Vi søker en positiv, serviceinnstilt og utadvendt resepsjonist til vikariat i januar 2019 hos et investeringsselskap.
- Arbeidsgiver
- ABC Personell AS
- Stillingstittel
- Kontorassistent med ansvar for sentralbord og resepsjon
- Frist
- Snarest
- Ansettelsesform
- Vikariat
På vegne av vår oppdragsgiver et anerkjent investeringsselskap sentralt i Vika, søker vi etter en ansvarlig og strukturert administrasjonssekretær med hovedansvar for møterom, sentralbord og resepsjon, samt lunsjordning. Stillingen er et vikariat i 60% stilling til å begynne med, med oppstart i løpet av januar eller februar 2019. Stillingen kan bli utvidet til 100% utover i 2019.
Vi ser etter deg som trives i et formelt og profesjonelt miljø, og som er selvstendig og trives i en rolle hvor man yter service og tilrettelegger.
Stillingen kan passe for studenter som kan ha mulighet til å jobbe redusert ved siden av studier utover våren 2019.
Arbeidstiden er primært fra kl. 08:00 – 14:00.
Arbeidsoppgaver
- Ansvarlig for sentralbord og resepsjon
- Møteromsansvarlig, bestille mat og forberede lunsj og rydde av etter lunsj
- Vedlikehold av kaffemaskin samt holde møterom i orden
- Postrutiner og annet generelt kontorarbeid
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper
- Erfaring med lignende arbeid
- Utadvendt, profesjonell, serviceminded
- Strukturert, løsningsorientert
- Gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig
- Fleksibel og initiativrik
- Ansvarsfull og strukturert
- Yte god service ovenfor de som kommer på besøk, ringer eller kontakter dem på annen måte
- Beherske til tider hektiske dager.
Vi tilbyr
- Varierende arbeidsoppgaver
- Et profesjonelt miljø med gode kollegaer
- Flotte lokaler sentralt i Oslo
Dersom du har noen spørsmål knyttet til stillingen, ta kontakt med Ole Marius Jørstad på tlf 22 98 93 98. Søknad og CV sendes via «Søk på stillingen», og for å forenkle registreringsprosessen mest mulig er det valgfritt hvor mye du fyller inn i vårt system.
Om arbeidsgiveren
ABC Personell Vikar- og rekrutteringsbyrå har siden starten i 1997 høstet gode erfaringer og hatt en jevn fremgang. Vi består av dyktige konsulenter og medarbeidere som arbeider hardt for å ivareta våre samarbeidspartnere. ABC Personell sin kjernevirksomhet er personalutvelgelse til faste stillinger og formidling av vikarer til ulike oppdrag. Vi har som mål å være en enestående arbeidsgiver og rekrutterer for våre partnere. ABC Personell er tidligere kåret til en av landets Gasellebedrifter av Dagens Næringsliv og Dun & Bradstreet. I vårt daglige arbeid med oppdrag, stillinger, selskaper og mennesker, får vi en unik forståelse og kunnskap, samt et stort nettverk innen arbeidsmarkedet. Vi har lært hvor viktig det er å kunne gjøre de rette valgene for egen karriere og vi vet at du kan dra nytte av vår kompetanse i din jobbsøkerprosess.
Nøkkelord
Møteromsvertinne, Sentralbord og resepsjon, Reisebestilling, Resepsjonsansvarlig, lunsjavvikling
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Ole Marius Jørstad
- Stillingstittel
- Partner/Senior Rekrutteringskonsulent
- Telefon
- 22 98 93 98
- Nettverk
Youngstorget 4, 0181 Oslo