Interesse for kundeservice?
- Arbeidsgiver
- ASKO
- Stillingstittel
- Interesse for kundeservice?
- Frist
- 05.03.2017
- Ansettelsesform
- Vikariat
VI SØKER NÅ ETTER MEDARBEIDER TIL KUNDESERVICE / SENTRALBORD
I FØRSTE OMGANG SOM TILKALLINGS- OG FERIEVIKAR
Kundesenteret vårt har i dag 5 ansatte og er betjent Mandag - Fredag 07:30 - 15:30.
Oppstart så snart som mulig etter søknadsfristens utløp. NR! Kort søknadsfrist.
Sentrale arbeidsoppgaver vil være:
- Operativ telefonkontakt med kunder
- Oppfølging og vedlikehold av elektroniske henvendelser
- Reklamasjonsbehandling
- Resepsjon / Sentralbordbetjening
Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:
- Videregående utdannelse, gjerne innen salg og service
- Erfaring fra kundeservice og kundebehandling
- Erfaring og motivasjon med en utadvent natur og evne til å begeistre andre
- Selvstendig og kundeorientert opptreden i alle situasjoner
- Stor arbeidskapasitet og gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig
- Trives med å jobbe selvstendig og i team
- Generelt gode IT-kunnskaper på brukernivå
- Positiv innstiling til omstilling og endring
- Tilgjengelig for å jobbe fullt under ferieavviklingen (Uke 26-33)
Vi kan tilby:
- En interessant og utfordrende stilling i et hektisk miljø - i en virksomhet i vekst og endring
- Faglige og personlige utviklingsmuligheter
- Godt arbeidsmiljø med mange trivelige, dyktige og gode kolleger
Søknader på papir eller via mail vil ikke bli behandlet eller returnert.
Alle henvendelser behandles konfidensielt. Vår rekrutteringsprosess involverer test som sammen med din søknad og CV, danner grunnlag for videre prosess. Etter samtykke fra aktuelle kandidater vil bakgrunnssjekk bli gjennomført.
Søknadsfrist 05.03.17
Om arbeidsgiveren
ASKO har forsynt Norges befolkning med mat siden 1866, har i dag 3.300 ansatte og omsatte for over
50 milliarder kroner i 2015.
ASKO omfatter 13 regionale ASKO-selskaper, lokalisert fra Lillesand i sør til Tromsø i nord.
ASKO er NorgesGruppens engrosvirksomhet. NorgesGruppen er Norges største handelshus, og ASKO er Norges største grossist.
ASKO leverer til bl.a. Kiwi, Spar, Joker, Eurospar, Meny, Deli de Luca, Mix, Shell, Esso og Best, samt til hoteller, restauranter, kafeer, kantiner, fastfood, sykehus og offentlig virksomhet.
ASKO er en ledende logistikkbedrift i Norge og i europeisk sammenheng. Vi investerer i moderne lagre og teknologi.
Som en av landets største transportbedrifter med nærmere 600 transportenheter på veiene hver dag tar vi ansvar - få aktører stiller så store krav til teknologi og miljø.
ASKO er sertifisert etter ISO 22000 - et kvalitets-system for næringsmidler, og ISO 14001 - miljøstyring.
ASKOs ambisjoner:
- Norges mest kundeorienterte og effektive logistikkpartner
- Konkurransedyktig håndtering av hele varestrømmen
- Bærekraftig - Klimanøytral
ASKO MOLDE AS er en engrosbedrift tilknyttet Norgesgruppen med ca. 90 årsverk og en årsomsetning på 1,5 milliarder kroner i 2015. Selskapet har ansvaret for den totale vareflyt til Romsdal og Nordmøre, hvor selskapet betjener både daglig-, service og storhusholdningsmarkedet. ASKO MOLDE AS har som visjon å være en kundefokusert og nyskapende logistikkpartner. Selskapet er i sterk vekst.
- Sektor
- Privat
- Sted
- Årøsæterveien 20, 6422 Molde
- Bransje
- Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon
- Kundeservice,
- Kontor og administrasjon / Sentralbord
Nøkkelord
kundeservice, sentralbord
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Anita Gundersen
- Stillingstittel
- Teamleder kundeservice
- Telefon
- 71 24 19 00
Årøsæterveien 20, 6422 Molde