Utløpt

Bikeshop AS søker en målrettet medarbeider med ansvar for support

Arbeidsgiver
Bikeshop AS
Stillingstittel
Medarbeider med ansvar for support
Frist
17.02.2020
Ansettelsesform
Fast

Medarbeider med ansvar for support



Vårt mål: å være Norges beste sykkelbutikk!

 

 

Vi ser etter deg som kan være med på å skape gode opplevelser i møte med kunder på flere plattformer. En voksen og ansvarsfull person som tar utfordringene på strak hånd. Du vil ha oppgaver som inkluderer blant annet salg og support via chat, telefon, e-post, opplæring av og ansvaret for supportavdelingens medarbeidere. Vi kan tilby en travel og hektisk hverdag i en sesongorientert bransje med hyggelige og kunnskapsrike kollegaer, samt gode muligheter for personlig utvikling.

 

 

Kan du ikke masse om sykkel fra før av, men er blid, positiv, lærevillig og et ordentlig arbeidsjern? Ikke fortvil, du må ikke være et levende sykkelleksikon for å søke. Vi har mange kunnskapsrike ansatte som mer enn gjerne deler av sin erfaring. Vi har mange internkurs hvor du kan bli like god på sykkel som det vi er!

 

Siden oppstarten i 2006 har vi vokst til å bli Norges største spesialist på sykler. Vi har etter hvert blitt en stor gjeng med sykkelgærninger som jobber knallhardt for at våre kunder skal få et stort utvalg til gode priser. Men ikke nok med det! Hos oss skal alle oppleve å få kyndig veiledning og god hjelp hvis de har spørsmål om produkter. Vi ønsker at også våre kunder skal oppleve vår lidenskap for sykling, og at de skal få like mye glede ut av neste sykkeltur som oss

 

 

ANSVARSOPPGAVER

 

  • Lede bedriftens supportavdeling
  • Være faglig og administrativt ansvarlig for avdelingen.
  • Motivere ansatte og bidra aktivt til et godt arbeidsmiljø
  • Oppfølging og utvikling av interne rutiner og prosesser.

 

Hvem vi ser etter?

  • Deg med et brennende ønske om å ta avdelingen og Bikeshop AS til neste nivå
  • Deg med salgs- og ledererfaring fra callsenter
  • En ansvarsfull, utadvendt og tydelig leder
  • Du er tidseffektiv, planlegger smart og er god på å prioritere mellom oppgaver
  • Du jobber selvstendig, systematisk og har en utpreget serviceholdning, og har stor gjennomføringsevne
  • Deg som har den totale oversikten i supportkanalen og som sørger for riktig fordeling av arbeidsoppgaver
  • God skriftlig og muntlig formuleringsevne.


 Kvalifikasjoner:

  • Fullført videregående skole
  • Gode norskkunnskaper både skriftlig og muntlig
  • Erfaring fra lignende jobb tidligere
  • Kjennskap til kjøpsloven
  • Løsningsorientert
  • Grunnleggende datakunnskap
  • Positiv og blid
  • Interesse for sykkel og annen idrett er et pluss!


Vi tilbyr:

  •  En spennende jobb i Norges største sykkelbutikk
  • Et godt arbeidsmiljø med mange kunnskapsrike og morsomme kollegaer
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.
  • Gode ansattpriser på hele vårt utvalg
  • Heltidsstilling
  • Konkurransedyktige lønns- og pensjonsbetingelser
  • Tiltredelse: Etter avtale/1. mai 2020
  • Arbeidssted: Skoppum
Nettverk
Facebook, LinkedIn, X
Sektor
Privat
Sted
Sandeveien 107a, 3185 Skoppum
Bransje
Butikk og varehandel,
Idrett og trening,
Annet
Stillingsfunksjon
Butikkansatt,
Kundeservice,
Salg

Nøkkelord

salg, sport, kundeservice, sykkel, heltid

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Svein Åge Jernslett
Stillingstittel
Personalansvarlig
Telefon
Vis telefonnummer
Kontaktperson
Håkon Lilland
Stillingstittel
Daglig leder
Telefon
Vis telefonnummer

Sandeveien 107a, 3185 Skoppum

Annonseinformasjon

FINN-kode 54748565
Sist endret 28. feb. 2020 09:08

Rapporter annonse