Utløpt

Rådgjevar i seksjon Ullensvang

Arbeidsgiver
Statens kartverk - Kartverket
Stillingstittel
Rådgjevar i seksjon Ullensvang
Frist
15.03.2015
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med Statens Kartverk
Vi søkjer rådgjevar til fast stilling i Ullensvang. Arbeidsområda er drift og vedlikehald av lokale telefon- og IT-system, samt brukarstøtte og opplæring på seksjonen.

Seksjonen i Ullensvang høyrer til tinglysingsdivisjonen. Vi har to hovudarbeidsfelt: Kundesenteret og tinglysing av burettslagsandelar. Kundesenteret handterer telefon, e-post og andre kommunikasjonskanalar knytt til tinglysing, men også til Kartverket generelt. På kundesenteret tek vi imot om lag 1500 førespurnader kvar dag, og vi får om lag 1000 dokument dagleg til tinglysing. Seksjonen i Ullensvang har om lag 55 årsverk.

Arbeidsoppgaver

  • Lokalt driftsansvar og installasjon/oppsett av IT-systemer på seksjonen.
  • Oppsett og tilpasninger av kundesenterets telefonsystem (Alcatel Visual CC, Alcatel IVR, callback) i samarbeid med fellestjenesten i Kartverket.
  • Rådgjevning, opplæring og kompetansebygging.
  • Brukarstøtte på pc (bruk av Windows, Office, Lync, interne fagsystem og webbaserte tjenester).
  • Samhandle med IT-avdelinga og fellestjenesten i Kartverket.
  • Ta del i det daglige arbeidet på seksjonen.

Kvalifikasjoner

  • Relevant IT-utdanning frå høgskule eller universitet. Særleg relevant arbeidserfaring i tillegg til videregåande skule kan kompensera for krav om høgare utdanning.
  • Kunnskap og erfaring frå drift og vedlikehald av IT-system og nettverk.
  • Kjennskap til Active Directory, SharePoint, MS Dynamics CRM og kjennskap til drift av kundesenter er ein fordel.

Språk

  • Norsk

Egenskaper

  • Gode formidlings- og pedagogiske evner
  • God språkleg framstillingsevne både skriftleg og munnleg
  • Gode samarbeidsevner
  • Positiv, utviklingsorientert og endringsvilling
  • Evne til å arbeida sjølvstendig i eit hektisk arbeidsmiljø

Vi tilbyr

  • Stillingsbrøk: 100%
  • Stillinga vert løna som rådgjevar kode 1434, etter kvalifikasjonar.
  • Gunstig pensjonsordning og muligheit for å søkje lån i Statens pensjonskasse.
  • Den statlege arbeidsstyrken skal i størst mogleg grad spegle mangfaldet i befolkninga. Det er difor eit personalpolitisk mål for Kartverket å oppnå ein balansert arbeidsstyrke når det gjelder alder, bakgrunn, funksjonsevne og kjønn.
  • Kartverket er ei IA-bedrift.

Om arbeidsgiveren

Kartverket dekkjer behovet for geografisk informasjon og offentleg eigedomsinformasjon i Noreg, og er i tillegg tinglysingsmyndigheit for heile landet.

Hovudkontoret til Kartverket ligg på Hønefoss. I tillegg har vi elleve fylkeskartkontor, ein sjødivisjon i Stavanger, eit kundesenter i Ullensvang i Hardanger og eit jordobservatorium i Ny-Ålesund på Svalbard.

Kartverkets kjerneverdiar er inkluderende, kompetent, åpen, pålitelig og engasjert.

Sektor
Offentlig
Sted
., 5780 Kinsarvik
Bransje
Annet,
IT,
IT - programvare,
Eiendom,
Offentlig administrasjon
Stillingsfunksjon
IT drift og vedlikehold / IT-support,
IT drift og vedlikehold / Drift/Operations,
Kontor og administrasjon

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Stig Yngve Røkenes
Stillingstittel
kontorsjef
Telefon
32 11 86 45
Kontaktperson
Marita Aarhus
Stillingstittel
seksjonssjef
Telefon
32 11 86 28
Følg firma
861 følger dette firmaet

., 5780 Kinsarvik

Annonseinformasjon

FINN-kode 56073963
Sist endret 20. feb. 2015 11:12

Rapporter annonse