Utløpt

BDO i Innlandet søker en ambisiøs forretningsutvikler

Stillingstittel
Vi søker en sulten og nysgjerrig kollega som kan utfordre og utvikle BDO i Innlandet
Frist
12.02.2017
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med BDO AS

Innlandet ligger forlokkende til, godt plassert i hjertet av Norges transportmønster mellom nord og sør, øst og vest. En liten time nord for Gardermoen ligger et urbant miljø rundt Mjøsa med over 100 000 arbeidsplasser og 200 000 innbyggere. Gjøvik, Lillehammer, Hamar utgjør en felles bo- og arbeidmarkedsregion innenfor en kjøreavstand på én time. Nord, vest og øst for Mjøsa ligger store områder med variert bosetnings- og næringsstruktur, med gode kommunikasjoner, naturlig ro, god plass og spennende muligheter i næringsliv og kultur. For den friluftsinteresserte er det mange muligheter innenfor kort reiseavstand sommer som vinter.

BDO Innlandet har 75 medarbeidere ved kontorene i Hamar, Lillehammer og Gjøvik. Vi er med dette en av de største aktørene i bransjen både regionalt og nasjonalt. Vi har hatt solid vekst de siste årene, og er stolte av vår kundeportefølje som spenner fra små bedrifter til store konsern. Både offentlige og private virksomheter i de fleste bransjer, gründere, stiftelser og organisasjoner er blant våre kunder.

Ansvarsområde

Vår nye kollega kan se fram til en variert og innholdsrik arbeidshverdag. Stillingen vil ha en todelt rolle. I tillegg til å jobbe med revisjon, regnskap og rådgivning vil du være en stor ressurs for ledergruppen i innlandet ved å ta del i arbeidet ledergruppen gjør. Du får godt innsyn i den daglige driften av Innlandets største kompetansehus. Utover dette vil du også få muligheten til å jobbe med økonomi, marked og HR. Stillingen er nyopprettet, så du vil i stor grad utforme og utvikle din egen arbeidshverdag, i samarbeid med din leder.

Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Være en sparringspartner for ledergruppen
  • Administrativ støtte for ledergruppen
  • Forberedelser av styrearbeid
  • Administrative oppgaver og analyser
  • Revisjon, regnskap og rådgivning
  • Kundekontakt og kundearbeid
  • HR- og markedsaktiviteter
  • IT og digitalisering
Hvem ser vi etter?

Vi ser etter en offensiv og selvgående kollega som enten er nyutdannet eller har 1-3 års erfaring, gjerne som konsulent eller lignende. Av utdanning må du ha en bachelor- eller mastergrad innen en økonomisk fagretning med gode resultater. Det forutsettes også gode kunnskaper innen IT-verktøy. Vi vektlegger også annen arbeidserfaring, verv og engasjement ved siden av studiene. Som person er du ambisiøs, lærevillig, engasjert, har gode kommunikasjonsevner og liker en utfordring. Vi ser etter deg med en sterk interesse og nysgjerrighet for næringslivet. Hvis du i tillegg liker mennesker like godt som tall, og forstår viktigheten av å bidra til et godt arbeidsmiljø og gjerne har lokal tilhørighet til Gjøvik, Hamar eller Lillehammer, kan du være rett person for oss.

Hvorfor velge oss?

Ved å jobbe hos oss, Innlandets største kompetansehus, får du muligheten til å ta del i utviklingen av et spennende selskap. Du vil bli en del av et ungt og dynamisk miljø med motiverte og engasjerte kollegaer. Hos oss får du muligheten til å utvikle deg og din faglige kompetanse i et inspirerende miljø.

Om arbeidsgiveren

BDO er en revisjons-, regnskaps- og rådgivningsvirksomhet med over 1 350 medarbeidere ved kontorer over hele landet. Lokal forankring og nærhet til kunden har bidratt sterkt til vår suksess. Vi etterstreber til enhver tid å ha nær og god kundekontakt på alle nivåer i organisasjonen - fra kontor, partner og til den enkelte medarbeider du møter.

BDO tilbyr tjenester innen revisjon, regnskap, skatt og avgift og rådgivning. Kundene våre spenner fra store børsnoterte konsern til mindre familieeide bedrifter. Våre medarbeidere har sterk faglig tyngde og stor breddekunnskap. Vi er alltid på jakt etter de beste menneskene.

Internasjonalt er BDO til stede i 154 land og teller ca. 64 000 ansatte. Vi samarbeider tett med store deler av nettverket om både internasjonale og nasjonale kunder med spesielle rådgivningsbehov.

Nettverk
Facebook, LinkedIn
Sektor
Privat
Sted
Tordenskjoldsgate 13, 2818 Gjøvik
Bransje
Økonomi og regnskap,
Konsulent og rådgivning
Stillingsfunksjon
Økonomi og regnskap / Revisjon,
Forretningsutvikling og strategi,
Konsulent

Nøkkelord

Forretningsutvikling, Lederstøtte, Styrearbeid, Konsulent, Revisjon

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Anders Hjelle
Stillingstittel
Administrasjonssjef
Telefon
91 11 82 51
Følg firma
950 følger dette firmaet

Tordenskjoldsgate 13, 2818 Gjøvik

Annonseinformasjon

FINN-kode 89272015
Sist endret 15. mar. 2017 17:03

Rapporter annonse