Vil du jobbe med offentlige anskaffelser i Innovasjon Norge?
- Arbeidsgiver
- Innovasjon Norge Hovedkontoret
- Stillingstittel
- Vil du jobbe med offentlige anskaffelser i Innovasjon Norge?
- Frist
- 08.11.2017
- Ansettelsesform
- Vikariat
En kollega på team Innkjøp skal i permisjon og vi søker en person med operativ erfaring fra offentlige innkjøp. Team Innkjøp bistår med gjennomføring av anskaffelsesprosesser i Norge og i andre land hvor Innovasjon Norge har kontorer.
Arbeidsoppgaver:
- Prosessledelse og rådgivning i alle faser av en anskaffelse - dvs. fra behov til leveranse
- Kontraktsforhandlinger
- Oppfølging av leveranser og leverandører
- Oppfølging av digitaliseringsprosjekt innen anskaffelser
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper:
- Operativ erfaring med offentlige anskaffelser
- Serviceinnstilt, løsningsorientert og positiv
- Gode samarbeidsegenskaper
- Høyere utdannelse, fortrinnsvis juridisk - cand.jur eller master i rettsvitenskap, (kandidater med annen høyere utdanning som har solid erfaring med offentlige anskaffelser kan komme i betraktning)
Om stillingen: Stillingen er midlertidig med oppstart 04.01.2018 til 07.09.2018. Ytterligere engasjement kan bli aktuelt.
Spørsmål kan rettes til direktør Anskaffelser, Eiendom og Servicetjenester Beatrice Pignatel, mob: 93263760.
Søknadsfrist: 8. november 2017
Om arbeidsgiveren
Innovasjon Norge er statens og fylkeskommunenes virkemiddel for verdiskapende næringsutvikling i hele landet. Våre mål er flere gode gründere, flere vekstkraftige bedrifter og flere innovative næringsmiljøer i Norge. Med kunderettede enheter i alle landets fylker og i 27 land verden over har vi som visjon å gi lokale ideer globale muligheter. Innovasjon Norge har ca. 700 ansatte. Søkere må dokumentere utdanning og arbeidserfaring for å være aktuell som søker.
Innovasjon Norge legger i sin rekruttering vekt på å sikre et mangfold med hensyn til kjønn, alder og kulturell bakgrunn. Innovasjon Norge skal kjennes som en pådriver for innovasjon i norsk næringsliv - med vekt på verdiene; Koblende, Ansvarlig og Nytenkende.
Innovasjon Norge kan gjennomføre bakgrunnssjekk av søkere for å verifisere opplysninger om arbeidserfaring, utdanning og annen informasjon som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Innovasjon Norge vil ikke gjennomføre bakgrunnssjekken uten først å ha mottatt samtykke fra kandidaten gjennom et samtykkeskjema.
- Sektor
- Offentlig
- Sted
- Akersgt. 13, 0104 Oslo
- Bransje
- Organisasjoner,
- Offentlig administrasjon
- Stillingsfunksjon
- Innkjøp/forhandling,
- Jurist,
- Kontor og administrasjon
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Beatrice Pignatel
- Telefon
- 93 26 37 60
Akersgt. 13, 0104 Oslo