Toyota MR2
Beskrivelse
Denne bilen er helt fantastisk morsom å kjøre og er som å kjøre en gocart omtrent, vektfordelingen er 40/60 og den har midtmontert motor som gir svært gode kjøreegenskaper.
Følgende oppgraderinger og delebytter til den nette sum av over 100 000 er gjort siste 4-5 år:
Byttet motor og girkasse som var overhalt for ca 30 000km siden, tatt fra en Donor Corolla GT. (8 000) svært lite oljeforbruk og ingen ulyder fra motor.
Ny Candy Red lakk med tilpassing av stylingkit (38 000)
TÜV Godkjent sportseksos, innført i vognkort (ca 5 500)
Nye Bakskjermer (ca 10 000)
Nye framskjermer (ca 4 000)
Ny frontrute (ca 3 000)
Styleauto TÜV godkjent stylingkit fra 80-tallet er montert (16 000)
Nye luftinntak/snorkel (ca 2 000)
Momo Ratt med nav + gearkule (ca 3 000)
Skreddersydd Midtkonsoll armlene og girkulebelg (ca 1 500)
Polyurethan foringssett medfølger, men er ikke montert (ca 1 000)
Nye bremseskiver fram (ca 1 000)
Byttet bremsecalipere bak og skiver (ca 2 000)
Nye sommerdekk (ca 3000)
Green sportsluftfilterboks (ca 1 500)
Pioneer CD-spiller og nye 10cm + 17 cm høyttalere ( ca 2500)
Ettermontert Bremsekraftforsterker stabilisatorstag (ca 500)
Støtdempertårn stag fram med feste for takluke (1 500)
Rustsveising (priceless)
Og mye annet småtteri som stabstag, bremseklosser, gasswire, clutchslavesylinder, girolje, motorolje + filter, +++ er ting som er byttet nylig.
Bilen har vært totalt demontert og alt av rust i gulv, kanaler, bakskjermer, under bil er tatt på en grundig måte. Så her har du kanskje Norges peneste og mest rustfrie MR2 mk1? Ikke mange igjen av disse og ekstremt få som er i god stand! Denne er nettopp EU godkjent og i generelt god stand. For å få den perfekt ville jeg montert polyurethanforingene som medfølger for da sitter den nok enda bedre på veien.
Bilen er Veteran om 4 år, og jeg har egentlig lyst til å beholde den selv til evig fremtid, men jeg har ikke plass til mer enn en bil lenger, og har fått behov for bil med flere passasjerseter. Har hatt bilen i snart 10 år og brukt ekstremt mye tid, energi og penger på den, så det er med tungt hjerte jeg blir nødt til å selge den.
Selges til rette person som ønsker å ta vare på en klassisk Japansk sportsbil!
Tar forbehold om feil i annonsen.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 530 kr (avgifter)
- Pris eks omreg
- 53 470 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Farge
- Rød
- Fargebeskrivelse
- Candy Red Metallic
- Interiørfarge
- Sort/rød
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Effekt
- 130 Hk
- Sylindervolum
- 1,6 l
- Antall seter
- 2
- Karosseri
- Coupe
- Antall dører
- 2
- Bilen står i
- Norge
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Reg.nr.
- VE57832
Utstyr
- El.vinduer
- Elektriske speil
- Lettmet. felg sommer
- Lettmet. felg vinter
- Metallic lakk
- Midtarmlene
- Radio/CD
- Sommerhjul
- Sportsseter
- Stålbjelker
- Takluke
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.