Utløpt

Senterleder for nasjonalt Servicesenter (kundesenter)

Arbeidsgiver
Nortura SA Råvare og Medlem
Stillingstittel
Senterleder for nasjonalt Servicesenter (kundesenter)
Frist
28.02.2017
Bli kjent med Nortura SA

Vi søker etter en leder med god fagkompetanse innenfor kundebehandling og med kjennskap til landbruket. Stillingen er nyopprettet og vil gi spennende utviklingsmuligheter for den rette personen. Nortura er i en kontinuerlig endringsprosess og ønsker å bli mere profesjonell i betjeningen av våre medlemmer og leverandører. Som en del av dette oppretter vi nå et nasjonalt servicesenter for medlemmer/leverandører. Vår nye servicesenterleder vil være sentral i dette utviklingsarbeidet.
På servicesenter har vi som mål å møte våre eksisterende og nye medlemmer med den aller beste service og rådgivning. Senteret skal være et naturlig nav i vårt tilførselsarbeid. Du som leder vil få mulighet til å utvikle medarbeidere som alle har samme fokus; Å omsette medlemmenes slakt, egg, livdyr og ull slik at medlemmene får det best mulig økonomiske resultat av sin husdyrproduksjon.

Ansvarsområder og hovedoppgaver: 

  • ledelse av servicesenter
  • planlegge, koordinere og ha overordnet ansvar for servicesenterets aktiviteter
  • holde seg oppdatert på trender og ny teknologi innen kundebehandling og være en pådriver for utvikling og implementering av effektive arbeidsprosesser
  • sikre at grunndata knyttet til leverandørforhold og offentlige registre knyttes sammen, oppdateres, rapporteres og gjøres tilgjengelig kostnadseffektivt og til målsatt kvalitet
  • ansvarlig for utvikling av servicesenteret herunder å identifisere og forbedre områder for økt ressursutnyttelse og verdiskapning

Ønskede erfaringer og kvalifikasjoner:   

  • høyere relevant utdannelse
  • kunne vise til gode resultater innen kundebehandling. Det er ønskelig med erfaring fra ledelse av callsenter eller kundetjeneste i landsdekkende virksomhet
  • gode datakunnskaper og erfaring med CRM system (kunderelasjonssystem)
  • erfaring fra systematisk forbedringsarbeid som f.eks. lean eller kontinuerlig forbedring
  • teamorientert, "Coachende" tilnærming og interesse for utvikling av menneskelige ressurser 
  • løsningsorientert, engasjert og kreativ med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • liker utfordringer og har lyst og evne til å skape resultater
  • kjennskap til landbruket er en fordel
  • gode språkkunnskaper 

Vi tilbyr en spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter blant hyggelige kollegaer i trivelige lokaler.  Konkurransedyktige betingelser og gode pensjons- og forsikringsordninger.

Konsernets hygiene- og HMS-opplæring må gjennomføres ved ansettelse. 

Stillingen rapporterer personalmessig til Regionsjef Øst Karin Røhne og fagmessig til Visekonsernsjef Hans Thorn Wittussen som har ansvar for medlem i Nortura. 

Om arbeidsgiveren

Nortura SA er blant Norges største matkonsern og leverandør av merkene Gilde, Prior, Terina, Thulefjord, Joika og Eldhus.
Nortura SA er et samvirke, eid av ca 19.000 bønder. Vi er 5500 medarbeidere over hele landet, og omsetter for 23 milliarder. Vi vil inspirere til alle tiders mat, og har verdiene positiv, pålitelig, målrettet og nyskapende.

Nortura Råvare og Medlem er en enhet i Nortura SA. Enheten har ansvar for å samhandle med våre produsenter i deres husdyrproduksjon og leveranser av slakt og egg, samt ivareta en god og aktiv eierorganisasjon.

Lederkategori
Leder
Sted
2360 Rudshøgda
Bransje
Annet,
Dyr og dyrehelse
Stillingsfunksjon
Kontor og administrasjon

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Hans Thorn Wittussen
Telefon
90 09 83 81
Kontaktperson
Karin Marie Røhne
Telefon
90 57 10 98
Følg firma
1607 følger dette firmaet

2360 Rudshøgda

Annonseinformasjon

FINN-kode 90899163
Sist endret 15. feb. 2017 10:57

Rapporter annonse