Resepsjonsmedarbeider/arkivar søkes til ledende forretningsadvokatfirma i Oslo
- Arbeidsgiver
- ABC Personell
- Stillingstittel
- Resepsjonist/arkivar
- Frist
- Snarest
- Ansettelsesform
- Vikariat
På vegne av vår kunde, et ledende forretningsadvokatfirma i Oslo, søker vi en positiv, profesjonell og serviceinnstilt resepsjonist med gode samarbeidsevner.
Stillingen er et svangerskapsvikariat med oppstart september 2018.
Arbeidstid: 08:00 - 16:00
Selskapet holder til sentralt i Oslo med kort gangavstand til offentlig kommunikasjon.Aktuelle kandidater vurderes fortløpende.
Arbeidsoppgaver
- Resepsjon – ta imot besøkende
- Leverandørkontakt
- Postbehandling
- Arkivering – både fysisk og digitalt arkiv
- Håndtere bestillinger til ulike arrangementer, restauranter, etc.
- Forberedelser til nyansatte – blomster, adgangskort, o.l.
- Annet forefallende kontorarbeid
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper
- Meget gode samarbeidsevner
- Profesjonell, positiv og serviceinnstilt
- Høy etisk standard
- Strukturert, kvalitetsbevisst, og grundig
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
- God erfaring med Office pakken
- Trives i et formelt miljø
Vi tilbyr
- Formelt og hyggelig arbeidsmiljø
- Gode betingelser
- Et dynamisk arbeidsmiljø preget av høy faglig kompetanse i alle ledd
Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å ta kontakt med senior rekrutteringskonsulent Ole Marius Jørstad i ABC Personell på tlf: 22 98 93 98 eller e-post: olemarius@abcpersonell.no.
Om arbeidsgiveren
ABC Personell Vikar- og rekrutteringsbyrå har siden starten i 1997 høstet gode erfaringer og hatt en jevn fremgang. Vi består av dyktige konsulenter og medarbeidere som arbeider hardt for å ivareta våre samarbeidspartnere. ABC Personell sin kjernevirksomhet er personalutvelgelse til faste stillinger og formidling av vikarer til ulike oppdrag. Vi har som mål å være en enestående arbeidsgiver og rekrutterer for våre partnere. ABC Personell er tidligere kåret til en av landets Gasellebedrifter av Dagens Næringsliv og Dun & Bradstreet. I vårt daglige arbeid med oppdrag, stillinger, selskaper og mennesker, får vi en unik forståelse og kunnskap, samt et stort nettverk innen arbeidsmarkedet. Vi har lært hvor viktig det er å kunne gjøre de rette valgene for egen karriere og vi vet at du kan dra nytte av vår kompetanse i din jobbsøkerprosess.
Nøkkelord
Sentralbord, resepsjon, arkiv
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Vegar Mørk
- Stillingstittel
- Rekrutteringskonsulent
- Telefon
- 22 98 93 95
- Kontaktperson
- Ole Marius Jørstad
- Stillingstittel
- Rekrutteringskonsulent
- Telefon
- 22 98 93 98
0180 Oslo