Utløpt

Lyst å jobbe med kundeservice i en av nordens raskest voksende startups?

Arbeidsgiver
Freska
Stillingstittel
Customer Care Coordinator
Frist
Snarest
Ansettelsesform
Fast

Customer Care Coordinator

Vi er i rask vekst og har derfor behov for å utvide teamet vårt, vi er derfor igjen på jakt etter superstjerner til vårt selskap. Vi er ute etter noen som kan være med på å løfte vårt kundeserviceteam til nye høyder fra vårt kontor i Oslo sentrum. Her vil du jobbe sammen med dyktige kollegaer i et ungt og engasjerende miljø.

Freskas mål er å frigjøre tid i en travel hverdag ved å tilby våre kunder profesjonell hjemmerenhold. Vi er Nordens raskest voksende selskap innenfor tjenester i hjemmet – besatt av å levere god kvalitet i alle ledd av tjenesten. For øyeblikket leverer vi i Norge, Sverige og Finland med et mål om å erobre det nordiske markedet innen kort tid.  Teamet vårt, fra renholdere til kontormedarbeider, deler alle de samme verdiene; vennlighet, ærlighet og hardt arbeid.

Som en del av vårt kundeserviceteam vil du være en del av det viktige leddet mellom kunden og renholder.

 

Hva inneholder en typisk dag for de som jobber med kundeservice i Freska?

Du vil arbeide i tre skift med ulike arbeidsoppgaver, for å sikre tilstrekkelig variasjon i stillingen. Skiftene vil være delt mellom 07-15, 08-16 og 10-18 man-fre. En sjelden gang lørdag 08-16 med fri påfølgende mandag for sistnevnte skift.

  • Kundekontakt – Epost, telefon og sosiale medier
  • Kontakt med renholderne – Vi er alltid tilgjengelig for å hjelpe våre dyktige renholdere.
  • Logistikk – Koordinere arbeid og finne gode løsninger på utfordringer som møter deg i arbeidshverdagen.
  • Kaffe, latter og dårlig humor – Vi ser på trivsel som nøkkelen til indre motivasjon!

Freska tilbyr:

  • En morsom arbeidsplass hvor vi har det høyt under taket
  • Et ungt miljø med engasjerte og dyktige kollegaer
  • En variert og spennende arbeidshverdag
  • Champagnefredag hver fredag.

Hvem er du?

  • Problemløser - En som evner å finne kortsiktige og langsiktige løsninger når andre ikke levner håp
  • Pågangsmot - En som jobber motivert, målrettet og upåvirket selv i stressende situasjoner
  • Initiativtaker - En selvstendig person som tar tak, ser forskjell på ulike behov og opererer effektivt
  • Serviceinnstilt - En som går den ekstra milen for å skape tilfredse kunder og medarbeidere
  • God kommunikator - En som kommuniserer tydelig, men også vennlig, både skriftlig og muntlig

 

 SØK HER: https://jobs.freska.net

Om arbeidsgiveren

Freska er Nordens ledende plattform innen online-basert hjemmerenhold, og i oppstartsåret ble selskapet det første til å tilby online booking av profesjonelle renholdstjenester, både i Norge og Finland.

Selskapet startet sin virksomhet sommeren 2015 og leverer renhold i Bergen, Oslo og omegn, samt de største byene og områdene i Finland, deriblant Helsinki.

Nettverk
Facebook, LinkedIn
Sektor
Privat
Sted
STORGATA 28 A, 0184 Oslo
Bransje
Renovasjon og renhold,
Annet
Stillingsfunksjon
Kundeservice

Nøkkelord

kundeservice, kunde, service, customer, customerservice

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Helene Kongestøl
Nettverk
LinkedIn
Følg firma
675 følger dette firmaet

STORGATA 28 A, 0184 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 117686151
Sist endret 23. apr. 2018 15:06

Rapporter annonse