Support Engineer
- Arbeidsgiver
- CatalystOne Solutions
- Stillingstittel
- Er du vår nye medarbeider på support?
- Frist
- 25.03.2017
- Ansettelsesform
- Fast
Vil du være med på vår reise inn i en ny spennende fase? Er du opptatt av å jobbe i en ambisiøs avdeling med gode kolleger? Nå går vi inn i en ny vekstfase og vi søker deg som vil være med å levere verdensklassesupport til våre kunder. Vi er 3 glade kolleger og en sjef, og vi ser etter deg som passer inn i vårt team! Våre supportmål er tøffe og bare det beste er godt nok for våre kunder.
CatalystOne Solutions er ledende i Norden innen programvare for HCM (Human Capital Management) og vi er veldig stolte over å ha selskaper som Aker Solutions, Atea, EVRY, Storebrand, Posten og SATS Elixia på kundelisten vår.
CatalystOne Support er en kjerneavdeling i selskapet som har ansvaret for drift, intern IT, en del teknisk konsultasjon og dedikert eksepsjonell kundeservice til våre kunder. En Support Engineer har som hovedoppgave å yte førsteklasses support. I tillegg har avdelingen svært mange varierte oppgaver som gjør at du har store valgmuligheter når du skal bygge din kompetanse videre. Vi utfyller hverandre med ulike styrker så om du har kunnskap vi andre ikke har, er det en fordel.
Vi har over tid bygget et enestående produkt og en sterk bedriftskultur. Denne unike kombinasjonen gjør det mulig for oss å komme seirende ut av konkurranse med store, globale aktører. Vår ambisjon er å bli den selvskrevne markedslederen i Norden og vi bygger teamet vårt med de aller beste medarbeiderne. Vi har det gøy på jobb!
Ønskede kvalifikasjoner:
- Du har gode kommunikasjon- og supportegenskaper
- Du har 1-3 års erfaring fra kommunikasjon - fortrinnsvis support eller annen kundebehandling.
- Liker å levere fra deg arbeid av høy nøyaktighet og god kvalitet
- Trives med å jobbe i team og utveksle kompetanse
- Du elsker å løse problemer og er nysgjerrig på ny kunnskap
- Du forstår kundehenvendelser og er flink til å avklare kundebehov
- Du søker etter løsninger og sammenhenger
- Du mestrer programvare du forsøker å lære deg
- God grunnleggende IT forståelse og har erfaring med å bruke Excel
- Norsk eller svensk morsmål, flytende skriftlig og muntlig engelsk.
- Nevnte vi at du må være god til å kommunisere og ha kunde- eller supporterfaring?
Det vil være en fordel med teknisk bakgrunn og/eller kunnskap om koding.
Alle bakgrunner med erfaring i problemløsning/ analysering vil være av stor interesse.
Stillingen tilhører vår norske organisasjon med kontorer med sentrumsnær beliggenhet innerst i Sandefjordsfjorden. Vi praktiserer tillitt og fleksibilitet, og som stolt leverandør av HR-løsninger er vi selvfølgelig opptatt av å ta godt vare på og utvikle våre egne ansatte. Stillingen rapporterer til VP Security, Support & Operations som også har (helt eget) kontor i Sandefjord.
Nøkkelord
Support, Analytisk, Problemløser, Humor, Gode kommunikasjonsegenskaper
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Christian Holthe
- Stillingstittel
- VP Security, Support & Operations
- Telefon
- 92 24 71 40
Leif Weldings vei 20, 3210 Sandefjord