Eigedomsforvaltar
- Arbeidsgiver
- Helse Møre og Romsdal
- Stillingstittel
- Eigedomsforvaltar
- Frist
- 28.01.2017
- Ansettelsesform
- Fast
Arbeidsstad f.t. Seksjon for eigedomsforvaltning og utbygging - Avdeling for teknologi og utvikling - Klinikk for drift og eigedom
Seksjon for eigedomsforvaltning og utbygging er frå 1.1.2017 ein seksjon i Avdeling for teknologi og utvikling. Seksjonen sine oppgåver er knytta til forvaltning av all eigendom i føretaket med tilhøyrande sjukehus og behandlingssentra og med eit samla areal på ca. 250.000 m2. Seksjonen har også ansvar for planlegging og gjennomføring av bygningsmessige tiltak i tilknytning til bygga. Seksjonen har for tida 7 tilsette.
Vi har no ledig stilling som eigedomsforvaltar i 100% stilling i helseføretaket.
Det forutsettast at nye medarbeidarar sluttar seg til Helse Møre og Romsdal HF sine verdiar. Vi gjer oppmerksom på at alle søkjarar til stillinga kjem på offentlig søkerliste, jf. Offentlighetsloven § 25. Fritak frå offentliggjering gjerast berre unntaksvis, og ønskje om dette må begrunnast i søknaden.
Arbeidsoppgåver
- Eigedomsforvaltar rapporterer direkte til seksjonsleiar og følgjande oppgåver er knytt til stillinga: Oppfølging og gjennomgang av innhald og økonomi i alle leigeavtalar internt og eksternt. Utarbeiding og videreutvikling av prosedyrer for utleigeverksemda.
- Følgje opp føretaket sine oppgåver knytt til kjøp og sal av eigedomar.
- Ivareta innhald og oppfølging av forsikringer av bygg og anlegg, utgifter knytta til offentlige avgifter, energikostnader etc. for bygningane.
- Sekretær for arealutvala ved dei ulike sjukehusa.
Kvalifikasjonar
- Universitets-/ høgskuleutdanning innan bygg/anlegg eller annan relevant fagkombinasjon.
- Relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanning.
- Relevant arbeidspraksis og kjennskap til offentlig forvaltning er ønskelig.
- Det vil bli lagt vekt på eigenskaper innan følgjande område: faglig innsikt, serviceinnstilling, sjølvstendig arbeide, datakunnskaper og evne til god skriftlig og muntlig framstillingsevne.
- Arbeidet i seksjonen er prega av høg aktivitet og mykje samhandling, det er derfor viktig å ha evner til god kommunikasjon.
Vi tilbyr
- Utfordrande og spennande arbeidsoppgåver
- Gode muligheiter for eigen kompetanseutvikling
- Lønn etter avtale
- Fleksitid
- Pensjonsordning. Det trekkast 2% av lønn til innskudd i KLP
- En hyggelig arbeidsplass i eit sosialt og inkluderande arbeidsmiljø
- Arbeidsstad er for tida Molde
Om arbeidsgiveren
Helse Møre og Romsdal HF er eit helseføretak under Helse Midt-Norge RHF og har ansvaret for den offentlege spesialisthelsetenesta i Møre og Romsdal. Verksemda omfattar sjukehusa i Volda, Ålesund, Molde og Kristiansund samt fleire omliggande institusjonar. Helseføretaket har om lag 4200 årsverk fordelt på 6500 tilsette, og gir eit differensiert tilbod innan dei fleste fagfelta i somatikk og psykisk helsevern. Hovudoppgåvene våre er pasientbehandling, utdanning av helsepersonell, forsking og opplæring av pasientar og pårørande. Vår visjon er å vere "På lag med deg for helsa di." Vi ønskjer kvalifiserte søkarar uavhengig av etnisk bakgrunn, kjønn eller alder. For å kunne vurdere fortrinnsrett til stilling, ber vi deg opplyse om dette i søknaden. Ved tilsetting i stillingar der det er krav om det, føreset vi at du leverer tilfredsstillende politiattest. Vi ønskjer ikkje kontakt med annonseseljarar. Les meir om oss på www.helse-mr.no
- Sektor
- Offentlig
- Sted
- 6412 Molde
- Bransje
- Eiendom,
- Offentlig administrasjon,
- Bygg og anlegg
- Stillingsfunksjon
- Økonomi og regnskap,
- Ingeniør / Bygge- og anleggsteknikk,
- Saksbehandler
Nøkkelord
økonomi, utleigeverksemda, eigedomar, bygningsmessige tiltak
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Rolf Jens Strømsheim
- Stillingstittel
- Seksjonsleiar
- Telefon
- 97 06 70 12
6412 Molde