Utløpt

Areal- og samfunnsplanlegger - 100% fast stilling

Arbeidsgiver
Østre Toten kommune
Stillingstittel
Areal- og samfunnsplanlegger - 100 fast stilling
Frist
29.01.2017
Ansettelsesform
Fast

Arbeidssted

Er du samfunnsengasjert og vil være med å utforme Østre Toten kommune? Da kan en jobb hos oss være fremtiden du søker! Her kommer du tett på kommunens utvikling gjennom plansaker, byggesaker, prosjekter og  juridiske spørsmål.

Plan- og næringsenheten er bredt sammensatt  og har ansvaret for arealplanlegging, kart- og oppmålingstjenester, matrikkel, byggsak, landbruk, skogbruk, spredte avløp, miljøspørsmål, naturoppsyn og eiendomsskatt. Enheten består av 17 hyggelige medarbeidere med godt humør og høy faglig kompetanse.

Plan og næringsenheten styrker nå Arealplan faglig og kapasitetsmessig ved å tilsette én ny areal- og samfunnsplanlegger slik at vi blir tre. 

Fakta om stillingen

Saksbehandling av innkomne private reguleringsplaner og reguleringsendringer.

Arbeid med kommuneplanens samfunnsdel og arealdel

Veiledning og rådgivning ved utarbeidelse av private og kommunale reguleringsplaner

Krav til søker

Formell utdanning:

Utdanning på masternivå innenfor fagområder som arkitektur, landskapsarkitektur eller arealplanlegging. Annen

utdanningsbakgrunn kan være relevant dersom du har lang og relevant erfaring samt gode personlige forutsetninger

for stillingen. God kompetanse innenfor GIS vil bli tillagt vekt.

Tidligere praksis:

Erfaring med utarbeidelse og/eller behandling av reguleringsplaner og kommuneplaner

Erfaring med WinMap eller annet elektronisk kartverktøy

Personlige egenskaper:

Strukturert, selvstendig og samarbeidsorientert.

Er bevisst hvordan ditt eget arbeid inngår i en større helhet.

Er samfunnsengasjert og opptatt av å påvirke lokalsamfunnet til beste for innbyggerne og samfunnet.

Har en forståelse for grensesnittet politikk og administrasjon.

Ønskelig med:

Relevant erfaring fra offentlig eller privat virksomhet. Kunnskap om og erfaring med Plan- og bygningsloven

Gode kommunikasjonsevner både i forhold til kollegaer, kunder/brukere. Gode datakunnskaper

 

Kvalifiserte personer oppfordres til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn.

Vi kan tilby

Varierende og krevende arbeidsoppgaver innen arealplanlegging.

Et dyktig og engasjert tverrfaglig fagmiljø.

En avdeling som verdsetter høy kompetanse.

Fleksibel arbeidstid.

Gode pensjons- og forsikringsordninger.

IA-bedrift

 

Som ansatt i Østre Toten kommune vil du omfattes av en god pensjons- og forsikringsordning. Vi har meningsfulle arbeidsoppgaver og et inkluderende arbeidsmiljø.

Arbeidstakere tilsettes i Østre Toten kommune på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglementer og Hovedtariffavtalen. Det trekkes 2% av bruttolønn til pensjon.

Søknad sendes

Søknaden skal registreres i vårt elektroniske søknadssystem. Følg bruksanvisningen på vår hjemmeside www.ostre-toten.kommune.no. Ufullstendige søknader som er sendt utenom vårt system, kan ikke besvares. Trenger

du hjelp til registreringen, eller til å opprette brukernavn og passord, kontakt vår personalavdeling, tlf. 61 14 17 26. Attester og vitnemål skal ikke legges ved den elektroniske søknaden, men tas med ved et evt. intervju.

 

Østre Toten kommune praktiserer meroffentlighet

Som hovedregel oppføres alle søkere på offentlig søkerliste. Søkere som anmoder om å bli unntatt fra denne bes begrunne dette i søknaden. Dette er et krav i henhold til Offentlighetsloven §25. Du vil bli varslet dersom din anmodning

ikke kan tas til følge.

Søknadsfrist    29.01.2017                                 Utlyst dato        05.01.2017                           Vårref                  1655

Kontaktperson

Elena Lindstad, Leder Plan- og næringsenheten, mobil: 46840763, elena.lindstad@ostre-toten.kommune.no

Bjørn Bollum, Kommunalsjef, tlf: 41516, bjorn.bollum@ostre-toten.kommune.no

 

Om arbeidsgiveren

Østre Toten kommune har ca. 14 955 innbyggere og er den tredje største kommunen i Oppland. Kommunens visjon er "Livskvalitet ved Mjøsa". Vi leverer gode tjenester til innbyggerne våre takket være arbeidstakere med engasjement og høy kompetanse. Vi kan tilby utfordrende og meningsfulle arbeidsoppgaver innenfor et stort spekter av fagområder. Vi har en god pensjonsordning og et inkluderende arbeidsliv. Kommunens verdier er Nytenking, Kvalitet og Respekt.

Nettverk
Facebook
Sektor
Offentlig
Sted
Rådhusgata 20, 2850 Lena
Bransje
Konsulent og rådgivning,
Arkitektur, areal og interiør,
Drift og vedlikeholdstjenester
Stillingsfunksjon
Planlegger,
Arkitekt og planlegging / Arealplanlegger,
Ingeniør / Oppmåling og kartlegging

Nøkkelord

Areal, planlegging, kart, oppmåling, matrikkel

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Elena Lindstad
Stillingstittel
Leder Plan- og næringsenheten
Telefon
46 84 07 63
Kontaktperson
Bjørn Bollum
Stillingstittel
Kommunalsjef
Telefon
61 14 15 16
Følg firma
102 følger dette firmaet

Rådhusgata 20, 2850 Lena

Annonseinformasjon

FINN-kode 88526545
Sist endret 5. jan. 2017 16:30

Rapporter annonse