Utløpt

VAREHUSSJEF, INTERIØRLEDER OG LAGERLEDER søkes

Arbeidsgiver
Skeidar
Stillingstittel
MEDARBEIDERE
Frist
12.06.2016
Ansettelsesform
Fast

 

Desember 2016 åpner vi nytt og spennende varehus i Orkanger, og søker i den forbindelse engasjerte salgs- og kundeorienterte medarbeidere til følgende stillinger:

 

VAREHUSSJEF

Vi ønsker oss en engasjert og handlekraftig leder som også trives med å ta del i den operative hverdagen. Har du i tillegg evne til å gjennomføre tiltak og planer, kan du være den vi søker!

Ansvar og arbeidsoppgaver:
• Gjennom ditt gode kremmerskap bidra til varehusets utvikling i kjeden
• Totalansvar for operativ drift, resultat og utvikling av varehuset
• Rekruttere, utvikle og motivere dine medarbeidere
• Være aktiv og synlig i butikk
• Gjennomføre kjedens forretningsidè, strategi og rutiner i varehuset, samt iverksette sentrale og lokale markedstiltak

Kompetansekrav:
• Erfaring fra lederstilling innen varehandel/detaljhandel
• Interesse for møbler og interiør
• Resultatorientert og handlekraftig
• Kremmer
• God til å kommunisere, involvere og motivere
• Initiativrik og strukturert
• Evne til å planlegge, gjennomføre (delegere) og kontrollere (evaluere)
• Ser seg selv som et forbilde
• Kunne bruke Microsoft Office programmer
• Hjelpsom! Proff! På!

Vi tilbyr:
• Utfordrende og selvstendig stilling i en bedrift i sterk vekst
• Godt miljø og faglig støtte innenfor markedsføring, økonomi og utvikling
• Konkurransedyktige betingelser

 

INTERIØRLEDER

Til en interessant og utfordrende jobb ønsker vi oss en operativ interiørleder med gode organisatoriske evner.

Arbeidsoppgaver:
• Resultatansvar for interiøravdelingen
• Lede, motivere og utvikle interiøravdelingens medarbeidere
• Ansvarlig for kundebehandling/salg
• Ansvarlig for varemottak, kontroll og innmelding av varer
• Ansvarlig for prising av varer og varelegging
• Leverandørkontakt

Kvalifikasjoner/egenskaper:
• Minimum 2 års praktisk erfaring fra butikkarbeid og varelegging/presentasjon
• Interiørutdannelse eller interesse for faget
• Lederegenskaper
• God til å kommunisere, involvere og motivere
• Salgs- og resultatorientert
• Initiativrik og strukturert
• Evne til å planlegge, gjennomføre (delegere) og kontrollere (evaluere)
• Kunne bruke Microsoft Office programmer
• Hjelpsom! Proff! På!

 

LAGERSJEF

Arbeidsoppgaver:
• Ansvar for lagerfunksjonen i varehuset
• Kundekontakt
• Varemottak
• Koordinere varetransport

Kvalifikasjoner/egenskaper:
• Minimum 2 års praktisk erfaring fra lagerarbeid
• Interesse for vareflyt/logistikk
• Strukturert med god orden
• Evne til å planlegge, gjennomføre (delegere) og kontrollere (evaluere)
• God til å kommunisere, involvere og motivere
• Gode datakunnskaper
• Førerkort klasse B og truckførerbevis
• Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
• Hjelpsom! Proff! På!

Stillingen er høyst operativ, og lagerlederen bør være i god fysisk form og må kunne “ta i et tak.”

Om arbeidsgiveren

Skeidar er en av de største norske aktørene innen møbel og interiør. Skeidar er en landsdekkende møbel- og interiørkjede med stort fokus på massemarkedet. Skeidar skal alltid være best på pris og tilbyr den gode handleopplevelsen gjennom å ha gode ambassadører som alltid etterlever konsernets verdigrunnlag: Hjelpsom, Proff og PÅ!

Sektor
Privat
Lederkategori
Leder
Antall stillinger
3
Sted
Tverradkomsten 60, 7300 Orkanger
Bransje
Butikk og varehandel
Stillingsfunksjon
Ledelse,
Butikksjef,
Logistikk og lager

Nøkkelord

Møbler, Interiør, Lager

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Raymond Solheim
Stillingstittel
Driftssjef
Telefon
90 96 83 50
Følg firma
336 følger dette firmaet

Tverradkomsten 60, 7300 Orkanger

Annonseinformasjon

FINN-kode 76328932
Sist endret 23. mai 2016 13:26

Rapporter annonse