Teknisk Konsulent på ServiceNow i Oslo, Stavanger og Trondheim
- Arbeidsgiver
- Symfoni ESM - a Fujitsu Company
- Stillingstittel
- Teknisk Konsulent på ServiceNow
- Frist
- Snarest
- Ansettelsesform
- Fast
Arbeidsoppgaver:
Delta i alle tekniske aspekter av en ServiceNow implementering og leveranse, som blant annet inkluderer:
- Fungere som teknisk ekspert i ServiceNow implementeringer
- Konfiguerere, tilpasse og fobedre ServiceNow konfigurasjoner
- Engasjert og rådgivende i kundens tekniske, så vel som forretningsmessige utfordringer
- Løse tekniske utfordringer på tvers av ulike ServiceNow domener og applikasjoner
- Konfigurere og tilpasse ulike aspekter av ServiceNow (workflow, UI, client scripts, business rules, discovery etc)
- Konvertere kunders forretningsbehov til tekniske løsninger på ServiceNow platformen
- Utvikle/konfigurere integrasjonskomponenter for tilgang (SSO, LDAP)
- Integrere ServiceNow med andre verktøy og applikasjoner ved bruk av web baserte teknikker
- Samarbeide i et teknisk team for å utvikle ledende plattformteknologier
Den ideelle kandidaten har erfaring med ServiceNow i et teknisk perspektiv. I tillegg er følgende erfaringer foretrukket:
- ServiceNow System Administrator
- ITIL V3 sertifiering
- Implementeringsspesialist sertifisering
- Dokumentert konsulenterfaring (løsningsorientert med fokus på detaljer, ressurssterk, evnen til å stille kritiske spørsmål på en positiv måte og forståelse av forretningsdriverne bak teknologien)
- Evnen til å jobbe med og benytte SLDC/SCRUM som leveransemodell
- Sterk kunnskap og forståelse av JavaScript
- Erfaring med webteknologier som XML, HTML, Angular JS, Bootstrap, jQuery, JSON and Web Services
- Kjennskap til tekniske komponenter som LDAP, VPN og SSN, SAML
- Gode kommunikasjonsferdigheter: aktiv lytter samt svært gode muntlige og skriftlige ferdigheter i norsk og engelsk
Ytterligere foretrukne kvalifikasjoner:
- Erfaring med rådgivning og leveranser på andre ESM-løsninger (IBM Tivoli, BMC Remedy, HP Service Manager, CA Servicedesk)
- Kunnskap om infrastruktur og applikasjonsovervåkning
- Motivert og engasjert
- Evenen til å jobbe selvstendig
Vi tilbyr:
- Et godt fagmiljø i en virksomhet med solid vekst i Norge og Europa
- Trening og sertifiseringer, samt coaching fra markedets mest erfarne ServiceNow konsulenter
- Høy fokus på sertifiseringer og karriereplan
- Godt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer
- En variert arbeidsdag med utfordrende oppgaver
- Konkurransedyktige betingelser
Om arbeidsgiveren
Symfoni ESM er nå en del av Fujitsu, og sammen er vi den mest erfarne ServiceNow partneren i Europa på Service Management løsninger for hele organisasjonen. Vi bidrar til å forenkle og forbedre IT og forretningsprosesser, som igjen skaper mer verdi for din bedrift.
Symfoni ESM og Fujitsu har rundt 350 ServiceNow eksperter fordelt på 16 land globalt. Totalt har vi levert mer enn 500 ServiceNow prosjekter i Nord-Europa. Våre konsulenter er eksperter på strategi, rådgivning, implementering og integrasjon, etter å ha jobbet med kunder på tvers av alle bransjer i mange år.
Vår partner, ServiceNow, har på svært kort tid etablert seg som en global markedsleder i verden, og har i dag ca 25% av det totale markedet for Service Management løsninger.
Nøkkelord
itsm, servicenow, ITIL, esm, service-now
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Marianne Hisdal
- Stillingstittel
- Resource Manager Scandinavia
- Telefon
- Vis telefonnummer
- Mobil
- Vis telefonnummer
Karenslyst Allé 2, 0278 Oslo