SOLGT

MV Agusta Brutale 800 EAS

Pris 177 900 kr
Omregistrering
Ikke oppgitt (avgifter)
Årsavgift
Les mer
Årsmodell
2013
Tilstand
Ny
Effekt
125 hk
Slagvolum
798 ccm
Type
Classic/Nakne

Beskrivelse

Den nye 800-motoren gir økt effekt, dreiemoment og kjøre dynamikk for MV Agusta.
Den nye justerbare fjæringen og den nye avanserte elektronikk pakken gjør Brutale 800 ledene innen sitt segment.
Grafikk og spesialeffekter fremhever de umiskjennelig linjene til MV Agusta.


Brutale tresylindrede betyr håndtering, ekstrem smidighet og absolutt brukervennlighet. Nå med den nye motorkraften og dreiemomentet kan den sammenlignes med en 1.000cc, og med en vekt på kun 167 kg tilbyr 800 Brutale et unikt effekt til vekt forhold. I tillegg til den nye motoren tilbyr Brutale 800 en ny justerbar fjæring slik at kjøreren får en komplett tilpassing.


En pålitelig avansert elektronikk pakke unikt innenfor denne kategorien: MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control System), integrert styringssystem av kjøretøyet, inkluderer den første Ride-by-Wire med multi-mappping og integrert traction control. Tilbyr optimalisert levering på alle turtall, kostnadseffektiv bruk av motor i form av drivstofforbruk og selvfølgelig muligheten til å velge ulike motor egenskaper, velg fra de fire tilgjengelige mappingene: tre pre-sett, ett personlig. Antispinn sørger også for sikkerhet og ytelse på en vei eller spor på overflaten slik at føreren kan konsentrere seg fullt om kjøringen. De tre-slindrede motorene som debuterte på supersport F3 675 danner grunnlaget for den teknologiske utviklingen i sin klasse, takket være eksklusive tekniske løsninger som motroterende veivaksel som brukes i MotoGP, men aldri før har blitt sett på en produksjon sykkel. Ramme ytelsen er garantert takket være MV Agusta sin unike blandet struktur: den fremre delen av stålrør espalier kombinert med to lette aluminiumslegerte plater og en skulpturert enarmet fjæring bak.


Brutale 800 tiltrer Brutale 675 med sin økt ytelse, dynamikk og en uoppnåelig MV Agusta stil. En motorsykkel stand til å tilfredsstille de mest krevende motorsykkelentusiaster.



Hovedtrekkene i MV Agusta Brutale 800 er:
* tre-sylindrede rekkemotoren med motroterende veivaksel
* Teknologi MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control System)
* Antispinnsystem justeres på 8 nivåer
* Ramme struktur blandet stål og aluminiumsplater for høy vridningsstivhet
* Ensidig svingarm med justerbar bakre støtdemper
* Opp ned justerbar 43mm forgaffel
* Racing radial kalippere foran


Utformingen

MV Agusta Brutale 800 er karakteristisk ved første øyekast. En perfekt kombinasjon av estetikk, funksjonalitet, design og ergonomi. Form og substans. Unik i sitt slag, dette er en tre-sylindret linje med standarder for briljanse av Brutale 675, forblir likevel særpreget med ny grafikk og nærmere forbedringer. Den samlede kompakthet er visuelt imponerende, med de mekaniske komponentene dominerende, den tre-sylindrede motoren er nesten helt eksponert å viser omfavnet av den særegne rammen og det kompakte eksosanlegget. Lyddemperen er modellert i en slik måte for å sikre maksimal kapasitet og effektivitet, mens resterende perfekt integrert. Bakdelen er viktig, men likevel elegant. Selv frontlys preger utformingen ved å kombinere de opprinnelige elementene og stilistiske funksjoner av Brutales rekkevidde. Det karakteristiske tre element eksosrøret er en annen viktig visuell del av MV Agusta Brutale.


Motoren

Den nye tre-sylindrede motoren 800 har et slag på 54,3 mm og leverer kraft og dreiemoment på 125 hk ved 11600 omdreininger / min på 13000 rpm. Det maksimale dreiemomentet er også betydelig 81 NM på 8600 rpm. Krefter og dreiemoment kurven er styrket og økt for å sikre rask gassrespons og en sjenerøs levering over hele turtallsregisteret. Dette nivået av ytelse, forbundet med en tørrvekt på 167 kg, setter Brutale 800 på toppen av kategorien "naken sykkel" og setter den nye standarden.
Som med F3 675 og Brutale 675 deler nye Brutale 800 de fleste av komponentene og grunnleggende tekniske valg: for det første motroterende veivaksel, tidligere brukt bare i MotoGP å er i stand til å tilby den beste balansen mens du kjører.
Skall støpt veivhus med integrerte boringer og ® integrerte kretser for både olje og vann, med intern plassering på pumpeenheten. Dette reduserer komponent tall og gir visuell renslighet til motorens ytterside. Det endelige transmisjonsforhold økes etter kraft av overlegen ytelse og gjennom monteringen av et tannhjul med to tenner mindre.


Elektronikken

Brutale 675 har den mest avanserte elektroniske forvaltningen innen sin kategori. Brutale 800 utmerker seg også ved å bruke avansert race teknologi til masseproduksjon. Systemet MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control System) sikrer den integrerte kontrollen over kjøretøyet og motoren: Dette gjør den ved å kombinere forvaltningen av de tre sylindrene med traction kontroll for å oppnå høy ytelse og sikkerhet. Teknologisk innovasjon er illustrert ved bruk av Full Ride by Wire. Den elektroniske styringen av spjeld hus som sammen med mapping for innsprut og tenning optimaliserer luft-drivstoffblandingen ved alle motorturtall, maksimerer tilgjengelig kraft og dreiemoment som en funksjon på forespørsel fra kjøreren. Sammenlignet med tradisjonell mekanisk gass, gjør Full Ride by Wire at du løser helt rotasjon av gass og gass åpninger, forlater oppgaven til elektronikken for å oppnå den optimale løsningen og tilbyr forbedret effektivitet og et svar som overgår forventningene til kjøreren. Brutale 800 systemet bruker en multimap, med tre forhåndsinnstilte moduser og en fullt tilpassbar, slik at du kan velge den mest hensiktsmessige leveringen som innfrir spesifikke betingelser. Integrering av MVICS omfatter antispinn på åtte nivåer, justerbar i sekunder og synlig på det digitale dashbordet med mellomliggende gass, tenning forhånd og innsprut.


Rammen

Håndtering, trekkraft, brukervennlighet og ytelse: Formålet med prosjektet ble oppnådd ved å fokusere på chassiset med en blandet struktur. Et umiskjennelig varemerke for MV Agusta, den fremre delen som består av stålrør espalier og to aluminiums legerte plater, fulcrum punkt for lang singlesided svingarm, designet for å sikre en mest mulig effektiv overføring av kraft til asfalten.


Dempere

Forbedret ytelse gjennom økt grad av kontroll og variasjon: MV Agusta Brutale 800 er utstyrt med en opp-ned gaffel og støtdemper med hydraulisk respons passelig. Opp ned gaffelen er 43 mm i diameter, karakterisert ved utmerket fluiditet, med en utflukt på 125 mm og er justerbar i kompresjon, rebound og forspenning. Den bakre støtdemper gir 119 mm slaglengde, justerbar i kompresjon, rebound og forspenning. Brutale 800, legger til allsidighet av Brutale 675 med økt suspensjon regulering som ytterligere styrker kjøre dynamikken.


Bremsene

Brutale 800 har et bremsesystem av høyeste kvalitet et par skiver foran på 320 mm diameter , med Brembo fire stemplet (32 mm diameter) radial kalipere og også på baksiden en høy ytelse twin-stempel (34 mm diameter) Brembo kaliper , tilpasset en 220 mm skive.

Reg. omkostninger 3000,- kommer i tillegg

Kommer snart i butikken!

Reklamasjonsrett ved kjøp fra forhandler

Normalt gjelder 5 års reklamasjonsrett mot skjulte feil og mangler fra overlevering av produktet. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn du hadde grunn til å forvente, basert på informasjonen du har fått fra selger. Reklamasjonsretten kan være begrenset hvis forhandleren har forretningssted utenfor Norge.

Les mer om reklamasjonsrett på FINNs hjelpesenter.

Kontaktperson
Jørn / Kristian
Telefon
23 17 79 80

VERKSEIER FURULUNDS VEI 11, 0668 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 40924311
Sist endret 19. jan. 2014 11:28

Rapporter annonse

Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.