Elkjøp & Lefdal søker Retail Operations Coordinator
- Arbeidsgiver
- Elkjøp Norge AS
- Stillingstittel
- Retail Operations Coordinator
- Frist
- 22.10.2017
- Ansettelsesform
- Fast
Elkjøp & Lefdal har som visjon å gjøre den utrolige verden av ny teknologi tilgjengelig for alle, og vi søker deg til å hjelpe oss med dette. Du setter kunden først og bidrar positivt i en kundefokusert organisasjon. Avdelingen Aftersales Operations har blant annet ansvar for å skape og beholde verdens mest lojale kunder. Vi skal utføre førsteklasses service og gi våre kunder den servicen og behandlingen våre servicekunder fortjener, i alle kjeder alltid. Vårt ansvar er også oppfølging av rutiner for Repair & return, ansvar for produksjon av egne tjenester og oppfølging av rutiner for kasse.
Vi søker etter en person som vil være med å sikrestille vårt mantra Kundebehandling i verdensklasse . Vi skal videreutvikle måten vi behandler kunder på som besøker vår servicedisk i samarbeid med våre varehus. I denne stillingen er det viktig å være en god koordinator som evner å forankre, implementere og kvalitetssikre hvordan vi på best mulig måte tar imot kunder i servicedisken på tvers av alle kjeder i Norge.
Stillingen er en operativ koordinator stilling, med fokus på Aftersales. Stillingen krever både teknisk kunnskap opp imot våre interne systemer, samt at det må påberegnes reising ifm med butikkbesøk i Norge.
Arbeidsoppgaver:
- Ansvar for oppflg av kjedens KPI-er på mottak av kunder i servicedisk, sammen med Aftersales Operations Manager.
- Vedlikeholde og oppdatere verktøy som brukes ifm oppfølging av kundebehandling.
- Tilrettelegge og støtte inn mot produksjon av våre egne servicetjenester på Aftersales Operations.
- Ansvar for oppflg av Repair & Return (herunder TAT-oppfølging mot verksted og leverandør, samt sikretsstille rutiner i butikk opp mot Logiq og RFC i alle kjeder).
- Støtte og hjelpe konsernets salgskanaler, holde kurs & opplæring ifm Tone of voice i servicedisk og måten vi møter våre kunder som trenger service på, og andre relevante temaer fra Aftersales Operations.
- Gi innspill og behov til utvikling av IT-systemer for oppfølging av kundebehandling og serivce.
- Følge opp prosjekter på tvers av alle kjeder.
- Være forberedt på en del reiseaktivitet
Kvalifikasjoner vi er ute etter:
- Målrettet, strukturert og lysten på å gjøre jobben inn mot dagens servicekunder til en enda større suksess i Elkjøp & Lefdal.
- Erfaring og kunnskap fra service og aftersales opp mot sluttkunde kreves.
- Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne (Skandinavisk og Engelsk)
- Kremmerskap og god økonomisk forståelse
- Analytisk med evne til å skape entusiasme
- Gode datakunnskaper
- Initiativrik og ansvarsfull
- God gjennomføringsevne
Vi tilbyr:
- En spennende jobb innen et av konsernets viktigste satsningsområder
- Erfarne medarbeidere
- Konkurransedyktige betingelser
- Bonusavtale og personalkjøpsordninger
- Mulighet for karriere og egenutvikling i ett internasjonalt selskap
Stillingen rapporterer til Aftersales Operations Manager Norge
Spørsmål vedr stillingen sendes pr mail: arnstein.lynnebakken@elkjop.no
Om arbeidsgiveren
Elkjøp er Nordens største aktør innen forbrukerelektronikk og har butikker i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island og på Færøyene og Grønland. I Norge har vi varehus over hele landet, fra Lyngdal i sør til Hammerfest i nord.
Selskapet har lang tradisjon og ble dannet helt tilbake i 1962. I dag er vi totalt 2.500 ansatte som alle jobber mot et felles mål: Å gi våre kunder god verdi for pengene sine, samt en enkel og hyggelig handel.
Elkjøp-konsernet er eid av britiske Dixons Carphone, som er en av verdens største forhandlere innen forbrukerelektronikk.
- Sektor
- Privat
- Sted
- Solheimv. 10, 1473 Lørenskog
- Bransje
- Butikk og varehandel
- Stillingsfunksjon
- Salg / Teknisk salg,
- Brukerstøtte/support
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Arnstein Lynnebakken
Solheimv. 10, 1473 Lørenskog