Utløpt

Spennende engasjement hos Coca-Cola European Partners Norge (Mai-August 2018)

Arbeidsgiver
COCA-COLA EUROPEAN PARTNERS NORGE AS
Stillingstittel
Manager Customer Logistics
Frist
Snarest
Ansettelsesform
Engasjement
Bli kjent med Manpower
Coca-Cola European Partners Norge har siden 1997 hatt ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge. Vårt hovedkontor og produksjonsanlegg ligger på Lørenskog rett utenfor Oslo. Herfra markedsføres og distribueres produkter Coca-Cola, Coke Zero Fanta, Sprite, Bonaqua, MER, Powerade og Nestea produkter, samt TAB X-tra, Urge, Minute Maid, Burn og CHAQWA. Coca-Cola European Partners har til sammen ca. 750 ansatte i Norge. Les mer om oss på http://www.coca-cola.no/





Manager Customer Logistics skal fastsette og gjennomføre logistikkstrategi pr kunde. Kundene i denne sammenheng er Norgesgruppen/ ASKO, COOP, Reitangruppen samt øvrige grossister. Manager Customer Logistics skal også ta initiativ til og fra CCEPN’s side lede samarbeidsprosjekter med kundene.

Hva kan vi tilby?
Som Manager Customer Logistics får du en unik mulighet til å jobbe med verdens sterkeste merkevare og du får en viktig rolle innen utvikling av samarbeidet med kundenes sentrale logistikkorganisasjon.
•Konkurransedyktige betingelser
•Coaching av ledende Manager Customer Logistics innenfor CCEP

Arbeidsoppgaver:
•kundehåndtering, samt sette og følge opp måleparametre (KPI’er). Levere servicegrad som møter eller overgår kundens forventninger
•ansvaret for en eller flere av kundene når det gjelder logistikk
•kontaktpunkt for utveksling av transportplaner, prognoser, beholdnings- og salgstall
•initiere og gjennomføre samarbeidsprosjekter/ utviklingsprosjekter med kundene
•jobbe tett med Forecasting og KAM, både i planlegging og i gjennomføring
•koordinere utfasing av produkter/ introduksjon og nye produkter samt kampanjer
•etablere og utvikle kontakten med kundene
•identifisere “best practice” og sørge for at dette implementeres
•bygge relasjoner til kunder og samarbeidspartnere

Hva slags kvalifikasjoner ser vi etter?
For denne stillingen bør du ha minst 2 års erfaring fra logistikk eller salg.
Ellers:
•utdannelse på Bachelor nivå eller høyere (relevant erfaring kan kompensere for utdannelse)
•erfaring og god forståelse av forhandling og direkte kundekontakt
•dokumentert prosjekterfaring på organisasjonsnivå
•svært god organisasjons- og forretningsforståelse
•meget gode norsk- og engelskkunnskaper
•gode PC-ferdigheter, spesielt excel

Personlige egenskaper:
Avgjørende for denne stillingen er at man kan identifisere kundens behov og bygge gode relasjoner for å sikre optimalt samarbeid og drift. Rett person knytter lett relasjoner og samarbeider godt på tvers av organisasjoner og team. Det kreves svært gode kommunikasjonsegenskaper.
Det er viktig å kunne håndtere stress og balansere både kortsiktige og langsiktige planer/prioriteringer, dette lykkes du med gjennom å være strukturert og målbevisst.

Vikariatet varer fra 2. mai – 31. august 2018 i forbindelse med en permisjon.

Søk på stillingen

Klikk Søk Stilling for å komme til vår hjemmeside hvor du kan registrere din CV og søke stillingen.
Nettverk
Facebook, LinkedIn, X
Sektor
Privat
Sted
1471 Lørenskog
Bransje
Arbeidstaker- og arbeidsgiverorganisasjoner
Stillingsfunksjon
Forretningsutvikling og strategi,
Planlegger,
Logistikk og lager / SCM og logistikk

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Kristoffer Stein
Kontaktperson
Espen Sakshaug
Følg firma
11472 følger dette firmaet

1471 Lørenskog

Annonseinformasjon

FINN-kode 117910356
Sist endret 12. apr. 2018 15:09

Rapporter annonse