Utadvendt kundeservicemedarbeider søkes
- Arbeidsgiver
- Adecco
- Stillingstittel
- Kundeservicemedarbeider
- Frist
- 14.11.2016
- Ansettelsesform
- Vikariat
For en av våre kunder på Romerike søker vi etter en utadvendt og serviceinnstilt kundeservicemedarbeider. Vi er på jakt etter deg som har erfaring eller kjennskap til bilbransjen. Kunden tilhører et av Norges største bilkonsern.
Arbeidsoppgaver:
- Behandle kundehenvendelser pr telefon og mail
- Ordremottak
- Prisforespørsler
- Tekniske spørsmål
Ønskede kvalifikasjoner:
- Relevant bilteknisk utdannelse
- Erfaring med direkte kundekontakt
- Erfaring direktekontakt med kunder fra kundemottak
- Fullført mekanisk fagskole eller teknisk fagskole
- Gode kommunikasjonsevner på norsk skriftlig og muntlig
- Gode datakunnskaper
Personlige egenskaper:
- Ha et stort kundefokus og være serviceinnstilt
- Være selvstendig og god på å samarbeide med andre
- Har godt humør, stå på vilje og er utadvendt
- Resultatbevisst og kvalitetsbevisst
- Liker utfordringer og er løsningsorientert
Vi tilbyr:
- Trivelig og et hektisk arbeidsmiljø
- Mulighet til å bli en del av et selskap i vekst
- Mulighet for fast ansettelse
- Ryddige arbeidsforhold og god oppfølging og veiledning av konsulent
- Adeccos fordelsprogram: www.adecco.no./ledige-stillinger/fordeler-for-medarbeider/Pages/Fordeler-medarbeider.aspx
Vi ser etter deg som har teknisk kompetanse eller interesse for bil, og som vil kunne trives med å jobbe med mennesker. Du er serviceinnstilt og løsningsorientert, og du er komfortabel med telefon og pc som arbeidsverktøy.
For spørsmål, vennligst ta kontakt med Adecco Romerike v/ Lene Amundsen på
tlf 64 84 68 68.
Om arbeidsgiveren
Adecco er et av Norges ledende bemanningsselskap. På kundelisten har vi attraktive bedrifter som trenger kompetente kandidater til spennende oppdrag. Prøv deg i ulike bransjer; nettverket du får mulighet til å bygge kan bli gull verdt når du en dag kanskje kniver om drømmejobben. All arbeidserfaring er dessuten god erfaring.
Nøkkelord
Bilkonsern, Romerike, kundeservie, bilbransjen
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Lene Amundsen
- Telefon
- 64 84 68 68
FROGNER, 2016 Frogner