Utløpt

SOS-barnebyer søker Systemansvarlig Salesforce CRM

Arbeidsgiver
SOS-barnebyer
Stillingstittel
Systemansvarlig
Frist
21.08.2022
Ansettelsesform
Fast

For å ytterlig styrke finansieringen av arbeidet med barneomsorg for de aller mest sårbare søker vi nå en systemansvarlig for vårt Salesforce CRM og Marketing Cloud miljø.

Arbeidsoppgaver:

  • I denne stillingen vil du være teknisk produkteier og få systemansvar for vårt Salesforce CRM miljø og Marketing Cloud.
  • Du vil bidra og delta inn i forretningsutvikling, implementering av nye funksjonaliteter innen Salesforce CRM og Marketing Cloud
  • Være ansvarlig for CRM-leveransene og bindeleddet mellom forretningen og leverandør gjennom viktige faser av kundereisen
  • Være ansvarlig for daglig drift, forvalting og support av systemene, og bistå med operasjonaliseringen av forretningsstrategien slik at virksomheten når sine mål
  • Vedlikehold og utvikling av CRM-løsningen, og påse god dataflyt og datakvalitet mellom systemene, samt monitorering og vedlikehold av gjeldene integrasjoner
  • Være ansvarlig ved å sikre nye behov blir ivaretatt og implementering av disse sammen med forretningen

Vi søker deg som:

  • Har relevant universitets-/høyskoleutdanning innen IT eller markedsføring.
  • Relevant erfaring kan gjøre opp for manglende høyere utdanning
  • Har solid teknisk kompetanse og forretningsforståelse innen Salesforce CRM
  • Har god kunnskap til systemintegrasjon og bruk av API
  • Har stor interesse for grensesnittet mellom teknologi og forretning
  • Har erfaring med kontinuerlig forbedring av prosesser og systemer
  • Har et eget driv for å lykkes, tar ansvar, og jobber målrettet og selvstendig
  • Har høy gjennomføringsevne, er initiativrik og serviceinnstilt

SOS-barnebyer er en endringsvillig og kunnskapsdrevet organisasjon hvor du vil få mulighet til å utvikle deg. Du får jobbe tverrfaglig sammen med kollegaer med godt humør og masse stå-på-vilje. For å trives hos oss er det viktig å være engasjert, åpen og motivert. Vi jobber mye i team, men stillingen krever selvstendighet og nytekning. Det er viktig at du trives i lag med andre og har gode kommunikasjonsevner, samt evne til å lytte.

SOS-barnebyer tilbyr sine ansatte:

  • Et spennende og faglig sterkt tverrfaglig miljø, med stort fokus på kompetanseheving
  • Korte beslutningsprosesser og stor påvirkningskraft
  • Gode utviklingsmuligheter
  • Et aktivt sosialt miljø
  • Fleksitid
  • Fine lokaler midt i Oslo sentrum
  • Gode pensjon- og personalforsikringer


Arbeidssted: SOS-barnebyers kontorer sentralt i Oslo.

Mer om SOS-barnebyers arbeid finner du på våre nettsider www.sos-barnebyer.no Eventuelle spørsmål om stillingen kan rettes til Ole Herman Kjernsby, ole.herman.kjernsby@sos-barnebyer.no

Høres dette interessant ut for deg? Da vil vi at du sender oss søknad og CV så raskt som mulig og senest innen 21.08.22.

Om arbeidsgiveren

SOS-barnebyer er en humanitær organisasjon som jobber for barn som har mistet eller lever med stor risiko for å miste omsorg fra familien sin. I 70 år har vi jobbet for at alle barn skal få vokse opp i en stabil familie, med voksne som kan dekke deres grunnleggende behov og som ser, anerkjenner og beskytter dem. I løpet av denne perioden har vi støttet over fire millioner barn og unge. Vi er til stede i 137 land og har lokalt ansatte med god forståelse for lokale utfordringer og barnas behov.

Sektor
Organisasjoner
Sted
Mariboes gate 13, 0183 Oslo
Hjemmekontor
Delvis hjemmekontor
Bransje
Ideelle organisasjoner
Stillingsfunksjon
IT drift og vedlikehold / Drift/Operations

Nøkkelord

Systemforståelse, Salesforce, Forretningsforståelse, Gjennomføringsevne, Proaktiv

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Ole Herman Kjernsby
Stillingstittel
Kommersiell leder
Følg firma
287 følger dette firmaet

Mariboes gate 13, 0183 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 267293371
Sist endret 1. aug. 2022 08:58

Rapporter annonse