Brenner du for HR-faget? Brunvoll søker HR-konsulent
- Arbeidsgiver
- Brunvoll AS
- Stillingstittel
- HR-konsulent
- Frist
- 05.12.2016
- Ansettelsesform
- Fast
Vi søker etter en erfaren, trygg og initiativrik HR-konsulent med kompetanse innen HR-feltet. Du har evne til å kommunisere og samarbeide med mennesker på ulikt nivå og med ulik bakgrunn, samtidig som du behersker og liker å jobbe med administrative oppgaver. Du trives med å jobbe selvstendig, tar initiativ og jobber proaktivt.
Brunvolls HR-avdeling ønsker gjennom sitt arbeid å skape merverdi for organisasjonen og bidra til felles måloppnåelse. Vår nye HR-konsulent har kunnskap og erfaring innenfor HR-faglige områder, samt god forståelse av hva både HR-arbeid og lederrollen innebærer. Dessuten har du sterke analytiske ferdigheter og evner å forstå og trekke ut essensen av informasjon. Du kommuniserer med naturlig autoritet, og kan arbeide med ledere og medarbeidere på ulike nivåer i organisasjonen. Brunvolls HR-avdeling skal løse mange oppgaver i en sammensatt organisasjon. Du må kunne takle press og jobbe godt i en hektisk hverdag. Samtidig må du kunne mestre balansen mellom administrative og strategiske oppgaver.
I 2017 vil du fungere som vikar for vår HR-koordinator som har permisjon. Stillingen rapporterer til Vice President HR.
Arbeidsoppgaver
Være rådgiver og en ressursperson for ledere i personalsaker
Bistå lønningsansvarlig med underlag for lønnskjøring
Fraværsoppfølging
Saksbehandling og kontakt mot NAV
HR-administrasjon
Ivareta interne og eksterne krav til rapportering
Koordinere bedriftsbesøk
Bistå med utvikling og iverksetting av opplæringsprogrammer
Bistå med forenkling og videreutvikling av administrative prosesser
Videreutvikling av HR-avdelingen i samarbeid med VP HR
Ønskede kvalifikasjoner, ferdigheter og erfaring:
Relevant utdanning fra høyskole eller universitet, gjerne med fordypning i HR
Minimum 3 års arbeidserfaring, gjerne innenfor arbeidsrett, økonomi/administrasjon eller organisasjonsfag
God veiledningskompetanse
God kjennskap til individuell og kollektiv arbeidsrett, arbeidstidsbestemmelser og grunnleggende HR
God muntlig og skriftlig framstillingsevne, også på engelsk
Gode IT-kunnskaper og brukerferdigheter
Blant personlige egenskaper vi vektlegger er:
Ærlig og pålitelig med høy profesjonell integritet
Trygg i møte med andre og lett å samarbeide med
Gode kommunikasjonsferdigheter og fremstillingsevne
Systematisk og grundig
Jobber selvstendig og tar ansvar for resultat
Tidseffektiv, planlegger smart og er god på å prioritere mellom oppgaver
Brunvoll AS tilbyr:
Gode utviklingsmuligheter i et internasjonalt, utfordrende og krevende miljø
Moderne og trivelige lokaler
En arbeidsplass med et godt faglig og sosialt miljø
Stillingskategori og lønnsbetingelser tilpasset dine kvalifikasjoner
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Fleksibel arbeidstidsordning
Bedriftshytte på Oppdal og mulighet for å låne båt
Om arbeidsgiveren
Brunvoll AS er en ledende produsent av thrustersystemer for manøvrering av avanserte skip. Bedriften har høy eksportandel og meget god soliditet. Våre verdier er pålitelig, målrettet og innovativ.
Bedriften har i overkant av 300 medarbeidere, og hadde en omsetning på ca 765 MNOK i 2015. All egenproduksjon foregår ved bedriftens moderne produksjonsanlegg i Molde.
Våren 2016 flyttet vi inn i nytt hovedkontor på Årø og hele virksomheten ble samlet på ett sted. Bedriften er nært knyttet til den maritime klyngen på Nord-Vestlandet.
- Nettverk
- Sektor
- Privat
- Sted
- Eikremsvingen 2, 6422 Molde
- Bransje
- Industri og produksjon,
- Maritim og offshore
- Stillingsfunksjon
- HR, personal og rekruttering
Nøkkelord
HR, personal, konsulent, human, resources
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Marthe Outzen
- Stillingstittel
- Vice President HR
- Mobil
- Vis telefonnummer
- Nettverk
Eikremsvingen 2, 6422 Molde