VAREHUSSJEF, INTERIØRLEDER OG LAGERLEDER søkes
- Arbeidsgiver
- Skeidar
- Stillingstittel
- MEDARBEIDERE
- Frist
- 12.06.2016
- Ansettelsesform
- Fast
Desember 2016 åpner vi nytt og spennende varehus i Orkanger, og søker i den forbindelse engasjerte salgs- og kundeorienterte medarbeidere til følgende stillinger:
VAREHUSSJEF
Vi ønsker oss en engasjert og handlekraftig leder som også trives med å ta del i den operative hverdagen. Har du i tillegg evne til å gjennomføre tiltak og planer, kan du være den vi søker!
Ansvar og arbeidsoppgaver:
• Gjennom ditt gode kremmerskap bidra til varehusets utvikling i kjeden
• Totalansvar for operativ drift, resultat og utvikling av varehuset
• Rekruttere, utvikle og motivere dine medarbeidere
• Være aktiv og synlig i butikk
• Gjennomføre kjedens forretningsidè, strategi og rutiner i varehuset, samt iverksette sentrale og lokale markedstiltak
Kompetansekrav:
• Erfaring fra lederstilling innen varehandel/detaljhandel
• Interesse for møbler og interiør
• Resultatorientert og handlekraftig
• Kremmer
• God til å kommunisere, involvere og motivere
• Initiativrik og strukturert
• Evne til å planlegge, gjennomføre (delegere) og kontrollere (evaluere)
• Ser seg selv som et forbilde
• Kunne bruke Microsoft Office programmer
• Hjelpsom! Proff! På!
Vi tilbyr:
• Utfordrende og selvstendig stilling i en bedrift i sterk vekst
• Godt miljø og faglig støtte innenfor markedsføring, økonomi og utvikling
• Konkurransedyktige betingelser
INTERIØRLEDER
Til en interessant og utfordrende jobb ønsker vi oss en operativ interiørleder med gode organisatoriske evner.
Arbeidsoppgaver:
• Resultatansvar for interiøravdelingen
• Lede, motivere og utvikle interiøravdelingens medarbeidere
• Ansvarlig for kundebehandling/salg
• Ansvarlig for varemottak, kontroll og innmelding av varer
• Ansvarlig for prising av varer og varelegging
• Leverandørkontakt
Kvalifikasjoner/egenskaper:
• Minimum 2 års praktisk erfaring fra butikkarbeid og varelegging/presentasjon
• Interiørutdannelse eller interesse for faget
• Lederegenskaper
• God til å kommunisere, involvere og motivere
• Salgs- og resultatorientert
• Initiativrik og strukturert
• Evne til å planlegge, gjennomføre (delegere) og kontrollere (evaluere)
• Kunne bruke Microsoft Office programmer
• Hjelpsom! Proff! På!
LAGERSJEF
Arbeidsoppgaver:
• Ansvar for lagerfunksjonen i varehuset
• Kundekontakt
• Varemottak
• Koordinere varetransport
Kvalifikasjoner/egenskaper:
• Minimum 2 års praktisk erfaring fra lagerarbeid
• Interesse for vareflyt/logistikk
• Strukturert med god orden
• Evne til å planlegge, gjennomføre (delegere) og kontrollere (evaluere)
• God til å kommunisere, involvere og motivere
• Gode datakunnskaper
• Førerkort klasse B og truckførerbevis
• Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
• Hjelpsom! Proff! På!
Stillingen er høyst operativ, og lagerlederen bør være i god fysisk form og må kunne “ta i et tak.”
Om arbeidsgiveren
Skeidar er en av de største norske aktørene innen møbel og interiør. Skeidar er en landsdekkende møbel- og interiørkjede med stort fokus på massemarkedet. Skeidar skal alltid være best på pris og tilbyr den gode handleopplevelsen gjennom å ha gode ambassadører som alltid etterlever konsernets verdigrunnlag: Hjelpsom, Proff og PÅ!
- Sektor
- Privat
- Lederkategori
- Leder
- Antall stillinger
- 3
- Sted
- Tverradkomsten 60, 7300 Orkanger
- Bransje
- Butikk og varehandel
- Stillingsfunksjon
- Ledelse,
- Butikksjef,
- Logistikk og lager
Nøkkelord
Møbler, Interiør, Lager
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Raymond Solheim
- Stillingstittel
- Driftssjef
- Telefon
- 90 96 83 50
Tverradkomsten 60, 7300 Orkanger