på et hostell, rett i nærheten av kundesenteret. Hvem ser vi etter Vi tror du har erfaring med kundepleie og kundeservice. Du har gode kommunikasjonsferdigheter i norsk, både muntlig og skriftlig. Da vi består av et internasjonalt arbeidsmiljø, er det en fordel om du forstår og kan kommunisere på engelsk. Du bør være komfortabel med PC og telefon som arbeidsverktøy. Vi har behov for deg som er lærevillig, selvgående og som innehar god arbeidsetikk. Samtidig er Sector Alarms verdier godt forankret hos oss: Kundeorientert, Forbedringsvillig, Målbevisst og Etterrettelig. Ettersom Sector Alarm er et sikkerhetsselskap krever vi tilfredsstillende vandel, og den vi ansetter må levere en uttømmende vandelsattest før ansettelse (Vi vil bistå deg i denne prosessen). Søknader vil bli vurdert fortløpende, og ved ansettelse vil oppstartsdato avtales nærmere. Vil du se nærmere på hvordan det er å jobbe hos oss, kan du møte noen av våre svenske kollegaer på kundesenteret i denne filmen. Har du spørsmål knyttet opp mot stillingen, kundesenteret, Sector Alarm eller rekrutteringsprosessen, kan du ta kontakt med vår Recruitment Specialist, Celin Voldsæter, tlf.: 926 26 253 eller epost: celin.voldsaeter@sectoralarm.no
Om arbeidsgiveren
Sector Alarm har gjennom fokus på riktige mennesker og gode konsepter, en sterk posisjon i sine markeder. I et selskap med en offensiv vekststrategi, tilbyr vi riktige mennesker spennende karrieremuligheter.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Calle Tulipán 2, 29651
- Bransje: Politi og sikkerhet
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
Nøkkelord
kunderådgiver, kundeservice, support, kundesenter, alarm
(1/8)
- FINN-kode 137550655
- Sist endret