Utløpt

Vil du lede en ny avdeling som satser på kommunalteknisk forvaltning og kommunikasjon?

Arbeidsgiver
Lørenskog kommune
Stillingstittel
Avdelingsleder - forvaltning og kommunikasjon - kommunalteknikk
Frist
20.08.2018
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med Lørenskog kommune
Har du lyst til å jobbe i en kommune i stor vekst og som satser på innbyggerdialog og omdømmebygging? Vil du lede en avdeling som skal arbeide med forvaltning og myndighetsutøvelse?

Arbeidsoppgaver

  • Lede avdelingen med økonomi, personal og fagansvar
  • Utvikle avdelingen mot mer kunde/brukerinvolvering
  • Utvikle gode rutiner og og se på mulighetene for mer digitalisering i saksbehandlingen
  • Sørge for korrekt og effektiv forvaltning og myndighetsutøvelse
  • Utarbeide politiske saker

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdanning rettet mot offentlig sektor, minimum bachelor
  • Søkere med annen relevant kompetanse i kommunalteknisk saksbehandling kan også bli vurdert
  • Det er en fordel med erfaring innen kommunalteknisk forvaltning
  • Gode IKT-kunnskaper
  • Ledererfaring
  • Erfaring med kommunikasjonsarbeid
  • God norsk fremstillingsevne muntlig og skriftlig

Egenskaper

  • Det legges stor vekt på personlig egnethet
  • Det vil bli lagt vekt på en engasjerende og samarbeidsorientert lederstil
  • Gode kommunikasjonsferdigheter, vi legger vekt på klart språk med innbyggere og kollegaer i kommunen
  • Evne til nytenkning og finne gode løsninger gjerne ved bruk av ny teknologi

Vi tilbyr

  • Stillingsbrøk: 100%
  • Du vil jobbe i et godt arbeids- og fagmiljø med engasjerte og dyktige kollegaer. Hos oss legger vi vekt på nytenkning og utvikling. Vi har gunstig fleksitid- og arbeidstidsordninger og gode pensjons- og forsikringsordninger. Vi er IA- bedrift, har trimrom, fine lokaler og firmahytter.
  • Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert..


    Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Lørenskog kommune ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.


    I henhold til Offentleglova § 25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren er bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste, men dette vil du få varsel om.


    Her kan du se filmen "Lørenskog - der folk vil bo".

Om arbeidsgiveren


Lørenskog kommune skal være en sunn, grønn og
mangfoldig kommune


Lørenskog kommune har en sentral beliggenhet
mellom Oslo og Lillestrøm. Kommunen er inne i en periode med stor vekst hvor
sentrale deler av kommunen fortettes og gjennomgår en urban utvikling. Kommunen
har ca. 39 000 innbyggere og 2300 ansatte. Vi har et unikt oppdrag ved at
vi både skal utvikle demokrati og deltakelse, være samfunnsutvikler samtidig
som kommunen er ansvarlig for de grunnleggende velferdstjenestene og for å
sikre innbyggernes rettigheter. Vi vil ha folk med ambisjoner – både på
egne og samfunnets vegne. Som ansatt i Lørenskog
kommune skal en oppleve å gjøre en forskjell. Velkommen
til oss!  Les mer her



 

Sektor
Offentlig
Lederkategori
Leder
Sted
Fjellhamarveien 51, 1472 Fjellhamar
Bransje
Medie- og innholdsproduksjon,
Offentlig administrasjon,
Bygg og anlegg,
Drift og vedlikeholdstjenester
Stillingsfunksjon
Saksbehandler,
Ledelse,
Kundeservice,
Kontor og administrasjon

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Inger Solberg
Stillingstittel
virksomhetsleder
Telefon
99 62 75 12
Kontaktperson
Mona Vlietman
Stillingstittel
avdelingsleder
Telefon
67 93 42 08
Følg firma
2216 følger dette firmaet

Fjellhamarveien 51, 1472 Fjellhamar

Annonseinformasjon

FINN-kode 124128977
Sist endret 13. aug. 2018 13:28

Rapporter annonse