Utløpt

Customer Lifecycle Management Ansvarlig

Arbeidsgiver
FINN.no
Stillingstittel
Customer Lifecycle Management Ansvarlig
Frist
02.09.2018
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med FINN.no
Vi er på jakt etter en dyktig Customer Lifecycle Management Ansvarlig som vil bidra til å verdiøke FINNs bedriftskunder. Rollen er nyopprettet og rette vedkommende vil få spennende muligheter til å skape verdi og lønnsomhet for FINN og kundene våre.  Salgsavdelingen i FINN Rollen blir en del av Salgsavdelingen i FINN, som består av i overkant av 100 selgere, i tillegg til salgsstøtteapparat. Salgsavdelingen er ansvarlig for salg av alle FINN sine produkter mot bedriftsmarkedet, i tillegg til en betydelig andel av Schibsted sine annonseprodukter mot samme målgruppe. Salgsavdelingen samarbeider tett med andre avdelinger i FINN for å få frem de beste verdiforslagene til kundene. Kundebasen er omfattende og representerer en rekke bransjer som har behov for FINN og Schibsted sine annonseprodukter. De største bransjene har egne avdelinger for betjening av kundene. Den aktuelle rollen vil være plassert i FINN Way of Sales.  Generelt om stillingen FINN Way of Sales består i dag av fem personer som har som hovedoppgave å videreutvikle salgspotensialet til FINN. Dette arbeidet innebærer blant annet kundeanalyse, systemutvikling, faktureringsløp, B2B markedsføring og fremskaffing av nyttige dataverktøy som gjør salgsarbeidet lettere for selgerne. Rollen vi ønsker å fylle vil primært jobbe med B2B markedsføring.  Rollen vil være sentral i å lage dekkende kundeløp for bedriftskundene våre, fra start til slutt.   I dette inngår å verdiøke hver kunde, slik at vi gjennom triggerbasert og automatisert kommunikasjon vil kunne tilføre kunden merverdi, samtidig som vi øker våre inntekter. Rollen vil med dette også bidra til å øke kundelojalitet, generere leads og interessenter for FINNs oppsalgs- og mersalgsprodukter, slik at FINN Salg når sine mål.  Viktigste oppgaver: 
  • Utvikle kundeløp for alle bransjer vi opererer i, med vekt på eiendomsmarkedet, arbeidsmarkedet, bilmarkedet og finansbransjen 
  • Bidra til at nyhetsbrev til bransjene treffer aktuelle segmenter
  • Sikre at alle bedriftskunder som kan tilbys nyttige oppsalgsprodukter vil motta tilbud som er selgende og med riktig timing 
  • Bidra til å automatisere konseptualiserte kundeprogrammer for selvbetjening og sertifisering innen spesifikke bransjer 
  • Finne nye kunder og lage plan for attrahering av disse
  • Lage scoringmodell for leads i CRM
  • Bidra til å skaffe bedriftskunder til events, konferanser og kurs som FINN arrangerer
  • Ansvarlig for at datakvalitet for våre kundekontakter holder høyt nivå
  • Analysere aktiviteter og dokumentere effekt av disse
  • Dele læring av aktiviteter i FINN og resten av Schibsted
  Ønskede kvalifikasjoner: 
  • Du har erfaring med utvikling av kundeprogrammer og kan dokumentere gode resultater 
  • Du har kommersiell teft og evner å se muligheter til å øke fortjeneste gjennom kundedialog
  • Du er vant til å levere på deadlines
  • Du har stor arbeidskapasitet, er strukturert, analytisk og evner å håndtere flere parallelle prosjekter
  • 3 år eller mer med høyere utdannelse innen markedsføring, men relevant arbeidserfaring kan kompensere for dette
  • Gjerne interesse for og kjennskap til eiendomsbransjen, bilbransjen og arbeidsmarkedet i Norge
  • Et ønske om å utvikle deg innenfor CLM og B2B Markedsføring
 Relevante verktøy du bør ha erfaring med: 
  • Microsoft Dynamics CRM 
  • Click Dimensions 
  • G-Suite eller Microsoft Office-pakken
 Hva kan vi tilby?   
  • Konkurransedyktige betingelser 
  • Bedriftshytter og leiligheter  
  • Fri avis, telefon, nettbrett og internett 
  • Treningsmuligheter med eget treningsrom 
  • Gratis fellestrening på SATS 
  • Et svært godt arbeidsmiljø 
  Din helse er svært viktig, så her er du også godt dekket:   
  • Bedriftshelsetjeneste   
  • Behandlingsforsikring  
  • Gruppelivsforsikring  
  • Kritisk sykdom forsikring  
  Arbeidssted:    
  • Moderne lokaler i Oslo sentrum   
  • Kort vei til offentlig transport    
  Lyst til å jobbe med oss?   Om du synes dette høres spennende ut, så send en CV med søknad. Vi gleder oss til å høre fra deg!     

Om arbeidsgiveren

I 2018 feirer FINN 18.-årsdag. I løpet av våre første 18 år har nesten alle i Norge prøvd tjenesten vår. Hvert år tilbringer hver nordmann i snitt 30 timer på FINN, og til sammen surfer brukerne gjennom mer enn 15 milliarder sider. Snakk om engasjert gjeng! Mye har endret seg i FINNs levetid. Før turte folk nesten ikke legge ut annonser i frykt for at naboen skulle se hvordan stua deres så ut. I dag har titusenvis av folk profilbilder av seg selv på FINN og over halvparten av alle som besøker oss gjør det fra en mobiltelefon eller et nettbrett. FINN eies av Schibsted, og våre mer enn 400 trivelige kolleger holder til i Grensen i Oslo. Vi er stolte av at FINN har blitt kåret til en av Norges beste arbeidsplasser flere år på rad i kåringen Great Place to Work. De som kjenner oss vet at vi har et sett med verdier som preger oss i alt vi gjør: SULT, PRESISJON, TAKHØYDE og HUMØR.

Nettverk
Facebook, LinkedIn, X
Sektor
Privat
Sted
Grensen 5-7, 0159 Oslo
Bransje
Internettbaserte tjenester
Stillingsfunksjon
Prosjektledelse,
Markedsfører,
Analyse

Nøkkelord

crm, prosjektledelse, salg, analyse, systemutvikling

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Kristian Rovde
Stillingstittel
Trade Marketing Manager
Telefon
98 80 73 77
Kontaktperson
Ida Karlsen Løken
Stillingstittel
Rekrutterer
Telefon
92 09 60 52
Følg firma
2846 følger dette firmaet

Grensen 5-7, 0159 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 126570818
Sist endret 3. sep. 2018 03:31

Rapporter annonse