BMW 3-serie
320i
Beskrivelse
Tiden for førstegangstjeneste har meldt seg, derfor skal førstebilen selges.
Jeg kjøpte bilen i desember 2012, til øvelseskjøring og som bruksbil til skole/jobb. Etter en mengde oppturer, selvfølgelig noen nedturer, må jeg si meg veldig fornøyd med bilen etter vår tid sammen, og håper neste eier har like stor nytte og morro av den som jeg har hatt. Bilen er EU-godkjent frem til august 2016, og jeg har stor tro på at den går gjennom uten problemer. Olje og oljefilter har blitt byttet i mitt eie på 210' og 220'km. Den er senket 60/40, og ligger meget godt langs vegen. I mitt eie har jeg kostet på den omkring 15-20.000,-, hvorav det meste er godsaker og "stæsj". Av feil og mangler kan det nevnes at:
Det er veldig lite rust på bilen, og hjul-bua på førersida er det eneste av betydning
Det mangler ei list på passasjer-sida bak, fordi han som sveisa rust i hjul-bua presterte å sparkle igjen hullet. Se bilde
Tåkelyset på førersida fungerer ikke; kontakta har blitt revet bort, og jeg har ikke fått tak i ny enda (mulig fikset før salg)
Vinduet på passasjersiden hopper ut av heisen, så jeg har koblet ut bryteren. Comfort-funksjonen fungerer fortsatt fint.
Dette er ikke store feil, og veier absolutt ikke opp mot det positive;
Mye nytt i forstilling:
- Bærebru v+h (inkl. foringer)
- Stab. Stag foringer
- Ny tannstang med indre og ytre endeledd (nye, indre følger med)
- Bremseskiver og klosser
Den har også fått ny fanger (M-tech) og nye tåkelys
Ny skjerm på førerside
Nye Hakka 8 piggdekk ble satt på i høst
2x12" subwoofere i bagasjen, laget så de ikke tar opp mye plass. Se bilde
Hele og fine skinnseter i bilens farge, uten sprekker forran. Se bilde for setene bak
Stor kjørecomputer med alt fungerende
Generelt veldig fin i lakken, og ser ut til å ha vært nylakkert for ikke mange år siden i den sjeldne fargen "Daytona Fiolett"
Det kan virke skummelt med så mye nytt i forstilling, men planen var egentlig å bytte bare tannstanga i forbindelse med EU-kontroll. Skulle jeg kjøpt ny på Bilxtra ville det kostet omtrent 10.000 bare for den. Ved å kikke raskt på e-bay fant jeg en amerikansk butikk, som solgte nye pakker som inneholdt tannstang, ytre og indre endeledd, bærebruer, og alt av foringer, til halvparten av prisen i Norge.
Det følger med noen ekstra deler, hvis ønskelig.
Ring hvis du er interessert eller har spørsmål. Prisen kan selvfølgelig diskuteres (litt).
Mvh. Martin Solum - 98802958
!Ønsker IKKE kontakt med telefonselgere!
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 530 kr (avgifter)
- Pris eks omreg
- 45 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Farge
- Lilla
- Fargebeskrivelse
- Daytona Fiolett
- Interiørfarge
- Lilla/Blå
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Effekt
- 150 Hk
- Sylindervolum
- 2 l
- Antall seter
- 4
- Karosseri
- Coupe
- Antall dører
- 2
- Bilen står i
- Norge
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Reg.nr.
- FS93688
Utstyr
- Air Condition
- Airbag foran
- El.vinduer
- Elektriske speil
- Kjørecomputer
- Lettmet. felg sommer
- Lettmet. felg vinter
- Metallic lakk
- Midtarmlene
- Radio/CD
- Sentrallås
- Servostyring
- Skinninteriør
- Sommerhjul
- Vinterhjul
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.