Customer Success Manager
- Arbeidsgiver
- Decisions AS
- Stillingstittel
- Customer Success Manager
- Frist
- Snarest
- Ansettelsesform
- Fast
Ifjor fikk vi en høythengende andreplass av Microsoft for beste Office 365 app i verden. Nå er vårt mål å bli en global leverandør av software som skaper effektive og gode ledermøter. Godt forberedte ledermøter gir bedre beslutninger og mer velfungerende ledergrupper som igjen gir økt konkurransekraft for bedriften.
Decisions vokser raskt og trenger en dyktig og fremoverlent Customer Success Manager. Du kommer til å jobbe ut mot kundene våre og sørge for at de får maksimal verdi av løsningene vi leverer. Du er uredd og har evnen til å være en rådgiver for ledergrupper både på bruk av Decisions, Office 365 og god møtekultur.
Kommersiell forståelse er viktig i denne rollen; det er ditt ansvar å sørge for at kundene er fornøyde og utvider bruken av løsningen. I tillegg må du bygge struktur og beste-praksis metodikk i kundeleveransene som gir skalerbarhet og forutsigbarhet når vi vokser.
Søk nå og bli en del av vårt fantastiske team i StartupLab i Oslo.
Dine egenskaper
- Passion og energi
- Gode kommunikasjonsevner
- Selvgående
- Positiv, proaktiv og utholdende
- God evne til å bygge relasjoner
- Strukturert
- Gode kunnskaper om Microsoft Office 365 / Digital Arbeidsplass
- Høyere utdannelse innen IT eller økonomi
Om arbeidsgiveren
Decisions lager software for Microsoft Office 365 som gir gode leder- og styremøter, bedre beslutninger og mer effektiv oppfølging og gjennomføring.
Nøkkelord
høye ambisjoner, Office365, bedremøter
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Jørgen Solberg
- Stillingstittel
- CEO
- Nettverk
Gaustadalléen 21, 0349 Oslo