Områdeleiar ved heimetenesten
- Arbeidsgiver
- Gol kommune
- Stillingstittel
- Områdeleiar ved heimetenesten
- Frist
- 01.09.2016
- Ansettelsesform
- Fast
Områdeleiar i heimetenesten
Gol kommune har ledig 100 % fast stilling som områdeleiar i heimetenestene.
Heimetenester gir tenester til dei som bur i eigen heim og i våre 43 omsorgsbustader.
Omsorgstenestene er for tida inne i ein spennande prosess der vi arbeider med ein framtidsretta organisering av
tenestene, ei organisering som også tek høgde for dei nye utfordringane kommunane har med samhandlingsreforma.
Kommunane i Hallingdal har eit utstrakt samarbeid på mange område, og arbeider for å løyse nokon av utfordringane i
samband med samhandlingsreforma i fellesskap.
Det er eit ønske om størst mogleg grad av tverrfagleg samarbeid i avdelinga og einingane.
Områdeleiar er delegert det administrative og budsjettmessige ansvar for eininga i tillegg til personalansvar og fagleg
ansvar. Områdeleiar rapporterer til kommunalsjef og sit i leiargruppa for helse og omsorg.
Ansvar og arbeidsoppgåver vil blandt anna bestå av:
* Leie verksemda i tråd med overordna planer og sørgje for at pålagte oppgåver skjer i samsvar med gjeldande
faglege og rettslege rammer
* Sørgje for at eininga tek i vare sine primære oppgåver innan utgreiing, behandling, undervising og informasjon
overfor pasientar og pårørande
* Sikre fagutvikling, forsking, og kvalitetssikring ved eininga
* Sikre rapportering, evaluering og strategisk initiativ knytt til aktivitetsmål
* Sikre god rekruttering og eit godt arbeidsmiljø som gir utgangspunkt for fagleg og personleg utvikling for alle
medarbeidarar
* Etablere og ta i vare god samhandling med samarbeidspartnarar på første - og andre-line nivå
Er du vår nye områdeleiar?
Vi søkjer ein synleg og samlande leiar som er kreativ og initiativrik.
Du har:
* høgskuleutdanning innan helsefag
* helst relevant tilleggsutdanning
* leiareigenskapar og leiarerfaring
* erfaring og forståing for ulike brukargrupper sine behov
* helst kunnskap om turnusplanlegging
* gode IKT-kunnskapar
Vi ynskjer at du:
* er tydeleg, målretta og positiv, med gode evner til å kommunisere
* har erfaring med personalleiing, økonomi/budsjett og driftsoppgåver
* er strukturert og prosessorientert med fokus på løysingar og resultat
* har evne til dialog og samarbeid
* har humør og kan inspirere, motivere og rettleie dei tilsette
Vi tilbyr:
* eit godt arbeidsmiljø og hyggelege kolleger
* mange, varierte og spennande arbeidsoppgåver og utfordringar
* fagleg veiledning og moglegheit for vidareutdanning
* tverrfagleg samarbeid og nettverksgrupper både internt og i Hallingdal
* løn og tilsetjingsvilkår etter avtale
* god pensjonsordning
* hjelp til å skaffe bustad og ev. barnehageplass
Gyldig politiattest, ikkje eldre enn 3 månader, må leggjast fram før tiltreding i stillinga
For fullstendig utlysing og innsending av elektronisk søknad, sjå Gol kommune si heimeside: www.gol.kommune.no
- Ledige stillingar
Om arbeidsgiveren
Gol er ein kommune med ca. 4.700 innbyggjarar. Kommunen er eit viktig kommunikasjonsmessig knutepunkt, med eit allsidig næringsliv, særleg innan reiseliv, handel og jordbruk. Kommunen kan by på gode moglegheiter for aktiv fritid, både innan friluftsliv og kultur. Gol har eit koseleg og innbydande sentrum, og er ein populær handleplass med mange og varierte butikkar.Kommunen har god barnehagedekning og eit variert skuletilbod innan vidaregåande skule.
- Nettverk
- Sektor
- Offentlig
- Sted
- HELSETUNVEGEN 1, 3550 Gol
- Bransje
- Helse og omsorg
- Stillingsfunksjon
- Helsepersonell
Nøkkelord
Leiar, Leder, Heimetenesten, Hjemmetjenster, Sykepleier
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Aud Torill Sæbø
- Stillingstittel
- Kommunalsjef helse og omsorg
- Telefon
- 91 67 39 48
- Kontaktperson
- Velin Eikrehagen
- Stillingstittel
- Fungerande områdeleiar heimetenester
- Telefon
- 91 67 39 52
HELSETUNVEGEN 1, 3550 Gol