Er du teknisk orientert med gode evner til å behandle kunder?
- Arbeidsgiver
- BKK Digitek AS
- Stillingstittel
- Kundeservice Teknisk Heltid
- Ansettelsesform
- Engasjement
På grunn av økende oppdragsmengde hos kunde på Kokstad søker vi en entusiastisk og serviceinnstilt medarbeider. Vi er på jakt etter Bergens beste kundeservicemedarbeidere med interesse for IT og tekniske løsninger. Har du lyst å jobbe med teknisk support på telefon i et av de største selskapene i bransjen?Kandidaten må ha interesse for elektriske komponenter da vedkommende skal feilsøke med kunder over telefonen. Vi har stor fokus på mersalg og jeg ser etter en person med selvtillit som har tro på seg selv og som ikke er redd for å jobbe med mersalg både til privatkunder og små bedriftskunder.
Kunden er i sterk vekst og har et pågående behov for konsulenter i løpet av året. Som samarbeidspartner ønsker vi å høre fra nettopp deg vedrørende din interesse for fremtidige jobbmuligheter hos BKK!
Arbeidsoppgaver
Stillingen går ut på å besvare henvendelser for Bergen Fiber sine Altibox kunder samt førstelinjesupport til BKK Digitek sine telekom bedriftskunder.Henvendelsene besvares i hovedsak via telefon, samt at det kommer inn henvendelser via epost, chat og Facebook. Det er større og større fokus på mersalg til disse kundene. Det er i hovedsak mersalg på innkomende henvendelser, men også noe utgående.
Vi er ute etter en person med hverdagsteknisk kompetanse. Typisk en som er support for venner og familie når de har PC problemer eller når de har kjøpt ny TV, mobil eller PC. Erfaring fra lignende arbeid er selvsagt ønskelig.
- Besvare og behandle innkommende telefoner, mail og chat vedrørende henvendelser angående alt fra tegning av abonnement, faktura, feilmeldinger, spørsmål om utbygging, osv.
- Kundeoppfølging og mersalg.
- Registrering i bedriftens flere ulike system.
- Problemløsing og veiledning av kunde i ulike kanaler.
- Høyt fokus på mersalg.
Arbeidstid
Fulltid. Noen senvakter må påregnes. 80-100%Ønskede kvalifikasjoner
- Må like å ha telefon som hovedverktøy - trives med å snakke med mange ulike mennesker.
- Ønskelig med erfaring fra kundeservice.
- Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig. God kommunikasjons- og formidlingsevne.
- God datakompetanse og systemforståelse.
Personlige egenskaper
- Energisk, resultatorientert og motivert av din egen og selskapets fremgang.
- Ansvarsbevisst og løsningsorientert - ta eierskap til oppgavene.
- Utpreget serviceinnstilling, kundefokus og gode samarbeidsevner.
- Strukturert, pliktoppfyllende og nøyaktig.
- Kandidaten må være dyktig både muntlig og skriftlig og like å ha en til tider hektisk arbeidshverdag.
Vi tilbyr
Innleie med mulighet for fast ansettelse.
For å søke på våre stillinger ønsker vi at du registrerer din CV med fullstendig informasjon i vårt system (pass på at alle områder, inkludert praksis, utdanning, kurs, ferdigheter, etc. er grundig fylt ut med kommentar om arbeidsoppgaver/ansvarsområder/stillingsprosent) og last opp eventuelle sertifikater, anbefalingsbrev og / eller andre relevante dokumenter du måtte ha til http://www.personalhuset.no. Søkere med denne informasjonen blir preferert.Om arbeidsgiveren
Personalhuset Staffing Group er et av Nordens største og ledende rekrutterings- og bemanningsselskaper. Vi tilbyr tjenester innen rekruttering, personalutleie og omstilling. Personalhuset Staffing Group har 40 kontorer, og uansett hvor du møter oss, vil den samme høye kvalitet og entusiasme prege våre tjenester. Vår visjon er å være avgjørende for våre kunders suksess. For mer informasjon se www.personalhuset.no
- Sektor
- Privat
- Sted
- Kokstadvegen 37, 5020 Bergen
- Bransje
- Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon
- Brukerstøtte/support
Nøkkelord
kundbehandler, kundestøtte, salg, teknisk, bredbånd
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Stian Rafto
- Stillingstittel
- Seniorrådgiver
- Telefon
- 98 29 52 65
- Nettverk
Følg firma
8407 følger dette firmaet
Kokstadvegen 37, 5020 Bergen