Denne annonsen er ikke lenger tilgjengelig
Varen er solgt eller tatt ut av markedet av selgeren.
Bildegalleri
Derbi Senda X-treme SM
2004
4 690 km
50 cc
Ikke oppgitt
Pris
17 500 kr
Denne annonsen er ikke lenger tilgjengelig
Selgeren kan ikke kontaktes angående dette kjøretøyet.
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innForsikre kjøretøyet ditt
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
1. eier var en eldre mann som hadde drevet med cross. Det var han som stod for trimming og dreving av mopeden. Han sparte ikke på pengene når det gjaldt trim utstyr.
Trim som står på er følgende:
Den råeste trimsylinderkit'en til Malossi MHR: 80ccm (50mm boring) Verdi=3890kr
Dette er altså Racingsylinderen til Malossi med modifiserte eksosporter, todelt topplokk og max ytelse på 22 hk.
Forgasser kit, Malossi 26 mm Verdi: 2790kr
Dette forgassersettet inneholder følgende komponenter:
26mm Dellorto PHBH26BS forgasser, reedventil, innsug, powerfilter, bensinkran, pakninger, slangeklemmer, wire, bensinslange og øvrige monteringsdetaljer.
I tillegg følger det også med en masse andre deler, blant annet:
Helt nytt ubrukt toppracing kjede: Iris RX 420
Splitter nye Malossi bremseklosser av topp kvalitet (ubrukte)
Gasswire
Helt nye hjullager bak (2 stk)
Komplett pankningssett til hele motoren, pluss et ekstra til sylinderen
Helt ny turtallssperre kan også medfølge om ønskelig (ikke brukt)
Pluss et nytt Stage6 - Double Layer Filter - Rødt
Så kort sagt følger det med veldig mye og bra, av topp kvalitet og mye er som sagt splitter nytt. Jeg har satt på rød rimtape på felgene og et litt kulere skiltoppheng. Det originale skiltopphenget følger med. Selger denne med svært tungt hjerte.
Mopeden går utrolig godt med den trimmen som står på og drar skikkelig. Denne må oppleves før man skjønner det! Men ingen problem å få den original heller om dette ønskes. Starter alltid på første kick uansett vær. Motoren er væskeavkjølt, noe som gjør at den går mye bedre, og har en helt jevn temperatur. Bensintanken er på ca 7L inkl. en reservetank på rundt 1,3 l.
Mopeden er blitt tatt svært godt vare på, vasket regelmessig og ikke blitt kjørt om vinteren. I tillegg er den også smurt med jevne mellomrom. Noe som også har blitt gjort helt siden den var ny, er å kjøre med selvblandet bensin. Grunnen til at det lønner seg å blande selv er fordi da blir det mye mer nøyaktig og riktig blanding. Dette er viktigst på trimmede mopeder. Blandet med den beste 2-taktsoljen, altså høysyntetisk olje. Original-delene ble omtrent byttet ut så fort den første eieren gikk til innkjøp av mopeden.
Denne sykkelen er kostet på godt over 12 000kr med trim og jobb inkl.
P.S. Alt av original deler følger også selvfølgelig med.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- Ikke oppgitt (avgifter)
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- Derbi
- Modell
- Senda X-treme SM
- Modellår
- 2004
- Type
- Moped
- Slagvolum
- 50 cc
- Kilometerstand
- 4 690 km
- Registreringsnummer
- LN1952
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Les mer om reklamasjonsrett på FINNs hjelpesenter.
Uavhengig tvisteløsning
Vår partner Mekle tilbyr digital tvisteløsning hvor begge parter i en reklamasjonssak får hjelp av en jurist til å finne en rimelig løsning.
Les mer om Mekle herAnnonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.